2012-05-10, 21:33
Medlem
rattugglans avatar
NMB SE JF KL DL RL NF UL
Citat:
Ursprungligen postat av Badboy rider
Kortade ned ditt inlägg,

Borde inte Polisen prata med dessa och konfrontera dem med de uppgifter som framkommit i tråden?
En utav dessa ska enligt uppgift ha ett ganska stort ok som tynger samvetet och som personen plågats av i många år nu.
Citera
2012-05-10, 21:40
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattugglan
NMB SE JF KL DL RL NF UL

En utav dessa ska enligt uppgift ha ett ganska stort ok som tynger samvetet och som personen plågats av i många år nu.

Får man fråga vem av dessa?

Glömde svara på dina tidigare frågor.

Tipset om bilden fick jag på mail. Det verkade som PK också bekräftade bilden, men det kanske är en annan tidning.

Nej, jag har inte fler artiklar än de som finns i början på tråden.
Citera
2012-05-10, 21:49
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattugglan
NMB SE JF KL DL RL NF UL

Jag skulle säga att - åtminstone - två av dessa har uppgifter som borde lämnas vidare och som - med hänvisning till Badboys fråga - borde höras av polis om detta.
Citera
2012-05-10, 22:04
Medlem
rednecksvedalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badboy rider
PK hade du dåligt samvete för att du kn**at PUs sambo?
Skedde detta före eller efter Helenas försvinnande?
När fick PU information om att detta skett?
Minns inte när det skedde. Om jag har ångest eller dåligt samvete så här långt efter, NEJ. Tror inte jag hade det då heller. Då hade jag väl inte gjort det. Vad har det med saken att göra. he he
Citera
2012-05-10, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rednecksvedala
Minns inte när det skedde. Om jag har ångest eller dåligt samvete så här långt efter, NEJ. Tror inte jag hade det då heller. Då hade jag väl inte gjort det. Vad har det med saken att göra. he he

Jag tänkte att om du kn...at henne innan, och haft dåligt samvete kanske det bidrog till att du inte nämnde att PU var hos dig på morgonen, när du var till polisen och lämnade din 1.a redogörelse?
Citera
2012-05-10, 22:34
Bannlyst
Antingen så är "P.U" inte PU utan ett troll som leker lite, ELLER så är det PU på riktigt.
Och om det är PU Som skriver, undrar jag varför du sitter här och försvarar dig hela tiden. Är det för att du vill bli kompis med PK igen eller försöker du leda undan alla misstankar från dig själv, vilket du verkar lyckas så där med. Jag vill nog påstå att du trasslar in dig mer och mer, Med tanke på alla "mins inte och jag är ärlig och gör så gott jag kan" så framställer du dig i sämre och sämre dager. Att vara oskyldigt utpekad på FB är väl inte så farligt, det är värre om Harryhaffa vill se dig skyldig DÅ hade jag förstått varför du går ut så här. Jag är inte riktigt ok med dina förklaringar, tydligen är vi flera stycken som inte är det. Men eftersom jag bara för en monolog här på forumet så kanske jag borde svara mig själv.

Försök åtminstone att svara på några enkla frågor.

Varför flyttade du från Mariestad
Varför kommer du inte ihåg rivsår och andra händelser natten 14jun 1992
Varför skulle PK sitta och skriva lögner om dig på FB
Vad hade du för kläder på dig när du gick ut för att festa 14juni 1992
Citera
2012-05-10, 22:37
Medlem
rednecksvedalas avatar
Nej . det handlade då mer om vad jag gjorde, Man kände nog att man ville tala med PU först innan för att ta reda på vad han ville då han kom upp. Sen trodde man inte att hon var mördad. eller så blundade man för dom tankarna. Tragiskt att man inte var mer på när det gällde det här. Där är jag självkritisk ska du veta. men tog mitt förnuft till fånga några år senare.
Citera
2012-05-10, 22:39
Medlem
rednecksvedalas avatar
Jag skulle aldrig skydda en sådan händelse, det kan jag svära på.
Citera
2012-05-11, 01:08
Medlem
Citat:
Till att börja med , Mig. Det räcker långt. Sen undrade jag och x var du blev av.
Det var ju något du skulle berätta. Men du sa det aldrig. Hela våran umgängeskretts som jag kan komma ihåg undrade detta. Det var ett stort samtalsämne. Men det kan du kanske inte veta . du var ju inte med. Däremot så frågades dom ut som var uppe hos dig. vi var alla nyfikna vad som pågick

ja år -94, då vi hade blivit osammas och många undrade varför. Även den konstiga stämmning som blev..Då vissa umgicks med bägge två...I detta år stämmer många av det intialer in, inte innan. Vissa av intialer känner jag ej igen. Har ju frågat om förtydligande om dem, men ej fått svar..
Citera
2012-05-11, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lockerud
Antingen så är "P.U" inte PU utan ett troll som leker lite, ELLER så är det PU på riktigt.
Och om det är PU Som skriver, undrar jag varför du sitter här och försvarar dig hela tiden. Är det för att du vill bli kompis med PK igen eller försöker du leda undan alla misstankar från dig själv, vilket du verkar lyckas så där med. Jag vill nog påstå att du trasslar in dig mer och mer, Med tanke på alla "mins inte och jag är ärlig och gör så gott jag kan" så framställer du dig i sämre och sämre dager. Att vara oskyldigt utpekad på FB är väl inte så farligt, det är värre om Harryhaffa vill se dig skyldig DÅ hade jag förstått varför du går ut så här. Jag är inte riktigt ok med dina förklaringar, tydligen är vi flera stycken som inte är det. Men eftersom jag bara för en monolog här på forumet så kanske jag borde svara mig själv.

Försök åtminstone att svara på några enkla frågor.

Varför flyttade du från Mariestad
Varför kommer du inte ihåg rivsår och andra händelser natten 14jun 1992
Varför skulle PK sitta och skriva lögner om dig på FB
Vad hade du för kläder på dig när du gick ut för att festa 14juni 1992

-Anledningen var att jag hade min son där och jag fick/hade jobb där...
-Har jag varit så söndertrasad som anges, skulle nog min nära omgivning påminnt mig om det..sen borde jag kanske minnas om min läpp var så sprucken, så den inte var läkt ens efter 2 veckor...Kanske var full i tre veckor, vem vet??
- Jag har svarat på de frågor som ställts. Inget mer än så.
-So mtidigare sagts, vet ej...
Citera
2012-05-11, 01:31
Medlem
Citat:
Man kanske inte är försvunnen , om man inte kan få tag på personen i fråga. alltså dig!!Men det är ett utryck som jag använder när man ringer och söker denna person och inte får tag på honom. Särskillt när vi var flera som letade efter dig

Rinde du till jobbet?, på veckan?, på helgen?, kom du upp och knacka på?, var sambon hemma?, meddela ni henne att ni ville få tag på mig?. Så sambon och jag var inte hemma på flera veckor alltså, eller?? Svarade sambon när du ringde och vad sa hon då att jag var isåfall??
Citera
2012-05-11, 02:35
Medlem
kungkarl12es avatar
atervandsgrand4

Hej.

Bara Lite nyfiken på vad som hände på statt när du hälsade på Helena.
När du hälsade på helena i baren på statt (uppgifter från dig inlägg). var det bara en tjohej hälsning! - eller stod du bredvid eller satt intill hon vid baren under en stund och bara just "minglade för en kort stund?".
Kommer du ihåg hur hon var klädd? Vad hade hon på sig?
Något som killar annars tittar efter när de är salongsberusat är utmanande detaljer på tjejer som kjol,tajta brallor, uringat och hur bena ser ut med skor ex. kanske sexiga sådan med extrem vass , hög spetsig, smal decimeter klack som ex..?
Kan Du ex. minnas något av ovanstående om klädsel och utstyrsel och om hur skorna kan ha sett/ såg ut på helena såfall?
Eller kan din kompis komma ihåg? har för mig du nämnt någon kille tidigare på tråden du kan ha umgåtts med, vem det nu var såfall? jag har inte minnet nu ,kanske du kan verifera för oss på tråden vem det var på statt du gled runt med såfall?. för du var väl inte själv på statt och festade? Har jag fel i det?.

Kan man få någon klarhet i ovanstående inlägg så är jag tacksam.

Annat fall så tycker jag du är rejält duktig som svarar på frågor efter omständigheterna och det tycker jag du ska ha eloge för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in