2011-03-22, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zark
I våras/somras Var jag ganska aktiv på Spray date. Då var där bra aktivitet på folk. Helt klart bättre än andra ställen som Passagen och Q500. Efter att ett förhållande på drygt ett halvår sprack i årsskiftet har jag nu börjat kolla runt på Spray igen. Det ser inte bra ut. Det finns säkert 20-30 brudar som jag känner igen och knappt några nya. Jag har aldrig varit i kontakt med någon av dessa som jag kände igen eftersom de verkade ointressanta/överbesökta även förra gången jag var aktiv.
Är Spray kass numera eller har jag "för bråttom"?

Har ett par polare som försöker få igång en sida som jag vet är helt gratis www.Dateone.se
Men det är inte lätt att få tag i folk om man inte ska pröjsa för Tv reklam.......
Men det kanske finns nån som har en ide?
Citera
2012-07-10, 20:31
Medlem
Lyfter gammal tråd.

Har genom livet prövat Spraydate 3 gånger.

Första gången 2001.
Fick mailkontakt med en del, och alla svarade.
Dock utan några dejter.

Andra gången 2005.
Betydlig bättre. Fick en tillfällig kontakt,
en tjej jag hade på g samt ett sexårigt förhållande.

Tredje gången 2012.
Mailat ca 30st på 2 veckor. (Normala frågor).
4st har svarat.
15st har låst, men inte svarat.
7st har inte ens läst fast dom varit inloggade en vecka efter.
Resten har inte hunnit läsa.

Fotnot: Foto har funnits alla gånger.
Och vikten inom +/- 6kg.

Någon mer som märkt av detta stroppiga beteende?
Någon som har fått grön färg, fullt ut, i
"passar vi ihop-stapeln"?

För att inte tala om bilderna..
1. Väldigt ofta vinglas i handen.
2. Av dom som har upp till nio bilder, så innehåller 70% av dom hundar eller katter.
3. Eller bilder på blommor och dylikt från nätet.
Även islandshästar börjar dyka upp mer och mer.
Citera
2012-07-10, 20:51
Medlem
Megafailures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V.H.B.V

Det är tragiskt.
Citera
2012-07-10, 20:58
Medlem
Herblaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V.H.B.V

Det här är inte rättvist, vad har islandshästarna gjort för att förtjäna detta fenomen?
Citera
2012-07-10, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herblaw
Det här är inte rättvist, vad har islandshästarna gjort för att förtjäna detta fenomen?

Absolut inget. Det verkar bli en mer och mer vanlig häst i Sverige.
Har själv ridit sådana en par gånger.
Bara den inte går samma öde till mötes.., att den börjar finnas på
varje kvinnas fotoalbum på datingsidan.
Citera
2012-07-10, 21:40
Medlem
Nedomanskys avatar
Tragiskt med exploateringen av Islandshästen på Spraydate, men onT så hade jag en date när jag hängt på spraydate en kvart...

Om det beror på Spraydates förträfflighet eller på att jag är en attraktiv karl låter jag vara osagt....
Citera
2012-09-16, 13:33
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinestDating
Om ni söker efter dating/sexdejting! Gå in på dessa sidor där det finns tusentals användare i Sverige/norge! Riktigt bra sidor där alla har en chans att hitta en flört

www.fuckme.se

www.sexxxdating.se

bannstämpeln borde du få.
Citera
2012-09-16, 16:03
Medlem
DoraFs avatar
Gissar att det är högre standard på betalsiter, som t ex Mötesplatsen. Om det kostar en slant är det färre som öppnar trollkonton och när dessutom betalningen syns på kontouttrdag borde det vara färre gifta/sambos som öppnar konton i smyg.
Citera
2012-09-16, 20:16
Medlem
Varit med på spray ett par månader. Då och då dyker det upp mail från nån person som utger sig vara en relativt attraktiv person. Genast vill personen att man kontaktar dom på en mailadress som de anger i mailet. Det skriver att de gillar ens profil etc relativ långa mail.
Man får direkt scamvibbar, men jag har aldrig orkat lista ut vad personen är ute efter. Nån som har nån teori?
Citera
2013-04-27, 14:30
Medlem
Zaqwers avatar
Är det slut på gratisdejtandet nu sen Match.com köpte upp spraydate? Gick ju iaf skicka meddelanden utan kostnad till folk på spray men match.com har väl aldrig låtit en kontakta någon utan att punga upp ett antal hundralappar.
Citera
2013-04-29, 02:40
Medlem
Ja, jag märkte också av det. Min profil jag hade hos Match.com verkar ha skrivit över min gamla Spraydate-profil. Text, bild, loggar är annorlunda. Att de köpt upp sajten säger ju en hel del om varför det blev så

Jag avslutade mitt konto där i ren frustration..
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in