Så vitt jag vet är Sanna och Persfjant fortfarande tillsammans. Ett märkligt förhållande to say the least.
Visst, Sanna brukar ofta skriva texter på temat "otrohet är folks ensak" och "döm inte folks alternativa arrangemang vad gäller förhållanden". Men det kan ju ändå inte vara roligt att höra att din älskade går på krogen och startar bråk för att han vill ligga med någon ung tjej som nobbat honom. Oavsett om otrohet är "ok" i deras förhållande så känns det ändå som han bara pissar på henne när han ställer till med dessa uppträdanden.
En sak som jag reagerat på är att hon flera gånger skrivit om hennes ekonomi som om hon vore vilken kämpande ensamstående morsa som helst. Antingen får hon inte en krona av Persbrandt eller så vill hon göra allt för att ingen ska kunna anklaga henne för att leva gott på hans pengar. Hennes image kanske tar skada av att hon framstår som någon hollywood-fru och det blir viktigt för henne att poängtera att hon själv arbetar och tjänar pengar. Vad vet jag.
MEN det blir ju ändå bra märkligt när man ena dagen ser bilder på Persbrandts olika lyxbostäder och hör om hans turer på fancy restauranger. Och nästa dag skriver Sanna ett blogginlägg om att hon inte har råd med museumbesök till barnen. Det blir ju en enorm ojämlikhet i förhållande om den ena är multimiljonär och den andra kämpar med räkningarna