Cramis är rätt rolig, hon skriver hela tiden en massa skit om svenskar men tycker inte om när svenskar skriver dåligt om mellanöstern folk...
Det är väl inte så konstigt att man föredrar sina egna? Varför skulle svenskar försöka vara med tjejer från afrika eller mellanöstern som de inte har något gemensamt med istället för en helt vanlig svensk tjej?
Varför skulle tjejer från mellanöstern vara med en svensk kille när de kan vara med Ahmed som de delar språk, religion och sätt att tänka med?
En kusin till mig gifte sig för något år sedan med en kvinna från Indien, på bröllopet var 95 % av gästerna mörka indier och det kändes inte som att man passade in där på något sätt överhuvudtaget, jag tror att många svenskar känner på det sättet att det vore jobbigt att gifta in sig i en sådan släkt där man är den enda ljusa personen i princip.
Sedan så skulle det hela tiden bli stora krockar i relationen då man tänker helt annorlunda här i norden mot vad man gör i mellanöstern, man passar inte ihop på något sätt.
Så resonerar nog de flesta svenskar och därför tror jag att det är ovanligt med sådana relationer, dessutom föredrar ju såklart tjejer från mellanöstern sina egna män som kommer från samma länder som de själva kommer från, det är helt naturligt.
Blandade par är alltid undantagen, de allra flesta blir tillsammans med människor som har samma bakgrund som man själv har.