2012-07-09, 16:21
Medlem
frozens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sleezy
http://chrille.myshowroom.se/tvprofi...vild-i-sangen/

Tvprofil som är vild i sängen..

Yooo!

Har lite skvaller om en Tvprofil, Som har den här gulliga och folk kära utstrålningen. Men det var som vanligt när de gäller tv falsk marknadsföring?

Iaf så hade jag tur bara som fick höra detta.. Det var av en person som tillbringade nyårsafton i fjällen. Det ska tydligen vara ett av dom bästa ställerna att fira på.

I fjällen bor man ju i stugor och man har grannar lite som ett vanligt svenssonkvarter! Min källa var iaf på fest och det var bra drag. Men kände att de var dags för en rökpaus.. Gick ut på altanen och tände en cigg..

Kände lungnet men vart störd av nån skrikande kvinna. Som stönade hej vilt..

Källan lyssnar närmare och kvinnan skriker: SLÅ MIG PÅ FITTAN!! SLÅ MIG PÅ FITTAN!! HÅRDARE!

Helt galen dom hade vild sex vilket är sjukt nice! men trodde inte detta om denna person trodde man älskade med henne och inte straffknulla henne.. Plus att hon har nån fetish att bli slagen på fittan? Är det skönt kan ni tjejer svara på de? Hon brukar iaf baka väldigt goda grejer har jag hört & nu vet jag ju också att hon gillar vild sex.. Hon är ju oerhört gullig också..

Kanske är detta drömkvinnan ?

Leila Lindholm

Jag kan inte 100% skriva under på att det är hon enligt ovan, MEN... en kompis till mig har dejtat henne några gånger för några år sedan och han blev en aning paff när hon verkligen toktände på fisting !!

Värt att ha i åtanke !
Citera
2012-07-09, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Modre
Eller två helt vanliga jävla matlådor i tunn plast för 350kr?!????!!! vad i helvete?

Sälj oförskämt dyrt eller pissbilligt.
Det är det enda som fungerar.
Citera
2012-07-10, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frozen
Jag kan inte 100% skriva under på att det är hon enligt ovan, MEN... en kompis till mig har dejtat henne några gånger för några år sedan och han blev en aning paff när hon verkligen toktände på fisting !!

Värt att ha i åtanke !

I normala fall skulle man ju inte lita på en sådan här post, Men när det gäller Leila så ser man ju på henne att fisting är något som hon lär skrika av behag utav! Tror hon har små bukkakepartys också, hon ser ut som en sådan tjej.
Citera
2012-07-10, 04:10
Medlem
StigAllans avatar
Skulle just kunna fista henne med högern och smiska henne med vänstern.
Ett sådant kakmonster bör självklart ha sexuella preferenser i paritet med sina bakverk.
Citera
2012-07-10, 11:18
Medlem
frozens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalomonAugust
I normala fall skulle man ju inte lita på en sådan här post, Men när det gäller Leila så ser man ju på henne att fisting är något som hon lär skrika av behag utav! Tror hon har små bukkakepartys också, hon ser ut som en sådan tjej.

Jag är beredd att hålla med dig till fullo!

Vad gäller bukkakeparty så är det inget jag direkt tänkt på men när du skriver det så är det ju självklart att en person som hon skulle ha det! Först bjuda hem vännerna på kaffe, kakor och bakelser i alla konstiga former och färger... för att sedan avsluta i ett enda stort bukkakepartaj!!

Majjigt...
Citera
2012-09-24, 20:28
Medlem
kedjas avatar
Helvete vilken milf hon är.. någon som vet vad hon har för bakgrund? Adopterad eller mamma från något annat land?
Citera
2012-09-24, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Modre
Eller två helt vanliga jävla matlådor i tunn plast för 350kr?!????!!! vad i helvete?
Ha ha, ja ger hon överskottet till välgörenhet eller? För dessa två plastlådor kan ju inte vara värda mer än högst en tjuga.

En vanlig väggklocka för 4 650 kr var inte illa det heller. Är det ett atomur eller?
Senast redigerad av zatzy 2012-09-24 kl. 21:03.
Citera
2012-09-25, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kedja
Helvete vilken milf hon är.. någon som vet vad hon har för bakgrund? Adopterad eller mamma från något annat land?

Hon har en mor eller far från Marocko har jag för mig.
Citera
2012-09-25, 22:52
Medlem
kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edeis
Hon har en mor eller far från Marocko har jag för mig.

Okej, mor får man väll gissa då med tanke på efternamnet.
Citera
2012-09-25, 23:12
Medlem
wonderlands avatar
Mamman är svensk.
Citera
2012-10-10, 21:50
Medlem
Holymosess avatar
Ärligt så skiter jag i hur sur och dryg hon är, vad hennes plastburkar kostar och hur hennes bolag går.. Men FAN vad hon är knullvänlig!! Stora gungande pattar, hon är gjord för ordentlig påsättning MUMS!!! ...och så en liten kaka till efterrätt.. och så igång igen!
Citera
2012-10-14, 22:22
Medlem
femmas avatar
När hon medverkade i Filip och Fredriks program blev hon ju ovän med dem direkt.. Men hon är grym på att laga mat och baka. Hon har vunnit en massa priser.
Senast redigerad av femma 2012-10-14 kl. 22:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in