Citat:
Ursprungligen postat av parisknowsitall
Jag ska vara ärlig.. innan jag såg programmet så trodde jag att Jimmie Åkesson slaktade betner med tanke på kommentarerna från flashbackare..
Men nu efter att jag sett det så måste jag säga att ni precis gjort bort er.
Vad är det för skit Jimmie snackar om? Är de han säger så stora problem egentligen? öppettider i badhus o att tjejer har sjal.. Helt ärligt. pinsamt. Jag har alltid sett Jimmie som en stark "man" som står för sina åsikter. Men om detta är hans seriösa åsikter så är han fan lika blåst som de flesta tycker han är (om man bortser från Flashbacks smygrasister)
Visst att han säger ett o annat, men så fort han blir bemött med en fråga så har han inget svar och byter ämnesriktning direkt.
Betner lyckades absolut med sitt "mission" bjuda in den vilse jimmie och visa alla som kollar på programmet hur vilse han är.
Väldigt bra gjort tycker jag.
Sen att ni sitter o kommenterar hur bra jimmie var ser jag som att ni blivit blåsta och köpt en budget tv för 15 tusen och ändå försöker trycka in det i era små huven att den är skit bra.. just för att ni inte vågar erkänna att ni blivit blåsta.
Slutord. Jag röstar nog aldrig mer på SD igen. Nej, inte pga detta program. Utan att jag heller inte sett dom göra någon skillnad i Sverige. Onödigt parti. Tack för mig
Det är snarare så att du inte verkar förstå problemet.
Visst kan det tyckas som en skitsak att kvinnor och män inte längre ska få bada samtidigt på badhuset, men det är
principen som är den farliga. Idag är det badhus, vad är det då om 10 år? Ifall vi ger efter till muslimerna så kommer vi tillslut ha en muslimsk kultur, vilket i sådana fall betyder att det är OK med hedersmord, könsstympning mot vilja, våldtäkter och misshandel inom familjen och hemmet, sharilagar mm.
Är det det du vill?