Citat:
Ursprungligen postat av lockerud
Antingen så är "P.U" inte PU utan ett troll som leker lite, ELLER så är det PU på riktigt.
Och om det är PU Som skriver, undrar jag varför du sitter här och försvarar dig hela tiden. Är det för att du vill bli kompis med PK igen eller försöker du leda undan alla misstankar från dig själv, vilket du verkar lyckas så där med. Jag vill nog påstå att du trasslar in dig mer och mer, Med tanke på alla "mins inte och jag är ärlig och gör så gott jag kan" så framställer du dig i sämre och sämre dager. Att vara oskyldigt utpekad på FB är väl inte så farligt, det är värre om Harryhaffa vill se dig skyldig DÅ hade jag förstått varför du går ut så här. Jag är inte riktigt ok med dina förklaringar, tydligen är vi flera stycken som inte är det. Men eftersom jag bara för en monolog här på forumet så kanske jag borde svara mig själv.
Försök åtminstone att svara på några enkla frågor.
Varför flyttade du från Mariestad
Varför kommer du inte ihåg rivsår och andra händelser natten 14jun 1992
Varför skulle PK sitta och skriva lögner om dig på FB
Vad hade du för kläder på dig när du gick ut för att festa 14juni 1992
-Anledningen var att jag hade min son där och jag fick/hade jobb där...
-Har jag varit så söndertrasad som anges, skulle nog min nära omgivning påminnt mig om det..sen borde jag kanske minnas om min läpp var så sprucken, så den inte var läkt ens efter 2 veckor...Kanske var full i tre veckor, vem vet??
- Jag har svarat på de frågor som ställts. Inget mer än så.
-So mtidigare sagts, vet ej...