Citat:
Ursprungligen postat av BodhiWanKenobi
Inte alls. Det är i högsta grad aktuellt att ta hänsyn till hur det ser ut i världen idag för att kunna överleva och skapa ett meningsfullt liv - oavsett hudfärg. Nu överdriver du ganska rejält när du påstår att allt tillverkades i vita länder förut (öh, Asien osv... ) men visst, låt oss hitta på att det var så. Du vill alltså ta oss tillbaka några hundra år i utvecklingen. Vi ska återuppfinna (eller sno) det som redan är uppfunnet, klippa banden med resten av världen och bli självförsörjande. Större delen av det svenska folket hade nog inte stått ut med att ha det så fattigt i något hundratal år, men lycka till grabben. Alternativt vill du fortsätta leva av det som andra skapar, dvs du är en parasit.
Vidare så kallar du alltså de som står bakom allt vad du använder dagligen och inte hade klarat dig utan för "skräpmänniskor"? Okej, där känner jag helt klart att jag är färdig med dig, men fan vad jag hade garvat av att se dig växa upp i något annat land än Sverige med den hockeyhjärnan
Vidare så kallar du alltså de som står bakom allt vad du använder dagligen och inte hade klarat dig utan för "skräpmänniskor"? Okej, där känner jag helt klart att jag är färdig med dig, men fan vad jag hade garvat av att se dig växa upp i något annat land än Sverige med den hockeyhjärnan

Vet inte om man ska tro på att du är vit, om du är det måste du ha en förkrympt hjärna !
Bara för att vi KÖPER saker av asiater osv.. så behöver vi inte ta hit dom eller hur?
Om en afrikans negroid uppfinner en sak som vi alla vill köpa, betyder det då att vi måste ta hit halva afrika eller kan vi bara importera produkterna?
Du argumenterar som en khat tuggande negroid, du tycker säkert du kommer med träffsäkra argument men du skrämmer folk, folk vill inte tro att det finns så korkade idioter ute i samhället.