2012-04-08, 16:29
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattsson69
http://www.ladda-upp.com/bilder-a/typsant-620.jpg
http://www.ladda-upp.com/bilder/67186/typsant
Det ser ut som om din dator inte klarar vissa typsnitt.

Intressant vore att få veta vilket tema du använde, så man kan jämföra på annan dator.
2012-04-08, 16:43
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det ser ut som om din dator inte klarar vissa typsnitt.

Intressant vore att få veta vilket tema du använde, så man kan jämföra på annan dator.
Fast det blir ändå lite konstigt att det rättar till sig genom att byta tema.

Typsnitten ändrar ju sig inte på datorn bara för att man byter tema.

Chrome verkar ju iofs ha buggat ur totalt för en del det senaste åtminstone när det gäller FB.

Jag har dock klarat mig trots olika versioner.

Fick häromdagen säkerhetsvarningar men det löste sig med ett par omstarter.
2012-04-08, 19:42
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Fast det blir ändå lite konstigt att det rättar till sig genom att byta tema.

Typsnitten ändrar ju sig inte på datorn bara för att man byter tema.

Chrome verkar ju iofs ha buggat ur totalt för en del det senaste åtminstone när det gäller FB.

Jag har dock klarat mig trots olika versioner.

Fick häromdagen säkerhetsvarningar men det löste sig med ett par omstarter.

Jag har lite problem när jag surfar med Chrome från en av mina datorer faktiskt. Chrome påstår att det är nåt fel med certifikatet.
2012-04-10, 19:19
Medlem
Zwerchstands avatar
Browser vill inte vila i botten på sidor där inlägg tar mindre höjd än reklamen till höger.

Så tror jag mig ha ringat in ett kosmetikrux. Chrome har här knappt någonsin fjompat sig men är på denna punkt allergisk. Kan bara testa ett par IE8·or, och bägge hickar till efter lite betänketid och lägger sig motsvarande 1 knapp textrad över botten. Spelar ingen roll om man kör piltagent/rullist/End/skroll, men sistnämnda är i Chrome ganska störande då man kastas iväg >1 ruta reklam och dessa ofta är animerade. Man når i det fallet aldrig det formellt viktiga bottenfältet med företagsuppgift & universallänkar.
2012-04-11, 03:19
Medlem
Zwerchstands avatar
Samma fuffel testat på annan dator med i stort likadan mjukvara men lägre prestanda:
Får inte avsiktligt till det mest störande flimret med skroll, men saken är konsekvent:
Browser till sidbotten, hickar upp efter 0,5—4 s.
2012-04-24, 19:46
Medlem
switchls avatar
Kan bara skriva 347 tecken i mina inlägg, om jag skriver 348 eller mera så låser sig sidan när man tryckt på "Skicka svar" knappen.

What's going on?
2012-04-24, 23:04
Medlem
AnusSeekers avatar
Fan är det som händer inne i IT-säk?

http://i.imgur.com/69ENR.jpg

Någon har postat spamtrådar utan något innehåll.
2012-05-14, 14:53
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Är det någon annan här som har märkt att när man går in i trådar och läser, och sedan går ut ur dem, så markeras de inte som lästa? Detta trots att inga nya svar tillkommit, och tråden bara är på en sida. Störande, eftersom man tror att nya svar skrivits sedan man sist kollade.
2012-05-14, 14:55
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detvardåsjälva
Är det någon annan här som har märkt att när man går in i trådar och läser, och sedan går ut ur dem, så markeras de inte som lästa? Detta trots att inga nya svar tillkommit, och tråden bara är på en sida. Störande, eftersom man tror att nya svar skrivits sedan man sist kollade.
Har hänt några gånger genom åren, men för mig fungerar allt som det ska för tillfället. Du har testat att radera alla kakor relaterade till FB eller?
2012-06-03, 20:34
Medlem
SeMeNoMores avatar
Är det någon annan som inte får bannern att fungera? Dvs att man inte kan läsa citerade inlägg eller se underforum etc. Det händer alltså inget när man har muspekaren över bannern.
2012-06-12, 23:40
Medlem
Qweasd123s avatar
Varför sparas inte inställningarna för tidszonen? När man ändrar tidszon och sparar ändringarna så hoppar tidszonen tillbaka till +1 timme.
2012-07-01, 09:12
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nume
Jag som försöker posthora mig uupp där alltså! Verkar vara nere för mig också, får bara "no results matching" och en bildlänk till hemulen......istället. Fixxa fixxa!
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Varför fungerar inte medlemslistan? Får bara "tyvärr inga träffar"
Klipper in svar från annan tråd
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Det är uppmärksammat men mer information finns inte just nu.
Men bara så ni vet att detta är noterat.

På tal om hemulen...
Förmodligen har inte detta med FB att göra men när man av misstag råkar klicka på hemulen så blir det en satans massa certifikatfel åtminstone på mobilen.
Senast redigerad av epost72 2012-07-01 kl. 09:27. Anledning: Senast redigerad av epost72 Idag kl. 09:27.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in