2012-05-05, 09:42
Medlem
rednecksvedalas avatar
Hon låg i sängen hela tiden. hon störde sig dock på att han var så högljud
Citera
2012-05-05, 09:43
Medlem
rednecksvedalas avatar
visst är det relevant med bilen. men tänker inte bli en del i gissningar. vad jag tror är en annan sak
Citera
2012-05-05, 09:43
Medlem
Jourhavandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rednecksvedala
Inget att tacka för. Jag har även talat men Leif Gw Om detta. Det finns mer att säga men det tar sådan tid. Ja visst har jag varit kriminell , missbrukat. men aldrig tänkt tanken på att våldföra mig på en kvinna. Anabola var inget för mig . tränade utan. fans andra som skötte den biten

Vad sa GW till dig angående brottet och vad var hans inställning.
Citera
2012-05-05, 09:44
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Jag nämnde det för första gången för polisen tror säger jag 1996-1997 någon gång. vet att jag bodde på john hedins då. såg ett program på tv , tror det var efterlyst . det handlade om helena. där i allt som sades så sa min dåvarande fru som jag hade berättat allt för. fasiken peter sa hon. du kanske sitter inne med uppgifter. jag har sagt att tidpunkten är osäker. men händelsen som skett är 100000%

Jag förstår inte varför tidpunkten är osäker.

Den här natten säger du att han kom hem till dig skitig och tillrufsad och var mycket upprörd över något som hänt.

PU säger att det stämmer att han kom hem till dig den här natten, skitig och tillrufsad efter att ha gått igenom ett buskage, och att han var full och uppe i varv.

Enda skälet att tvivla på tiden är väl om det var vanligt att PU dök upp mitt i natten skitig och tillrufsad, annars ser jag inga skäl att tvivla på tiden då du har fått den bekräftad av PU själv.
Senast redigerad av Lalajlaj 2012-05-05 kl. 09:47.
Citera
2012-05-05, 09:45
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
visst är det relevant med bilen. men tänker inte bli en del i gissningar. vad jag tror är en annan sak

Jag vet, jag hoppades dock att det kanske kunde finnas någon läsare av tråden som kunde bidra med information.
Citera
2012-05-05, 10:03
Medlem
pu borde berätta vad han har gömt helena.för familjen ska få begrava det som ev finns kvar
Citera
2012-05-05, 10:09
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
pu borde berätta vad han har gömt helena.för familjen ska få begrava det som ev finns kvar

Vad bra att du är tillbaka, vi har väntat på svar på denna fråga.

Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Hej!
Det här får du gärna utveckla. "En av gärningsmännen"? Och du är säker på att han (?) är gärningsman? Och att de var flera ("en av...")?
Citera
2012-05-05, 10:13
Medlem
Lalajlajs avatar
Vem är mannen som rusade in i rättsalen under danskens häktningsförhandling och skrek "Jag ska döda dig din jävel"?´

Troligtvis var detta BW.
Senast redigerad av Lalajlaj 2012-05-05 kl. 10:28.
Citera
2012-05-05, 10:26
Medlem
rednecksvedalas avatar
Ingen ska tro att jag förtiger eller så. sen ska ta mig fan ingen tro att jag låter mig påverkas av vad jag kommer ihåg. Nej det tillhör ovanligheter eller rättar sagt aldrig att man kommer upp med sådant beteende.men det var inte ovanligt att han kom på morgonen vid en sådan tidpunkt. Men det är viktigt att man för fram saniongen som jag kommer ihåg det. allt annat är förödande. Tänker inte be om ursäkt för att jag är sådan
Citera
2012-05-05, 10:27
Medlem
rednecksvedalas avatar
Gw var väldigt intresserad. Det tog ju bara till vardagen så kom ju 2 från rikskrim till mig
Citera
2012-05-05, 10:29
Medlem
rednecksvedalas avatar
Läste igen vad du skrev. ja. det är sant. jag kommer inte ihåg att han kommit skitig någon annan gång
Citera
2012-05-05, 10:32
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Läste igen vad du skrev. ja. det är sant. jag kommer inte ihåg att han kommit skitig någon annan gång

Det låter mycket troligt, bra att du läser ordentligt, jag skriver lite kortfattat ibland och de som inte är vana vid att läsa mina inlägg kan lätt missförstå.

Hade PU och BW någon relation, var de vänner eller tränade de tillsammans?

Det snackas ju om att Helena hade sällskap med någon över bron från stan, någon med helvita kläder. Är det någon person som du kan placera vem det skulle kunna vara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in