Måste väcka liv i denna tråd igen, om jag köper 30 ml bac och jag kommer köra 5ml bac per 5000hcg. Jag kommer sticka 500hcg var 3 dag dvs ca 1000 i veckan.
Så överlever min inköpta bac vatten så länge? Man sticker ju in kanyl där och kanske kontaminerar? Blir ju skitdyrt om man ska köpa massa med bac vatten.
Måste väcka liv i denna tråd igen, om jag köper 30 ml bac och jag kommer köra 5ml bac per 5000hcg. Jag kommer sticka 500hcg var 3 dag dvs ca 1000 i veckan.
Så överlever min inköpta bac vatten så länge? Man sticker ju in kanyl där och kanske kontaminerar? Blir ju skitdyrt om man ska köpa massa med bac vatten.
Inga problem, det håller i runda slängar 2-3 månader.
Varför kör du så mycket BAC? Räcker med 1-2ml BAC för 5000ie hCG.
Du får ju sätta typ väldigt många ie för att få i dig det du behöver.
Varför kör du så mycket BAC? Räcker med 1-2ml BAC för 5000ie hCG.
Du får ju sätta typ väldigt många ie för att få i dig det du behöver.
Mvh E.
en vild gissning är att han kör IM injektion för snababre upptag och för att vara på den säkra sidan kör han med pump och nål, även om jag håller med dig