• 1
  • 2
2012-05-05, 22:48
Medlem
Du kan börja med att kolla på Naruto från början.
Naruto när han är liten: http://www.narutospot.net/category/n...nglish-subbed/
Naruto Shippuden när han blivit lite äldre: http://www.narutospot.net/category/naruto-shippuden/
Eller så kan du läsa igenom mangan för att förstå det hela, vad du än gör kommer det att ta lång tid
Mangan: http://www.narutospot.net/category/naruto-manga/

EDIT: Juste det spelar ingen roll om du är 10, 20 , 30 eller 50 år gammal du kommer fastna i serien efter ett antal avsnitt. Var själv en av dom - vafan ska du få mig att kolla på anime det är för småbarn. Nu har jag fastnat för det och jag väntar till varje torsdag för att kolla på ett nytt avsnitt på 20 minuter. Många jag känner som kollar på det hade samma instälning som jag från början. Helt enkelt man blir beroende
Senast redigerad av Huzzz 2012-05-05 kl. 23:08.
Citera
2012-05-06, 01:05
Medlem
CitizenErazeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cmdQ
För att spara tid finns det någon svensk sida där man kan se avsnitten på svenska?
Nej tyvärr, detta släpps bra i japan nu för tiden. Så det är folk som frivilligt översätter till engelska, typ.
Därför finns de nog inte på svenska förutom en viss del i början av serien. Vad jag vet
Citera
2012-06-10, 12:17
Medlem
Jackdawcrests avatar
Läs manga serien, det gåt fortare. Fins dryga 600 kapitel, varje kapitel är på runt 16 sidor. Men det är ju en tecknad serie och inte en bok ett kapitel ska inte ta mer än 2 minuter att ta sig igenom.
Citera
2012-06-10, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdawcrest
Läs manga serien, det gåt fortare. Fins dryga 600 kapitel, varje kapitel är på runt 16 sidor. Men det är ju en tecknad serie och inte en bok ett kapitel ska inte ta mer än 2 minuter att ta sig igenom.

Bästa tipset. Dessutom är mangan mycket bättre då animen håller ett mycket lågt tempo.

Citat:
Min nya kille är extremt intresserad av detta fenomen (han är 28 )

Du bör börja med att inse att anime/manga inte är ett åldersrelaterat intresse.
Citera
2012-06-19, 23:31
Medlem
cmdQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdawcrest

Såg att mangan ska finnas utgiven i pocket på svenska.
Finns det någon sida som man kan läsa i från?
Google ger tvetydiga svar när man söker efter det.
Citera
2012-06-20, 00:20
Medlem
Hembraents avatar
Citat:
Såg att mangan ska finnas utgiven i pocket på svenska.
Finns det någon sida som man kan läsa i från?
Google ger tvetydiga svar när man söker efter det.
Tror det är lättare om du lånar dem från biblioteket, finns definitivt där.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in