Citat:
Ursprungligen postat av iesho
Att Per Rudberg deltog på Demokratisk Aktions Ramadakonferenser med sådana som Anders Larsson och Alf Enerström, gör väl att man måste begrunda möjligheten av att han och hans kumpaner utnyttjas som en av alla dessa avledningsmanövrer?
Per Rudberg var medlem i Medborgarrättsrörelsen som finansierades av Näfo.
En tanke som slår mig är att personer som Anders Larsson och Alf Enerström var experter på att fånga upp det guld som regnade ned från Näfo-himlen.
Är du säker på att
Per Rudberg var med på Ramada-konferenserna? 70-talet var en galen tid som det är skönt att slippa.
Många umgicks med suspekta personer politiskt.
Birgitta Dahl hyllade och stöttade massmördaren
Pol Pott och hans hejdukar.
Olof Palme gjorde henne till minister!
Palmes regering lade ett lagförslag om en sexaullagstiftning som ville tillåta sexuella beröringar på barn ner till tio år. Utredningen hade gjorts av
Björn Kjellin och de andra perversa förslagen finns "citerade" i
Deanne Rauschers bok Makten, Männen , Mörkläggningen.
Med detta vill jag ha sagt att mycket extrema åsikter fanns både bland Palmes hyllare och vedersakare under denna tidsepok.
Har skrivit det förut. Om Rudberg på något var inblandad eller kände till stämplingar mot Olof Palme så tror jag det var pga att han uppfattade OP som ett reellt hot mot rikets säkerhet.
Men det krävs mer än medlemskap i Medborgarrättsrörelsen för att övertyga mig om detta.