2012-07-12, 11:41
Medlem
Karl-Djucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styriska
Någon som vet vilket band/låt som spelas i Coop reklamen där en rocker går och handlar med hörlurar på sig och sen låter en snubbe med ett paket glass gå före i kön?
Enligt en högt rankad kommentar på Youtube så är det Immersed In Blood - Serpent Of Chaos
Citera
2012-07-13, 19:32
Medlem
rotfrukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotfrukt
Låten som spelas på armani (tror jag att det är?) reklamen som går nu, vad heter den?
Tänker varje gång att det var längesen jag hörde den låten men när jag väl ska lyssna på den glömmer jag helt bort vilken det är. Typisk brittisk pop är det nog.

Om det är någon som sitter på helspänn och väntar på svar så har jag själv luskat ut vad det är för låt.

Depeche Mode - Personal Jesus
Citera
2012-07-13, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av styriska
Någon som vet vilket band/låt som spelas i Coop reklamen där en rocker går och handlar med hörlurar på sig och sen låter en snubbe med ett paket glass gå före i kön?
Bandet heter Immersed In Blood! \m/
Citera
2012-07-22, 16:50
Medlem
Jag undrar vad det är för låt som spelas i "reklamen" på TV6 där de säger "TV6 presenteras av Samsung Galaxy S3". Låten spelas på S3an.

Undrar även vad de är för låtar som spelas i reklamen till skivan "Absolute House". Skulle kunna kolla upp det enkelt genom reklamen på Youtube och kolla Spotify. Har redan kollat på Spotify lite på Spotify på vilka det kan ha varit men är inte 100 än!

Tack!
Citera
2012-07-23, 09:59
Medlem
Någon som vet vad låten i dexterreklamen på tv6 heter?
Citera
2012-07-23, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rutgervonapa
Någon som vet vad låten i dexterreklamen på tv6 heter?
Personal Jesus - Marilyn Manson?
Citera
2012-07-23, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DegarnII
Personal Jesus - Marilyn Manson?

Perfekt, Tackar!
Citera
2012-07-26, 19:17
Medlem
Psyko Dads avatar
Sibas nya reklam, jag vet att det är någon gammal svensk låt som går "jag vill vara fri fri fri"
men jag kommer fasen inte på vilken det är & med vem.
Citera
2012-07-27, 01:14
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Sibas nya reklam, jag vet att det är någon gammal svensk låt som går "jag vill vara fri fri fri"
men jag kommer fasen inte på vilken det är & med vem.
Kom på det. nationalteatern var det.
Citera
2012-07-28, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malkia
Jag undrar vad det är för låt som spelas i "reklamen" på TV6 där de säger "TV6 presenteras av Samsung Galaxy S3". Låten spelas på S3an.

Undrar även vad de är för låtar som spelas i reklamen till skivan "Absolute House". Skulle kunna kolla upp det enkelt genom reklamen på Youtube och kolla Spotify. Har redan kollat på Spotify lite på Spotify på vilka det kan ha varit men är inte 100 än!

Tack!
Burning med Adrian Lux & Dante ifall det är någon mer som skulle vilja veta!
Citera
2012-08-06, 23:54
Medlem
Zaxxons avatar
Vad fasen är det för klockrent skön låt i Canal+ reklamen. "Rigtheous touch" eller nått...
Citera
2012-08-09, 18:19
Medlem
Elgigantens senaste reklam... Verkar vara någon spansk(?) låt. Någon som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in