2012-05-14, 01:34
Moderator
manamanahs avatar
Har någon man här inne tagit på en kvinnas underliv och tänkt "fy fan vad bulligt, här vill jag inget ha att göra"?
Citera
2012-05-14, 01:39
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
Har också hört negativt om bullfitta men älskar tjejer som har det. Så förstår inte alls varför det är så negativt bland vissa. Hellre det än en fladderfitta.
Citera
2012-05-14, 01:40
Medlem
Ogdens avatar
Därför att bullfittan skapas av underhudsfett. Tjejer hatar att höra att de har fett på kroppen, för har man det är man ju tjock - vilket ju i vårat samhälle är det absolut värsta egenskapen man kan ha.
Citera
2012-05-14, 01:44
Medlem
InsaneInBrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ogden
Därför att bullfittan skapas av underhudsfett. Tjejer hatar att höra att de har fett på kroppen, för har man det är man ju tjock - vilket ju i vårat samhälle är det absolut värsta egenskapen man kan ha.

Wtf varför i helvete ska man tro att man är TJOCK!" för att man har en bullfitta?? de e fan underbart att ha det många latinska kvinnor har det det är så underbart ja e så nöjd för de hellre att ja har detta än att ja skulle fått en benig fitta hahaha
Citera
2012-05-14, 01:49
Medlem
Ogdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InsaneInBrain
Wtf varför i helvete ska man tro att man är TJOCK!" för att man har en bullfitta?? de e fan underbart att ha det många latinska kvinnor har det det är så underbart ja e så nöjd för de hellre att ja har detta än att ja skulle fått en benig fitta hahaha
Inte fan vet jag. Jag gissar att det är osäkra tjejer som inte tål att höra att de har en bullfitta.
Citera
2012-05-14, 01:51
Medlem
InsaneInBrains avatar
Citat:
Inte fan vet jag. Jag gissar att det är osäkra tjejer som inte tål att höra att de har en bullfitta.

Dom vill nog hellre höra att dom har en skelett fitta hahaha
Citera
2012-05-14, 01:51
Medlem
Citat:
Men det är ju inget trevligt ord. Använd aldrig det i närheten av någon du tycker om, det är min rekommendation.
Citera
2012-05-14, 01:54
Medlem
Ogdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putsch
Men det är ju inget trevligt ord. Använd aldrig det i närheten av någon du tycker om, det är min rekommendation.
Nej, det är det ju inte, ordet är inte trevligt, men själva konceptet är ju inte alls fult.

(Jag är tjej, så risken att jag sårar en partner genom att säga att hon har en bullfitta är inte så stor, om jag inte blir bi-curious helt plöstligt. )
Citera
2012-05-14, 02:13
Moderator
manamanahs avatar
Är det inte så att de flesta underliv är lite rundade och att den så kallade bullfittan egentligen normen för en fitta? Borde inte de undernärda fittor som finns bli kallade "plattfittor" istället och så kan vi med alldeles normala fittor få leva ifred.
Citera
2012-05-14, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manamanah
Är det inte så att de flesta underliv är lite rundade och att den så kallade bullfittan egentligen normen för en fitta? Borde inte de undernärda fittor som finns bli kallade "plattfittor" istället och så kan vi med alldeles normala fittor få leva ifred.

Skulle gärna se lite bilder här i tråden så att vi kan få lite diskussionsunderlag
Citera
2012-05-14, 05:29
Medlem
hedinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karmen
Skulle gärna se lite bilder här i tråden så att vi kan få lite diskussionsunderlag

http://imageshack.us/photo/my-images/542/5d67b4fcbf05d05a3f7760a.jpg/ -> bullfitta

http://imageshack.us/photo/my-images/825/d6956b1b1d6050cb1e16ca3.jpg/ -> Icke bullfitta

Dåliga bilder, googlade bara fram dom snabbt...
Citera
2012-05-14, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putsch
Varför är bullfitta ett så hatat begrepp bland kvinnor, och varför har bullfittan sådana negativa konnotationer överlag? Vad är den allmänna uppfattningen här? Själv har jag ingen riktig åsikt utan är mest nyfiken.

Var har du fått det ifrån!??

Citat:
Ursprungligen postat av manamanah
Alltså, nu har jag inte klämt på så många underliv eftersom jag är heterosexuell och kvinna, men ingen kvinna har väl en helt platt grej. Har varit i många omklädningsrum och inte sett något underliv som "bullar" sig något speciellt heller.

Men camel toe får man väl även om man har en alldeles slät och platt sak, bara man drar upp tightsen ordentlig? Eller är bullfitta alltså vad man ser genom kläderna på vissa inte så välklädda kvinnor?

En Camel toe och bullfitta är INTE samma sak..

Citat:

Bullfitta är när blygdbenet putar ut lite och när jag var yngre så var det högsta status bland grabbarna att ha satt på en tjej med riktigt bullfitta.. Det ansågs väldigt fint

Dom tenderar också att ha själva bävern lite mera framåt beroende på vinklingen av blygdbenet. Motsatsen till en bullfitta är "bakmusarna"..

En riktig bullfitta brukar vara svårare att klämma på bakifrån för att det blir lite fel vinkel, medan en bakmus är betydligt bättre i det fallet..

.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in