• 2
  • 3
2012-06-29, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gersheps
Kommer inte att testa igen
Dessutom var det 5 blad av varierande storlek
( 3+2 ), men det enda som blev var att jag blev lite nojjig och tappade aptiten i flera dagar, först idag kunde jag äta mc donalds som jag annars älskar Tur var väl det, inte så smart alla gånger att få infallsgrejer å prova saker sådär utan att tänka en extra gång Inte vet jag om det var en dåligt potent växt (gula blad pga för lite näring) kan inget om det och vill inte veta mer heller, tar sånt som jag har koll på istället, så jag hänger i cs forumet Ha det gott där ute och var rädda om er själva så gott ni kan och vill
Karola

Tro vad ni vill, men något troll är jag inte, jag är så dum att jag testar grejer på infall... Brukar skylla på min DAMP Att det beror på det och på borderlinegrejen som jag har
Senast redigerad av gersheps 2012-06-29 kl. 03:01. Anledning: Göbbera/smilisarna ;)
Citera
2012-06-29, 16:30
Medlem
BlueMarbles avatar
Jag tror att det handlar om ren och skär respektlöshet.

Aja, bra att den där trippen inte tog skruv iaf..
Håll dig till CS/partydroger. Det går bättre hand i hand med dina "adhd"-infall.
Citera
2012-07-01, 02:00
Medlem
Protheuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gersheps
Dessutom var det 5 blad av varierande storlek
( 3+2 ), men det enda som blev var att jag blev lite nojjig och tappade aptiten i flera dagar, först idag kunde jag äta mc donalds som jag annars älskar Tur var väl det, inte så smart alla gånger att få infallsgrejer å prova saker sådär utan att tänka en extra gång Inte vet jag om det var en dåligt potent växt (gula blad pga för lite näring) kan inget om det och vill inte veta mer heller, tar sånt som jag har koll på istället, så jag hänger i cs forumet Ha det gott där ute och var rädda om er själva så gott ni kan och vill
Karola

Tro vad ni vill, men något troll är jag inte, jag är så dum att jag testar grejer på infall... Brukar skylla på min DAMP Att det beror på det och på borderlinegrejen som jag har

Gör bara inte om det, datura är satans egna drog.
Citera
2012-07-04, 20:44
Medlem
Sevorexias avatar
Alltså, inte för att vara den som är den, men det är fröna man käkar, inte bladen.
Citera
2012-07-04, 21:21
Medlem
En-Kopp-Kaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sevorexia
Alltså, inte för att vara den som är den, men det är fröna man käkar, inte bladen.

Alltså, inte för att vara den som är den, men man käka både frön, blad, rötter och blomman.
Citera
2012-07-04, 22:01
Medlem
Sevorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En-Kopp-Kaffe
Alltså, inte för att vara den som är den, men man käka både frön, blad, rötter och blomman.

Alltså, inte för att upprepa mig själv, men fick TS någon som helst effekt av att käka.. hör och häpna.. 5 blad?
Citera
2012-07-04, 22:45
Medlem
En-Kopp-Kaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sevorexia
Alltså, inte för att upprepa mig själv, men fick TS någon som helst effekt av att käka.. hör och häpna.. 5 blad?

Citat:
Bästa sättet att nyttja bladen är att koka te på dem. Däremot är de svårdoserade, då det är alltför många variabler med i spelet, såsom dess storlek, mognad, och till och med vilken tid på dygnet de plockades.
- http://wiki.magiskamolekyler.org/Dat...h_erfarenheter

TS har inte sagt någonting om hur stora/mogna hans blad var eller när de plockades så antagligen fick han fem st med låg potens.
Citera
2012-07-13, 13:25
Medlem
Inte nog med att idioten går ut med namn, ålder och stad hon bor i... hon är dessutom ensamstående tvåbarnsmamma... och har nu blivit anmäld till soc av en bekant ..

http://www.familjeliv.se/Forum-4-362/m65755624-1.html

Om denna historia är sann så tycker jag fruktansvärt synd om de stackars barnen
Citera
2012-07-13, 18:19
Medlem
BlueMarbles avatar
Det är för mycket troll, för att det ska kunna vara ett troll.
Fan vad tragiskt, fan vad klantigt.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in