2011-12-15, 23:16
Medlem
Hon kör live shower nu hos Gert Fylking i Rix FM just nu, och gör reklam för sitt fantasi bolag Rough Entertaiment. Men något bolag med det namnet har jag inte hittat hos bolagsverket och hittar ingen F-skatt på henne.`Samt att hon tydligen ska operera fittan så den blir trängre i morgon.

Vad är hon för nått? Porrskådis, Camtjej, Prostituerad, Telefonvardina eller bara jävligt desperat?
Citera
2012-02-20, 00:58
Medlem
Mr-potatoheads avatar
henne har jag tryckt på förut. utan kamera dock
Citera
2012-02-20, 08:56
Bannlyst
Hon har gått ned en del i vikt sista tiden.
Citera
2012-03-06, 18:51
Medlem
Såg hennes videoblogg på youtube är hon hög som ett hus i klippet där hon åker över öresundsbron? hon ser riktigt påverkad ut, samma sak i klippet där hon försöker dansa. (stackars jävlar som betalade för att se henne på scen förra helgen). Hon är lika fet som tidigare så hon ljuger nog bara om träningen lika mycket som hon ljuger om att hon har en fil kand i kognitiv neuropsykologi och beteendevetenskap. Men hon kände inte för att arbeta med det utan satsa på porren istället enligt hennes Facebook. Hon vet ju inte vad kognitiv neuropsykologi är och lögnen avslöjas rätt fort genom att se vad universiteten kräver för kursen.

Syfte
Kursen är i första hand avsedd som fördjupande specialkurs för personer som genomgått psykologutbildningen eller för personer med ett professionellt intresse för neuropsykologi. Särskilt gäller detta personer som genomgår forskarutbildning inom andra ämnen än psykologi.

Men om det är sant att hon har den utbildning hon säger sig ha så är det inte dåligt vid 22års ålder.
Citera
2012-03-07, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knazze
Såg hennes videoblogg på youtube är hon hög som ett hus i klippet där hon åker över öresundsbron? hon ser riktigt påverkad ut, samma sak i klippet där hon försöker dansa. (stackars jävlar som betalade för att se henne på scen förra helgen). Hon är lika fet som tidigare så hon ljuger nog bara om träningen lika mycket som hon ljuger om att hon har en fil kand i kognitiv neuropsykologi och beteendevetenskap. Men hon kände inte för att arbeta med det utan satsa på porren istället enligt hennes Facebook. Hon vet ju inte vad kognitiv neuropsykologi är och lögnen avslöjas rätt fort genom att se vad universiteten kräver för kursen.

Syfte
Kursen är i första hand avsedd som fördjupande specialkurs för personer som genomgått psykologutbildningen eller för personer med ett professionellt intresse för neuropsykologi. Särskilt gäller detta personer som genomgår forskarutbildning inom andra ämnen än psykologi.

Men om det är sant att hon har den utbildning hon säger sig ha så är det inte dåligt vid 22års ålder.

Det jag läste om henne var iaf bara beteendevetare. Den är 3 år lång och det är egentligen ingenting konstigt med att vara klar med den utbildningen vid 22 års ålder.
Citera
2012-03-07, 17:58
Medlem
Hon skriver på facebook i måndags där hon inte kan förstå varför de inte ville ha med henne i Big Brother.
"mm jag har också studerat beteendevetenskap fast mer kognitiv neuropsykologi."
och i kommentaren efter det
"Okej jag har en fil. kand men har inte jobbat inom området, valde porrbranschen istället."
Citera
2012-03-07, 20:45
Medlem
RBOs avatar
Vilka roliga klipp han har på YOUTUBE
Citera
2012-03-09, 17:15
Medlem
Jag tycker att Sanna är precis den injektion svensk porr behöver just nu. Tjejen är vild, helt ostyrbar -- och alldeles underbar. Kör på Sanna!
Citera
2012-03-09, 21:17
Medlem
apanola IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaRune
Det jag läste om henne var iaf bara beteendevetare. Den är 3 år lång och det är egentligen ingenting konstigt med att vara klar med den utbildningen vid 22 års ålder.

Hur vet vi att hon är 22?
För att hon har sagt det själv?
Citera
2012-03-09, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
Hur vet vi att hon är 22?
För att hon har sagt det själv?

22år var den enda uppgiften jag hade vilket varken var anledningen till jag skrev det i förra inlägget men självklart har du helt rätt i att de flesta porrstjärnor brukar dra av några år från sin ålder.
Om du har bättre uppgifter så är det bara att posta dessa.
Citera
2012-03-10, 00:05
Medlem
apanola IIs avatar
Bara nyfiken varifrån uppgiften om hennes ålder kom ifrån i och med att det hade en viss relevans då det gällde hennes påstådda studieresultat. Men som du så riktigt påpekar så brukar ålder nästan alltid justeras neråt.
Citera
2012-04-13, 15:57
Medlem
SingleStars avatar
Sprang nyss på tjejen via ett inslag på nätet, sökte på hennes namn och hittade detta:

http://www.dailymotion.com/video/xpk...rdeller_people

Finns det ingen som vet vem hon är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in