Citat:
Ursprungligen postat av Putsch
Varför är bullfitta ett så hatat begrepp bland kvinnor, och varför har bullfittan sådana negativa konnotationer överlag? Vad är den allmänna uppfattningen här? Själv har jag ingen riktig åsikt utan är mest nyfiken.
Var har du fått det ifrån!??
Citat:
Ursprungligen postat av manamanah
Alltså, nu har jag inte klämt på så många underliv eftersom jag är heterosexuell och kvinna, men ingen kvinna har väl en helt platt grej. Har varit i många omklädningsrum och inte sett något underliv som "bullar" sig något speciellt heller.
Men camel toe får man väl även om man har en alldeles slät och platt sak, bara man drar upp tightsen ordentlig? Eller är bullfitta alltså vad man ser genom kläderna på vissa inte så välklädda kvinnor?
En Camel toe och bullfitta är INTE samma sak..
Citat:
Ursprungligen postat av Ogden
Därför att bullfittan skapas av underhudsfett. Tjejer hatar att höra att de har fett på kroppen, för har man det är man ju tjock - vilket ju i vårat samhälle är det absolut värsta egenskapen man kan ha.
Bullfitta är när blygdbenet putar ut lite och när jag var yngre så var det högsta status bland grabbarna att ha satt på en tjej med riktigt bullfitta.. Det ansågs väldigt fint
Dom tenderar också att ha själva bävern lite mera framåt beroende på vinklingen av blygdbenet. Motsatsen till en bullfitta är "bakmusarna"..
En riktig bullfitta brukar vara svårare att klämma på bakifrån för att det blir lite fel vinkel, medan en bakmus är betydligt bättre i det fallet..
.