2012-05-13, 19:05
Bannlyst
Går i 9:an, tips gärna från tjejer som är lika gamla eller några år äldre. Är det den klassiska smokingen eller något annat färggladare?
Citera
2012-05-13, 19:12
Medlem
ansiktsbokarens avatar
Har du fått gå om flera årskurser eller hur kommer det sig att du har ett konto på flashback? Fråga i tråden om studentkläder.
Citera
2012-05-13, 19:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ansiktsbokaren
Har du fått gå om flera årskurser eller hur kommer det sig att du har ett konto på flashback? Fråga i tråden om studentkläder.
Är felfri i skolan och är väl alltid bra att ha ett konto på FB?
Citera
2012-05-13, 19:29
Medlem
AndrewBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thewizeman
Är felfri i skolan och är väl alltid bra att ha ett konto på FB?

18-årsgräns
Citera
2012-05-13, 19:48
Medlem
Aldoes avatar
Ut härifrån grabben.

Du ska inte ha smoking, det kommer att få en liten pojke som dig att se ut som en pingvin. Ha hellre en hawaiiskjorta uppknäppt.

EDIT: http://3.bp.blogspot.com/-y4fPn7Vpah...ad+skjorta.jpg
Citera
2012-05-13, 20:02
Bannlyst
Haha är du sur? Är 190 lång
Citera
2012-05-13, 20:07
Medlem
hypothyroidisms avatar
Citat:
fan vad coolt Ut.
Citera
2012-05-13, 20:19
Medlem
ansiktsbokarens avatar
Citat:

Du är för ung för flashback. Det finns läskiga saker här som kan påverka dig negativt osv, jag orkar inte förklara mer. Respektera bara reglerna som finns gällande åldergräns.

Ta reda på vad det är för klädkod. Om smoking fordras så bär du smoking men annars blir det bara löjligt att komma i smoking. Det bästa är nämligen att alla bär kläder av samma formalitetsnivå.
Citera
2012-05-13, 21:14
Medlem
Mederys avatar
Citat:

Vafan, varför bry sig om hans ålder? Svara på hans fråga annars så låter du bli att skriva!
Låt modsen sköta det så sköter du ditt.

Ts, smoking låter bra. Lycka till!
Citera
2012-05-13, 22:06
Medlem
BrottareGustavs avatar
Citat:

OnT: Kör bara på en skjorta och ett par chinos.. Högstadiets bal är inget stort och formellt.
Citera
2012-05-13, 22:32
Medlem
Towans avatar
Jag minns själv vad jag hade på min bal i nian. En för stor svart kostym med vit skjorta och en vedervärdig slips i silver och svart...

Jag mår lite dåligt såhär i efterhand, men tack och lov vet jag bättre nu.

Smoking fungerar nog, men det beror ju helt på vad det är för klädkod och vad andra har på sig. Om du ensam kommer med smoking kommer du att känna dig jättefånig.

Citat:

Han är ju ett ensamkommet flyktingbarn aka en 25 årig skägglurk som går i nian.
Senast redigerad av Towan 2012-05-13 kl. 22:35.
Citera
2012-05-13, 23:06
Medlem
ansiktsbokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Towan
Jag minns själv vad jag hade på min bal i nian. En för stor svart kostym med vit skjorta och en vedervärdig slips i silver och svart...

Jag mår lite dåligt såhär i efterhand, men tack och lov vet jag bättre nu.

Smoking fungerar nog, men det beror ju helt på vad det är för klädkod och vad andra har på sig. Om du ensam kommer med smoking kommer du att känna dig jättefånig.

Han är ju ett ensamkommet flyktingbarn aka en 25 årig skägglurk som går i nian.

Haha, det finns en sak som ungdomar gillar och det är svarta kostymer. Varför? De är "stilrena och klassiska" lololol.

Finns verkligen dessa skäggiga ensamkommande flyktingbarn som alla på flashback skriver om? Var kan man se dem med egna ögon? Nära Stockholm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in