2012-05-01, 19:33
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuba-Cola
Det finns inte chans på jorden att hennes nyadopterade unge Zoe är nyss 3 år fyllda. Det där barnet är 4-5 år gammalt.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle14758016.ab

Är ju bara några ansiktsbilder vad jag kan se. Ingen expert på barn men alla följer inte samma kurva..En släktings barn fyllde 3 för några månader sen och hon verkar vara lika stor som Zoe.
Citera
2012-05-01, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuba-Cola
Det finns inte chans på jorden att hennes nyadopterade unge Zoe är nyss 3 år fyllda. Det där barnet är 4-5 år gammalt.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle14758016.ab

Jag tror att det är allt hår som Carola klätt sin accessoar i som gör att hon ser äldre ut. Carola tvekade på de här lockarna och någon annan hårextensions a la brooke shields som förmodligen hade fått Zoe att se ut som en 12 åring kanske.

Varför är det så viktigt för Carola att sätta hårextensions på en 3-åring kan man fråga sig. Är det vanligt på andra afrikanska 3-åringar i Sverige ?
Citera
2012-05-01, 20:16
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birkaboo
Kritiken låter inte vänta på sig.....Nu har hon satt löshår på sin lilla 3-åring också.

- Ett övergrepp mot ett nyadopterat barn skriker psykologen Eva Rusz ut i Aftonbladet idag.

Aftonbladet skriver idag om "folkstorm mot lilla Zoes löshår" Det har lyckats reta upp psykologen Eva Rusz som enligt Aftonbladet inte kan minnas när hon var så arg senast. Hon säger " Det här kan leda till att barnet kommer att känna att det är ett objekt som inte duger som barnet är.

/ Källa Afonbladet tidningsupplaga Ipad 1/5.2012

Carola har införskaffat sig en liten accessoar och det tog inte lång tid innan hon skulle börja modellera om den tydligen.

Det måste vara en oerhört skyddad värd Eva Rusz lever i om det är en hårförlängning som får henne att bli argare än hon kan minnas. Själv har jag också lite högre krav på vad som ska kallas övergrepp. Men så har jag inte heller något behov av att synas i Aftonhoran heller.

Däremot kan man verkligen undra varför Carola ska använda ett litet barn för att ytterligare en gång vika ut sig i kvällspressen.
Citera
2012-05-05, 09:42
Medlem
fredrikdenstores avatar
Carola slår tillbaka!
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle14780370.ab
Citera
2012-05-05, 09:58
Medlem
jag hoppas hon är snäll mot sin dotter,
Citera
2012-05-05, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Carola slår tillbaka!
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle14780370.ab

Citerar Carola / Aftonbladets artikel:

"Än idag har jag inte sett en enda sagobok med en korthårig prinsessa. Fråga mig inte varför, men man måste ju ändå vara ärlig och erkänna att det ser vackert ut med ett långt och vågigt hår, trots allt, skriver Carola – som är förstående till att det blivit reaktioner."

Hon är dum i huvudet och får väl antagligen bli ett bevis för att de där utredningarna som görs innan adoption inte betyder någonting egentligen.
Senast redigerad av birkaboo 2012-05-05 kl. 10:22.
Citera
2012-05-05, 10:50
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Hon är skriven ute i Saltsjöbaden med ett gift par.

Ja men hon bor på Brennervägen 2 i Norra Ängby.

Citera
2012-05-05, 13:15
Medlem
Wandras avatar
Jag tycker inte det är rätt att sätta löshår på ett 3-årigt barn.

Ett barn i den åldern kan inte fatta egna beslut utan är helt beroende av en vuxen.

Räcker det inte med att flickebarnet bytt land, bytt namn, bytt "mamma", bytt social tillhörighet. Nu duger inte hennes utseende heller. Allt detta kommer att sätta sina spår som hon först som tonåring/vuxen kan sätta ord på och vilja ifrågasätta.

Som sagt, Zoe är endast en accessoar för Carola. En liten söt flickdocka hon kan klä, frisera och visa upp.

Fy fan!
Citera
2012-05-05, 14:04
Medlem
Är Carola fortfarande med i Livets Ord?
Citera
2012-05-05, 14:26
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Är Carola fortfarande med i Livets Ord?

Om jag fattat rätt är hon inte officiellt medlem längre och gick ur för länge sen, men gör uppträdanden osv för dom fortfarande.
Citera
2012-05-06, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Om jag fattat rätt är hon inte officiellt medlem längre och gick ur för länge sen, men gör uppträdanden osv för dom fortfarande.

Hur kan man låta någon adoptera om denne stödjer en ökänd sekt?
Citera
2012-05-06, 19:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Hur kan man låta någon adoptera om denne stödjer en ökänd sekt?
Har man pattar som Carola är allt möjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in