2011-11-25, 13:49
Medlem
screamerns avatar
Ingen som hört något om honom på sista tiden?

Vad jag har hört så bor han i uppsala, någonstans runt vaksalagatan.
Citera
2011-12-24, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av screamern
Ingen som hört något om honom på sista tiden?

Vad jag har hört så bor han i uppsala, någonstans runt vaksalagatan.
Det finns en på Vaksalagatan 40 B i Uppsala – och det är också den ende på Ratsit (med den stavningen) som kommer upp vid ett sökande.

Denne CS är 53 år, och har i övrigt en i det närmaste obefintlig info på Ratsit.

Väldigt konstigt är det, kan jag tycka, att ingen Wikipedia-text finns på CS.

Den där filuren kanske inte var något att hänga i julgranen trots allt? ...

(Den mest kände Carl Serung nu för tiden torde nog ändå vara Flashbacks dito ... )
Citera
2012-01-25, 15:33
Medlem
Det ska tydligen finnas en video, i vilken Carl Serung bajsar på en tjej. Stämmer detta (nyfiken)?
Citera
2012-01-25, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Det ska tydligen finnas en video, i vilken Carl Serung bajsar på en tjej. Stämmer detta (nyfiken)?
Japp!
Citera
2012-01-25, 21:40
Medlem
winnipegjetss avatar
När jag städade vinden i höstas dök det upp en kasse med VHS-kassetter. En var märkt med: Svart eller Vitt: Carl Serung.
Har inte läst tråden så detta program kanske redan finns att tillgå online? Annars kan jag, om det finns intresse, försöka få tag på en VHS och se om jag kan få upp innehållet på webben.
Senast redigerad av winnipegjets 2012-01-25 kl. 21:57. Anledning: stavning
Citera
2012-01-25, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av porrjocke
Japp!
Länk tack!

Citat:
Ursprungligen postat av winnipegjets
När jag städade vinden i höstas dök det upp en kasse med VHS-kassetter. En var märkt med: Svart eller Vit: Carl Serung.
Har inte läst tråden så detta program kanske redan finns att tillgå online? Annars kan jag, om det finns intresse, försöka få tag på en VHS och se om jag kan få upp innehållet på webben.
Gärna det. Lyssnade nyligen på P3:s dokumentär om porrkriget och blev redigt nyfiken på den där Carl Serung.
Citera
2012-02-14, 10:35
Medlem
Hardangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Länk tack!

Gärna det. Lyssnade nyligen på P3:s dokumentär om porrkriget och blev redigt nyfiken på den där Carl Serung.

lyssnade på den idag, skulle också vara intreserad av denna film haha
Citera
2012-02-14, 10:47
Medlem
Kan inte hålla mig längre, Carl Greger Serung bor i Östhammar nordost om Uppsala.

Ingen aning om vad han gör om dagarna annat än att han är ständigt salongsberusad och brukar gå och plocka röda lappar på livsmedelsbutikerna i lilla Östhammar.
Jugge-miljonerna verkar ha börjat sina.
Citera
2012-02-15, 23:29
Medlem
robomans avatar
Idag lyssnade jag på dokumentären om Porrkriget, och lade ihop flera pusselbitar från min uppväxt fram till nu. Jag kommer ihåg att jag såg brottstycken av dokumentären om Porrkungen, och jag minns hans ansikte väl. Dessutom såg jag med mina oskyldiga ögon den absurda scenen där han satte sig på huk över en tjej som låg på golvet, bajsade på hennes bröst och gick iväg. Det var mycket märkligt.
Men det dröjde till idag innan jag kunde koppla ihop den dokumentären med Carl Serung, namnet jag tidigare bara kände igen från flashback-användaren. Jag trodde det var någon gammal diktator. Skönt att man fick lära sig något nytt idag också.
Citera
2012-02-16, 08:24
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackejacke
Kan inte hålla mig längre, Carl Greger Serung bor i Östhammar nordost om Uppsala.

Ingen aning om vad han gör om dagarna annat än att han är ständigt salongsberusad och brukar gå och plocka röda lappar på livsmedelsbutikerna i lilla Östhammar.
Skriven i Uppsala dock.

http://www.ratsit.se/BC/ReportSmall.aspx?ID=KbRNaUVAoYFTLtyxCD2YbZNZ9SEp73 i8M2hHPsy01YI
Citera
2012-04-19, 16:01
Medlem
HerrBormanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackejacke

Han sitter tydligen i styrelsen för bostadsrättföreningen. Gulligt.

http://www.allabolag.se/7164222502/befattningar

Han heter dock tydligen Philip i mellannamn numera, inte Greger.

Innan han gav sig in i porrbranschen och blev den genomäckliga Carl Serung, sålde han cocosbollar under sitt dopnamn (Carl Lundin)
Citera
2012-05-12, 02:13
Medlem
paulsimonons avatar
Nyss hemkommen från Palermo i Uppsala. Träffade en snubbe som var sjukt likt Carl Serung. Har sett honom flera gånger förut. Vi började prata och när vi sa våra namn till varandra sa han mitt namn, sen kallade hans "date" (sladdrigt fyllo i fyrtioårsåldern) honom Bosse. Snackar i princip bara fotboll på Palermo. Någon som känner igen honom på beskrivningen? Kort brunt hår, ring i högerörat, ser sliten ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in