2009-01-23, 01:32
Medlem
TitoOrtizs avatar
Calle Steen vinner ingen popularitetstävling, det är en sak som är jävligt säker.

Han har gjort sig avskydd på flera ställen men kanske särskilt i Leksand. Leksandsfansen är inte dem som hatar i första taget men Calle Steen är inte värd mer än en hundskit under skon för alla leksingar.

Och varför är det så?

Han är dumdryg, överlägsen och tycker om (rättelse: älskar) att köra med folk. Han är bäst, snyggast och vackrast. "Slipa mina skridskor, hämta tejpen" o.s.v. Den typen.
Att han plockade väldigt mycket poäng i både Leksand och SSK men ändå fick lämna klubbarna efter blott en säsong i varje är ingen slump. Det kan ju vem som helst räkna ut.

Brorsan Oscar har jag ingenting emot dock, det känns som att han mest hängde på sin bror. Det är tur för Oscar att de delade på sig och att Oscar kunde flytta till Örnsköldsvik.

Jag kan tänka mig att det finns en hel del historier om Calle där ute, men det är säkert inte så mycket grova grejer, det är väl mest hans stil generellt sett som gjort honom avskydd.
Citera
2009-01-25, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imperatore
Har växt upp med Mattias och han var ju inte stabil någonstans... Oerhört svag, men samtidigt dryg som få. Kommer tydligt ihåg när han dejtade Anna Lindberg, jag reagerade över att hon klädde sig som en fjortisjugge. Men, smak för dryga hockeykillar har hon då definitivt.

Att Mattias är bror med f.d. OG-presidenten hade jag för övrigt ingen aning om.

Mattias tid i Karlskoga lämnade inget annat en ett stort garv efter sig.
Killen kom väll från Falun där han tydligen inte hade det så lätt??

Han spelade hockey utan framgång men förde ett jävla liv i Nobelhallens koridårer. Han var materialarna hatobjekt nr 1.

Sedan fick Mattias den briljanta idén att börja sälja märkeskläder i en småstad? Anställde två snubbar, gick själv och pratade i mobilen hela dagarna, sponsrade Bofors Bobcats med skinnjackor.

Inte riktigt enligt skolboken för nystartade småföretag?? Och det gick ju som det gick. Konken och näringsförbud i 5 år.

Någon som vet vad han gör idag?
Citera
2012-05-09, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zedwap
Mattias tid i Karlskoga lämnade inget annat en ett stort garv efter sig.
Killen kom väll från Falun där han tydligen inte hade det så lätt??

Han spelade hockey utan framgång men förde ett jävla liv i Nobelhallens koridårer. Han var materialarna hatobjekt nr 1.

Sedan fick Mattias den briljanta idén att börja sälja märkeskläder i en småstad? Anställde två snubbar, gick själv och pratade i mobilen hela dagarna, sponsrade Bofors Bobcats med skinnjackor.

Inte riktigt enligt skolboken för nystartade småföretag?? Och det gick ju som det gick. Konken och näringsförbud i 5 år.

Någon som vet vad han gör idag?

Fick just sparken/sade upp sig från VD-jobbet i Brage
Citera
2012-05-09, 15:57
Medlem
broskarns avatar
Jag vet att han idag tränar Bofors juniorlag och kör jäkligt hårt med dem. Fysar tydligen innan vissa matcher.
Citera
2012-05-09, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broskarn
Jag vet att han idag tränar Bofors juniorlag och kör jäkligt hårt med dem. Fysar tydligen innan vissa matcher.

öööö.. Nej det gör han inte!
Citera
2012-05-09, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nasum666
öööö.. Nej det gör han inte!

Sorry
Trodde du mena bergdahl. Steen däremot har du alldeles rätt i...
Citera
2013-01-13, 23:03
Medlem
Adoremuss avatar
Vilka lag har Jonas Bergdahl spelat i - någon som vet?
Citera
2013-01-14, 02:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av broskarn

Han lyckades göra sig impopulär där också
Citera
2013-01-22, 11:18
Medlem
Någon som vet den riktiga anledningen till att Steen fick kicken / lämnade Bofors j18?
Citera
2013-04-16, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kk1
Någon som vet den riktiga anledningen till att Steen fick kicken / lämnade Bofors j18?

De andra tränarna fick honom avskedad, pga hans attityd till Killarna. Han var inte alls schysst, och besitter nog ingen som helst pedagogikkunskap. Kunde tydligen vara riktigt överjävligt elak, och dessutom oprovocerat.
Citera
2013-04-20, 22:08
Medlem
Han och Anna gifte sug på Loka Brunn i helgen..
Citera
2013-04-21, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ihodey
Han och Anna gifte sug på Loka Brunn i helgen..

ja å nu ska patrasket flytta till Växjö med frugan å ingå i lakers tränarstab å även träna junisarna

ger han max 1 år sen är han även kickad här

större problembarn har jag nog aldrig träffat undra om lakersfansen kommer tracka honom för tacklingen för några årsen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in