2012-06-01, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
Familj: "Vill inte blanda in den".

Intressant att Gustaf Thörn sedan under rubriken "Tre röster om Laleh" (endast i tidningsversionen) presenteras som "Lalehs producentassisten och nära vän"...
Här sitter vi ju alla och vet att de bor ihop!

Ja, de verkar vilja hålla förhållandet hemligt av någon anledning.. verkar lite mysko när de ändå bor tillsammans o allt. Men Laleh verkar vara en väldigt privat person så hon vill väl förhindra skvallerpressen från att få nytt stoff till en massa meningslösa artiklar.

Om han är väldigt kristen kanske det inte är "ok" att gå ut för hårt med en relation innan de är gifta? Vet inte hur det funkar i de kretsarna.. Han beskrivs i alla fall i samtliga intervjuer jag läst som hennes producent, och han verkar konstigt nog vara med under alla intervjuer hon gör. Journalisterna har nog blivit tillsagda att inte skriva i sina artiklar att de är ett par.
Citera
2012-06-21, 23:08
Medlem
Schizofrenens avatar
Det enda jag vet om den vidriga skapelse som kallar sig Laleh är att musikvärlden hade sluppit både aids och cancer utan henne.
Citera
2012-06-22, 17:05
Medlem
J0Es avatar
Även om det rent statistiskt inte är det vanligaste bostadsförhållandet, så kan det ju röra sig om två personer som bor under samma tak utan att vara tillsammans. Det går att dela adress utan att vara ett par. Som vänner, inneboende och så vidare.
Ska jag spekulera fritt så är Laleh den typen som är väldigt singel. Rent spontant så känns det inte som om hon är en "familjemänniska".
Citera
2012-06-22, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schizofrenen
Det enda jag vet om den vidriga skapelse som kallar sig Laleh är att musikvärlden hade sluppit både aids och cancer utan henne.

Oj, jag tyckte ganska bra om henne innan, men när du, som tydligen har bra koll, skrev detta så ändrade jag ju såklart åsikt.
Jag antar att du känner henne väl, annars skulle du ju inte skriva så, jag vägrar att tro att det finns lögnare på mitt kära flashback!
Tack för att du avgjorde diskussionen en gång för alla, tack tack!
Citera
2012-06-22, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeFrox
Tvivlar för övrigt starkt på att hon är muslim, då hon sagt i intervjuer att religion inte var något som förekom eller diskuterades inom hennes familj och att hon firar jul.

Många Iranier som bor i Sverige är oftast inte muslimer. Jag är iranier själv, varken min familj eller min släkt är praktiserande muslimer. Vi gör allt som muslimer inte får göra. Det är mycket möjligt att Laleh inte är muslim.
Citera
2012-06-26, 21:03
Medlem
Amalgamates avatar
Hon var väldigt vacker på allsång ikväll Någon som vet om hon fortfarande är tillsammans med den där Gustaf?
Citera
2012-06-26, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amalgamate
Hon var väldigt vacker på allsång ikväll Någon som vet om hon fortfarande är tillsammans med den där Gustaf?
Vet inte, men han stod väl och spelade synt i bakgrunden med inbakad fläta?
Citera
2012-06-27, 01:13
Medlem
Är man artist & med dagens hd-sändningar & zoomningar på artisterna så borde man väl fixa sitt rosa nagellack som suttit på ett tag & nöts bort, finns ju vissa saker man tycker är självklara, noppa ögonbrynen, rensa snoken på hårbeklädnad, veva runt med tops i öronen, raka sig under armarna, så varför hoppa över det där med gammalt nagellack när man sköter det andra

Nää, har inget emot Laleh, hon är lite annorlunda men vem är inte det, det är vi väl alla, hon är bra och hon var underbar i "Så mycket bättre".

Edit : Visst var det Gustaf som stod bakom men om dom är tillsammans låter jag vara osagt men bor på samma adress som Laleh & är styrelsesuppleant i Lalehs bolag så torde dom vara tillsammans
Senast redigerad av Freddie. 2012-06-27 kl. 01:20.
Citera
2012-06-27, 01:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Freddie.
Är man artist & med dagens hd-sändningar & zoomningar på artisterna så borde man väl fixa sitt rosa nagellack som suttit på ett tag & nöts bort, finns ju vissa saker man tycker är självklara, noppa ögonbrynen, rensa snoken på hårbeklädnad, veva runt med tops i öronen, raka sig under armarna, så varför hoppa över det där med gammalt nagellack när man sköter det andra

Nää, har inget emot Laleh, hon är lite annorlunda men vem är inte det, det är vi väl alla, hon är bra och hon var underbar i "Så mycket bättre".

Edit : Visst var det Gustaf som stod bakom men om dom är tillsammans låter jag vara osagt men bor på samma adress som Laleh & är styrelsesuppleant i Lalehs bolag så torde dom vara tillsammans

Haha va? Vem fan bryr sig om nagellack, det är väl ändå musiken som artisten framför som ska bedömas? Kunde knappast bry mig mindre vad Laleh har för färg på naglarna.

Som musiker och artist är hon briljant.
Citera
2012-06-27, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wozniacki
Haha va? Vem fan bryr sig om nagellack, det är väl ändå musiken som artisten framför som ska bedömas? Kunde knappast bry mig mindre vad Laleh har för färg på naglarna.

Okej, du läser bara det du vill läsa ser jag, skrev jag inte att hon var bra eller ? Och sen var det inte just färgen jag påpekade

Klart som fan det är musiken som bedöms men varför bryr man sig inte om sina naglar när man bryr sig om det andra, fast du kanske sitter på en tjocktv ala 21-tummare & inte såg ?

Skämt o sido, tycker bara det är så konstigt när allt annat sköts så väl, tycker inte hon är sämre för det men hon lär ju störas av det när hon själv upptäcker det.
Citera
2012-06-27, 02:28
Medlem
lillaHedvigs avatar
Jag är väldigt kluven till Laleh.

Blev kär i henne i Jalla Jalla, hörde efter några år att hon var musiker och blivit hyllad. Lyssnade på ett par låtar: Ok, klart överreklamerad. Ömsom vin, ömsom vatten. Ibland sjunger hon jävligt illa, knappt att det kan kallas sång. Vissa låtar är lika kassa. Men så dyker det upp en del pärlor. Wow!

Konstig, hemlig, flummig. Men jag älskar den unga kvinnan! Hon är ljuvlig!
Citera
2012-06-27, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wozniacki

Instämmer till fullo!

Och om man nu är en sån som stör sig väldigt mycket på avskavt nagellack.. är det då inte läge att ta en liten funderare kring vilka förväntningar man har på kvinnors utseende? Är det inte galet hur hjärntvättade vi är att alltid bedöma kvinnors utseende först och sen bli helt jävla rabiata om det inte faller oss i smaken.

Utseendet är tyvärr bara är det som är intressant så fort en kvinna visar upp sig i TV. Hade Ola Salo stått där med avskavt nagellack hade cirka noll personer brytt sig. Men kvinnor blir hela tiden bedömda efter utseendet. Många tycker säkert att Laleh gjorde ett fantastiskt framträdande igår men minst lika många skulle nog tyckt det hade varit ännu bättre om hon bara hade klätt sig snyggare, haft perfekt makeup och nyfixade naglar. Suck!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in