Citat:
Ursprungligen postat av Herblaw
Det här är inte rättvist, vad har islandshästarna gjort för att förtjäna detta fenomen?
Absolut inget. Det verkar bli en mer och mer vanlig häst i Sverige.
Har själv ridit sådana en par gånger.
Bara den inte går samma öde till mötes.., att den börjar finnas på
varje kvinnas fotoalbum på datingsidan.