Citat:
Ursprungligen postat av r4ll3
Hur gamla är ni som ratar ned på SR P3 här i tråden? Är ni över 25 år så är det väl inte så konstigt ifall ni inte tycker om kanalen; den riktar sig trots allt till ungdomar. En alternativ radiokanal till Er, skulle då vara SR P1 som istället ger er nyttig information (vetenskapsprogram och nyheter, dvs riktig Public service). Ifall man vill lyssna på musik gör man väl det ändå genom att välja egen så listan blir så optimal som möjligt.
Jag kommer dock fortsätta lyssna på P3 då jag faktiskt tycker om det (troligen för att jag är ung). Gillar dock också BBC World Service för att stimulera min engelska intagningsförmåga och hålla mig uppdaterad om vad som försiggår i världen.

Jag är 21 och håller fullständigt med trådstartaren.
Alla jävlar på P3 måste antingen vara bögar, flator, überfeminist, mörkhyad, vegan eller vegetarian. Och ändå håller dom på och tjatar hela tiden om public service hit och dit. Hur mycket publik service är det när alla som jobbar på P3 är från diverse minoriteter?
Morgonpasset gillar jag. Om man tar bort Hanna.
PP3 är grymt kul när Pär pratar. Däremot är de flesta av hans sidekicks retards som hör hemma i alla dessa minoriteter jag räknade upp.
Och Christer i P3 är väl skapligt.
Sen kör ju P3 samma jävla låtar på repeat dagarna i ända dom också. Precis som reklam kanalerna gör.
Jag spyr rakt ut varje gång jag hör Dansa Pausa eller Flytta på dig.