2010-10-10, 19:05
Medlem
är du sjuk eller :P klart att man har rakad pung, man kan ju inte har håriga bollar
Citera
2010-10-10, 19:29
Medlem
Stalinsbusss avatar
Jag rakar pungen, för att det är skönt och hygieniskt. Alla tjejer jag har knullat har varit rakade, och jag gillar det rakat.
Citera
2010-10-10, 19:48
Medlem
papa porrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maeglin
Jag rakar pungen jämt. Har aldrig fattat varför vissa tjejer inte rakar sig mellan benen.
Dels är det hygieniskt och dels är det lättare att för oss hanar att göra det skönare för dom i sänghalmen. Men dom är väl bara lata dom jävla ludren..

Hygieniskt? på vilket sätt då? Håret är där för att föra bort svett och smuts från underlivet. +Att om man rakar sig så blir det mindre luft där nere och då svettas man mer...så mer hygieniskt blir det absolut inte.
Citera
2010-10-10, 19:49
Bannlyst
Rakar allt pga av religiös påbjud.
Citera
2010-10-10, 19:53
Medlem
RuinationIPAs avatar
Jag uppskattar att min kvinna är rakad. Så det känns naturligt att göra motprestationen att raka kulpåsen. Trevligare att slicka på, säger damen.

Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Killar SKA ha rakad pung. Blir så mycket trevligare då.

Själv varierar jag. Antingen helrakad muff eller landningsbana.
Citera
2012-06-18, 19:17
Medlem
Insanedudes avatar
Återupplivar tråd...

Beror inte detta en hel del på hur mycket hårväxt man har också? Jag vet om många killar som praktiskt taget är gorillor och sådana killar förstår jag att det är en "självklarhet" att man rakar pungen. Annars har jag faktiskt aldrig hört talats om att killar gör sånt.

Kan inte någon vara god och posta en bild på hur rakat som är acceptabelt egentligen?
Borde det inte vara viktigare att raka ovanför snoppen snarare än pungsäcken, för pungsäcken brukar ju knappt ha nå hår, utan det är ju ovanför allt hår ligger?
Citera
2012-06-19, 02:05
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insanedude
Återupplivar tråd...

Beror inte detta en hel del på hur mycket hårväxt man har också? Jag vet om många killar som praktiskt taget är gorillor och sådana killar förstår jag att det är en "självklarhet" att man rakar pungen. Annars har jag faktiskt aldrig hört talats om att killar gör sånt.

Kan inte någon vara god och posta en bild på hur rakat som är acceptabelt egentligen?
Borde det inte vara viktigare att raka ovanför snoppen snarare än pungsäcken, för pungsäcken brukar ju knappt ha nå hår, utan det är ju ovanför allt hår ligger?

En bekant efter en träning hade rakat ovanför snoppen, han hade även rakat pungen. Det såg tame fan inte klokt ut. Han var för övrigt lite mer hårig en gemene man.
Föreställ dig det med en hårig mage som han hade.
Fin inramning av paketet så att säga.

Sen är det en del tjejer som vill ha "lite" hår där nere på mannen, det ser mer manligt ut.
Citera
2012-06-19, 02:22
Moderator
VitKallas avatar
Jag gillar lite ansat, inte rakat nödvändigtvis, men kanske lite nerklippt. Men det är inte ett måste.
I övrigt gillar jag mina män håriga. Då menar jag hår på bröstet, under armar, gärna på mage och rygg/axlar också.
Citera
2012-06-19, 12:22
Medlem
Insanedudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
En bekant efter en träning hade rakat ovanför snoppen, han hade även rakat pungen. Det såg tame fan inte klokt ut. Han var för övrigt lite mer hårig en gemene man.
Föreställ dig det med en hårig mage som han hade.
Fin inramning av paketet så att säga.

Haha ja kan förstå det.
Kan förstå om man är lite bussig och klipper ner det lite och ändå behåller håret för att tjejen ska bli glad. Men folk verkar ju ska ha antingen bebisklippt eller till och med köra med värsta frisyrerna, det är ju enormt löjligt

Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
Sen är det en del tjejer som vill ha "lite" hår där nere på mannen, det ser mer manligt ut.

Tycker ju att det borde vara så. För ofta brukar ju hela gener/manlighets diskussionerna dyka upp, men hår på pungen borde ju om något vara en manlighetsfaktor. Känns lite som självhyckleri att predika om evolutionsbiologi, manlighet och dylikt om man rakar sig där nere 100% som snubbe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in