2012-04-19, 14:30
Medlem
MumlansRänders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cramis
Sedan vaddå hjälps åt?.. Ska jag vänta på att min ska komma hem till 21.00 och diska och laga mat för att vi skulle *hjälpas åt*.. Jag vet att han tänker så .. patetiskt.. Kommer jag hem då städar jag och lagar mat.. Jag hjälper hemma ekonomiskt, så förklara för mig hur är blatte brudar??.. Jag har blivit förvirrad.. Är dem aliens?? =o... My god..

Kort och gott så har ni bara lust att basha på invandrar brudar, dem flesta invandrar brudar studierar och jobbar precis som alla andra svenska tjejer..Ja, vissa är aggressiva, men vilka tjejer är inte det?.. Tycker man att invandrar tjejer är aggressiva här då har man inte sett Londons brudar ... Blev nerslagen på en butik av både brittiska tjejer och invandrar tjejer för det var rea.. men vi skrattade och dem gav mig varan för att jag skulle åka till sverige för studier..

Jag tror att ni har för tråkigt i Sverige Det är kanske för det är kallt väder och det inte finns något att göra så då sitter ni och diskuterar såna sjuka ämnen ..

Jag tycker att du visar verkligen varför män inte vill ha kvinnor från mellanöstern..
Bra jobbat.
Citera
2012-04-19, 14:33
Medlem
Sittkissares avatar
Sekulariserade kvinnor med ursprung från mellanöstern som har lämnat religionen bakom sig och lever ett vanligt civiliserat liv har jag inte det minsta emot. Finns säkert många kvinnor från mellanöstern som ser bra ut, det finns dock betydligt färre som inte är religiösa, inte har en stenåldersfamilj, som har ett jobb och lever civiliserat. Det är anledningen.
Citera
2012-04-19, 14:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MumlansRänder
Jag tycker att du visar verkligen varför män inte vill ha kvinnor från mellanöstern..
Bra jobbat.

Nej jag står för det jag tycker och tänker.. kan inte hålla tyst om saker och ting .. Då är jag bara en hycklare som är rädd att visa vad jag tycker och tänker.. Sånt gör vi i storbritannien..Vi säger det vi tycker i ansiktet och inte bakom ryggen.. Som sagt kan inte du heller dra den slutsatsen för min andra hälft är europe så då kanske generna härstammar från Italien och inte mellanöstern eller hur? Yes dont judge .. Thats what i dont like.. people that judge people without knowing who they are or even make an effort to get to know whom they are .. Bye bye .. patetiskt .. rednecks
Citera
2012-04-19, 14:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sittkissare
Sekulariserade kvinnor med ursprung från mellanöstern som har lämnat religionen bakom sig och lever ett vanligt civiliserat liv har jag inte det minsta emot. Finns säkert många kvinnor från mellanöstern som ser bra ut, det finns dock betydligt färre som inte är religiösa, inte har en stenåldersfamilj, som har ett jobb och lever civiliserat. Det är anledningen.

Jag vet inte vad ni menar med religiösa? ..Finns lika mycket religiösa spanjorer, italianare, britter och irländare.. Är det bara invandrare som är religiösa?.. Känner många italianare som respekterar religionen..Beror inte det på personen?.. Även då lär man känna en person om dem är religiösa eller inte? Om dem är det så är det bara att inte gå till ett förehållande om religion är ett så stort problem? Känner många amerikanare som skapar problem för religionens skull, dem har bränt ner abort byggnader i usa och annat.. så då är det väl inte bara mellanöstern tjejer som är religiösa?? Eller dem kanske klassas mer för dem kommer från mellanöstern!!
Citera
2012-04-19, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cramis
Hmm, jag är halv europe men halv mellanöstern..Born and raised in London.. tänker fullständigt som en london girl.. hur tänker vi blatte brudar??.. Jag kan säga rakt ut vad jag tänker, fan vad trångsynta svenskar är!!! Andra länder som storbritannien, Irland och Usa, till och med Finland och Danmark tänker inte lika kasst som ni hhaha..Man lär älska personen för den hon/han är och hur man mår med dem.. Du kan inte mena allvar att du tänker 90000000000000 blattar tänker lika?.. Är du så dum att du gör det då kan vi avsluta här .. Ta ditt skräp och lev i skogen som rednecks gör då lär du inte träffa människor .. föröka dig med en svensk och det blir endast ni och skogen.. Rent patetiskt..

Många svenskar väljer att vara med thai brudar, finns många anledningar.. Vi blattar respekterar mannen mycket mer, jag sitter inte och jävlas med min kille om vem som ska diska eller städa.. Men det gör svenska brudar, för lika ska vara lika Min killes mamma var otrogen mot sin man, gav dem helvetes ekonomiska problem och stack iväg med sin älskare .. Wow... hon sket fullständigt i sin familj..antar att det är en sån brud du vill ha

Fast det var väl ändå å ta i? Det finns ju ett hat mot personer ifrån mellanöstern här på flashback har jag förstått men, att alla svenska män skulle vara trångsynta är fel. Jag är helsvensk och skulle gärna dejta en tjej från mellanöstern. Jag har absolut inget emot det. Jag tycker det ser mycket vackra ut och det som jag stött på har jag bara gott om att säga.

Jag tycker lite som du att svenska tjejer har en annan syn på killar. (läs kontakt annonser på en del dejtingsidor så förstår du nog) Jag tror att det blir svårt för många svenska tjejer att träffa svenska killar om man har för höga krav och dessutom lever i en drömvärld.

En annan fördom som många har är att man ska få deras släktingar efter sig, det vet jag inte hur pass mycket som stämmer men själv har jag hört flera killar som har haft svenska familjer efter sig. En del har till och med varit hotfulla. Så där har det varit tvärtom i det fall jag hört.

Själv tycker jag det är bra att man kan träffa personer från andra länder, dock har jag själv lite svårt för thai tjejer (som många svenskar gillar) det tilltalar mig mindre men en persisk tjej vore inte fel.
Citera
2012-04-19, 15:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Singelkille86
Fast det var väl ändå å ta i? Det finns ju ett hat mot personer ifrån mellanöstern här på flashback har jag förstått men, att alla svenska män skulle vara trångsynta är fel. Jag är helsvensk och skulle gärna dejta en tjej från mellanöstern. Jag har absolut inget emot det. Jag tycker det ser mycket vackra ut och det som jag stött på har jag bara gott om att säga.

Jag tycker lite som du att svenska tjejer har en annan syn på killar. (läs kontakt annonser på en del dejtingsidor så förstår du nog) Jag tror att det blir svårt för många svenska tjejer att träffa svenska killar om man har för höga krav och dessutom lever i en drömvärld.

En annan fördom som många har är att man ska få deras släktingar efter sig, det vet jag inte hur pass mycket som stämmer men själv har jag hört flera killar som har haft svenska familjer efter sig. En del har till och med varit hotfulla. Så där har det varit tvärtom i det fall jag hört.

Själv tycker jag det är bra att man kan träffa personer från andra länder, dock har jag själv lite svårt för thai tjejer (som många svenskar gillar) det tilltalar mig mindre men en persisk tjej vore inte fel.

Hahha menade nog dem flesta på fb är trångsynta, nej har många svenska vänner.. Tjejer och killar, tjejerna är ju mer kul för dem är underbara .. Lite bara kul att läsa allt som skrivs på fb, finns endast teorier och inga bevis lika mycket som man skriver en labb rapport och antecknar det man tror man har kommit fram till *hypoteser*.. Så fort man försöker även säga det man tycker och tänker är man plötsligt en mellanöstern brud som är bara aggressiv och försöker mocka bråk på fb.. Lite kul, inget fel på att vara social och lära känna andra kulturer och må bra.. Är man inte sån, då kan man bygga sig en koja ute i skogen och bo där så slipper man hela befolkningen..
Citera
2012-04-19, 15:22
Medlem
KobeTais avatar
Jag skulle kunna sträcka mig till en jugoslavisk tjej om hon är assimilerad, inga konstigheter.
Men tjejer från mellanöstern? Nej tack jag gillar inte korpsvart hår, svarta ögon och hårda ansikten på tjejer. En tjej ska ju se mjuk och go´ut.
Sedan upplever jag att de är temperamentsfulla, hetsiga och ibland kaxiga. En tjej enligt mig skall vara snäll och trevlig (iofs faller de flesta svenska tjejer bort där med).

Jag menar inte att snacka skit om tjejer från mellanöstern i just detta fallet utan finns det killar som gillar dom också så är det ju kanon!
Citera
2012-04-19, 17:07
Medlem
Jag skulle inte ha något emot en tjej från mellanöstern. Lagomt mörk hy, bruna ögon och (framförallt) svart hår är jävligt hett på tjejer :P

Citat:
Ursprungligen postat av MumlansRänder
Bra jobbat.

Alla tjejer från mellanöstern är inte likadana dock, de flesta jag mött har varit grymt schyssta. Finns tjejer från alla länder som är knasiga, inklusive svenska sådana.
Citera
2012-04-19, 17:35
Medlem
breeze420s avatar
För att jag helt enkelt inte finner dem speciellt attraktiva helt enkelt. De har stora näsor, är håriga och de flesta är muslimer. Visst, det finns undantag, men jag föredrar Svenska kvinnor, som verkligen är kvinnor.
Citera
2012-04-19, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefanus
Jag skulle inte ha något emot en tjej från mellanöstern. Lagomt mörk hy, bruna ögon och (framförallt) svart hår är jävligt hett på tjejer :P

Alla tjejer från mellanöstern är inte likadana dock, de flesta jag mött har varit grymt schyssta. Finns tjejer från alla länder som är knasiga, inklusive svenska sådana.

Får jag konkurans nu?
men visst är de snygga Att det skulle vara kaxiga tror jag kan bero vilken ålder det har uppnått. Svenskar är inte speciellt roliga i tonåren eller på en fredagsnatt då det verkar vara mer en tradition att supa i Sverige än vad det gör ifrån mellanöstern.
Citera
2012-04-19, 17:56
Bannlyst
Cramis är rätt rolig, hon skriver hela tiden en massa skit om svenskar men tycker inte om när svenskar skriver dåligt om mellanöstern folk...

Det är väl inte så konstigt att man föredrar sina egna? Varför skulle svenskar försöka vara med tjejer från afrika eller mellanöstern som de inte har något gemensamt med istället för en helt vanlig svensk tjej?

Varför skulle tjejer från mellanöstern vara med en svensk kille när de kan vara med Ahmed som de delar språk, religion och sätt att tänka med?

En kusin till mig gifte sig för något år sedan med en kvinna från Indien, på bröllopet var 95 % av gästerna mörka indier och det kändes inte som att man passade in där på något sätt överhuvudtaget, jag tror att många svenskar känner på det sättet att det vore jobbigt att gifta in sig i en sådan släkt där man är den enda ljusa personen i princip.

Sedan så skulle det hela tiden bli stora krockar i relationen då man tänker helt annorlunda här i norden mot vad man gör i mellanöstern, man passar inte ihop på något sätt.

Så resonerar nog de flesta svenskar och därför tror jag att det är ovanligt med sådana relationer, dessutom föredrar ju såklart tjejer från mellanöstern sina egna män som kommer från samma länder som de själva kommer från, det är helt naturligt.

Blandade par är alltid undantagen, de allra flesta blir tillsammans med människor som har samma bakgrund som man själv har.
Citera
2012-04-19, 17:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Singelkille86
Får jag konkurans nu?
men visst är de snygga Att det skulle vara kaxiga tror jag kan bero vilken ålder det har uppnått. Svenskar är inte speciellt roliga i tonåren eller på en fredagsnatt då det verkar vara mer en tradition att supa i Sverige än vad det gör ifrån mellanöstern.

Haha men joo, dem flesta vill ju bara supa sig fulla eller gå på någon klubb som alla fjortisar gör.. Är man över 20 tycker jag att det är kanske slut på att supa sig full som en fjortis och hålla på som man gör.. Tycker om att bowla, fotboll, all sport..skulle älska att gå på sport match.. ohh älskar sport ... någon film att titta på en fredagskväll .. lite mer vuxet än att supa sig som en fjortis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in