2006-03-03, 20:52
Medlem
vinbras avatar
Kanske har jag fel men har det inte blivit vanligare att trådar slängs istället för att flyttas till forum där de bättre hör hemma? Är det någon ny policy isåfall?
2006-03-03, 20:55
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Det är ingen ny policy iaf!
2006-03-03, 21:29
Medlem
Heinzes avatar
Inga trådar flyttas till eller ifrån Loungen, de slängs.

Emellanåt håller man en hårdare linje i vissa forum om det har varit anarki där ett tag, M&J exempelvis. Om du läser stickyn där så ser du hur de resonerat.
2006-03-03, 22:04
Medlem
InkoPinkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinbra
Kanske har jag fel men har det inte blivit vanligare att trådar slängs istället för att flyttas till forum där de bättre hör hemma? Är det någon ny policy isåfall?
Om man vill vara lite diplomatisk kan man även säga att att det på sistone dykt upp en del nya medlemmar som kanske inte är så kvalitetsmedvetna i sitt trådskapande...
2006-03-03, 22:12
Medlem
Lutass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InkoPinko
Om man vill vara lite diplomatisk kan man även säga att att det på sistone dykt upp en del nya medlemmar som kanske inte är så kvalitetsmedvetna i sitt trådskapande...
Tryck till jävlarna isåfall. En tråd i papperskorgen = en tillsägelse.

Se till att vi slipper eländet som följde efter förra sommaren, med tonvis av muppiga högstadieelever som skakade om FB's grundvalar. Inga fler såna typer tack.

Folk som t.ex. hävdar att man bör få skriva i papperskorgen kan gott slängas ut...
2006-03-03, 22:13
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lutas
Tryck till jävlarna isåfall. En tråd i papperskorgen = en tillsägelse.

Se till att vi slipper eländet som följde efter förra sommaren, med tonvis av muppiga högstadieelever som skakade om FB's grundvalar. Inga fler såna typer tack.

Folk som t.ex. hävdar att man bör få skriva i papperskorgen kan gott slängas ut...

Hehe Lutas, kom igen - erkänn att du vill börja igen

En annan orsak till att de slängs kan ju vara att de har en väldigt otydlig topic och pga detta inte kan placera in den rätt. Den slängs då och så får användaren göra om sin post med tydligare topic i rätt forum.
2006-03-03, 22:25
Medlem
Lutass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
Hehe Lutas, kom igen - erkänn att du vill börja igen

En annan orsak till att de slängs kan ju vara att de har en väldigt otydlig topic och pga detta inte kan placera in den rätt. Den slängs då och så får användaren göra om sin post med tydligare topic i rätt forum.
Hähä, visst vore det trevligt att kunna debattera i Outlaw igen, men jag tänker inte ens försöka hoppa in där förns jag känner att jag kan sköta mina övriga uppgifter ordentligt. Det har jag inte ork med nu... Jag har annat att tänka på!
2006-03-03, 23:06
Medlem
vinbras avatar
Lite OT är aldrig fel, tankegångarna måste få ha lite fritt spelrum utan att man måste skapa en ny tråd för det.
2006-03-03, 23:09
Awaiting Email Confirmation
McFrosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lutas
Det slängs fler trådar därför att det kommer hit fler idioter. Så enkelt var det...

Det slängs även fler trådar nu för att vissa nya moderatorer inte vet att man kan flytta trådar till rätt forum istället för att kasta dem.

Triggerhappy
2006-03-03, 23:12
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McFrost
Det slängs även fler trådar nu för att vissa nya moderatorer inte vet att man kan flytta trådar till rätt forum istället för att kasta dem.

Triggerhappy

Läs de första inläggen igen. Att flytta en tråd tar för övrigt ca 2 sekunder, så det är inte direkt jobbigt.
2006-03-03, 23:12
Medlem
Lutass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McFrost

Triggerhappy
Det är möjligt. Jag har dock inte märkt att det slängs fler trådar än vanligt. Och de nya lär sig säkerligen såfort lite fok påpekar att de gör fel. Med andra ord, sitter du inne på någon kritik, ös fram det bara!
2006-03-03, 23:16
Medlem
Knudsons avatar
Min teori är att flera av de moderatorer som har tillträtt på senaste tid kanske inte riktigt har den känslan som behövs
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in