Citat:
Ursprungligen postat av rednecksvedala
Osämja
Hej!
Ja, anledningen var pengar även om vi inte tycker samma sak..spelar ingen roll nu eller långt tillbaka..
Du använde min bil utan min vetskap på veckorna, en av gångerna var den krockad..Jag vet att du gjorde all för att rätta till detta. Helt ok att du gjorde det...
Sen satte du på Linda när vi var tillsamman då vi hade fest hemma hos mig..
Sen var det väll olika småsaker som gjorde att måttet var rågat för mig..
Du smällde till mig en gång på Vasavägen, när jag skulle prata med dig om pengarna..
Det gjorde ju inte saken bättre precis..
Bollträ du dundrade in med, vad var det om då??
Själv fick jag höra att du trodde jag var ute efter dig när jag var i M-stad..Kan säga till dig att det var jag inte..Var bara och hälsade på..så jag fatta inget ting när du kom inrusande...
Är ju glad att det inte gick värre än det gick..Kunde lika gärna varit död idag eller hjärnskadad..
Så tacksam för att det inte blev så..
Tog upp detta för jag tror att du blandar ihop åren...
Tänk efter lite vi har umgås många gånger efter-92 med gott humör..vi var i Danmark tillsammans, Bogrens skövde, vi var i gbg efter Linda och jag hade gått isär, vi var hos hennes Mamma och dusha innan vi skulle ut i Gbg..Finns massor med dagar att räkna..
Som sagt har jag inget otal med dig för detta längre..Var nog rätt sur på dig ett antal år inget mer...
Skicka PM, så får du göra som du vill... Deta pm spm PU skickade till mig vill han att jag ska lägga ut. Är det någon som förstår varför jag ska lägga ut detta. Det enda som kommer fram är att han var sur på mig några år, Så vad har det med att han har varit uppe hos mig Med sönderriven läpp ochn ansikte. Menar han att jag hittar på detta för att hans tjej var med mig. Finns väl inget hämnd motiv. Jag hade det ju trevligt, lol Hämnmotivet borde väl ligga hos honom isåfall. he he.. Men det är på denna nivå PU vill att det ska ligga. Han borser från att han varit sönderriven Han bortser från att Han bad mig vara vittne. Han bortser från att han grät Han bortser från att han tvättade sig hos mig. Han bortser från att han förde ett jäkla liv uppe hos oss, Han bortser från att han som enda person av alla i gänget inte ville följa med på skallgång. Han bortser från att han var okontakt bar dom närmaste veckorna efter helena försvann. Han vill här få det till att vi var bundisar.HA.just nu kommer jag påp att detta talar ju mot han själv. Han säger ju själv att han var sne i några år. vi umgicks ju inte efter 94 det har han ju också bekräftat. och var jag med hans tjej så var ju det när hon bodde hos honom. dom gick ju isär inom ett år efter helena försvann, så PU jag tror att du just fällt utterliggare ett krokben för dig själv. fortsätt flutta fokus från dig själv som du försöker göra. mig har du inte en chans att prata bort, jag håller mig till sanningen. gör det du med så ska du se vad lätt allt går..
Fick reda på det någon gång -95 och hon har bekräftat det...Så det stämmer två år efter -94..
Det fanns ju saker som var till grunden tillräckligt utan den vetskapen för att bryta med dig..
Du har haft många tillfällen att prata med mig, förvunnen vad menar du..??Det är det jag inte fattar..??
Vad då för gäng?? Vad är det för konstigt med att inte deltaga i en skallgång???Är det något kollektivt tänkande du ska försöka få till??Var var alla andra som borde ta sitt ansvar att deltaga, ni var ju 8 st, som du sa om jag inte minns fel i inlägg..Så är det lika märkligt att inte fler deltog då??Eller är det bar märkligt att jag inte deltog..Som jag har skrivit, läs inläggen om vad som skrivits, känns inte som du gör det..