Citat:
Ursprungligen postat av rednecksvedala
Blandar ihop åren. Finns det flera 1992? Med samma datum? Har du kommit upp flera gånger med sönderriven läpp och ansikte. Läppen tog ju ett bra tag att läka.. 14 dagar efter när jag och DL var på väg till TB När du stod och rengjorde din bil..Var den ju fortfarande dålig.Det var samma gång vi frågade om du skulle med och leta längs töreboda vägen . men du följde inte med!! borrud tror jag det hette.. Nej Vi tar inte fel. och du vet mycket väl om denna händelse om att du bad mig vara ditt vittne. Du vet att jag vet.. ELLER att vi vet.. Vill du diskutera med mig här så gör jag gärna det!!
Det var en väldigt skärrad ung man som kom upp till oss. Det var du PU. ingen annan
Det är ju väldigt bra att du tar upp detta. Att jag var så illa till tygad, då måste ju verkligen om nått min sambo, veta om detta.. Hon måste ju undrat vad jag gjort.. sönder klöst, sprucken läpp som inte läker på flera veckor.. Blir bara mer och mer intressant detta.. Det måste väll om nått redogjorts och minnts av ens partner...
Sen är det ju även super intressant hur du tänker och påstår..och lägger upp mer och mer saker om omständigheter/påståenden som borde skada en Polis utredning....
Det är något som inte stämmer vill jag nog lugnt påstå..