2012-04-06, 21:26
Medlem
Mr.Fredriks avatar
Jag brukar inte kika på denna typ av tv-program men nu är det påsk vilket betyder att man hänger med sina föräldrar vilket i sig betyder Let's dance.

Men, skall inte de som dansar vara kändisar? Jag fattar inget, vill jag titta på Svensson som dansar halvfulla så hade jag gått ut på en klubb men detta? Läcker Erg kan jag KANSKE köpa pga. Hennes böcker men resten? Följer folk detta pga. "kändisarna" eller för man gillar dans? Eller är det helt enkelt så att jag inte hänger med i svängarna längre?
Citera
2012-04-06, 21:51
Bannlyst
Hysen bögkillen ser påverkad ut av knark han tar sig väldigt mycket på näsan som en amfetamist
Citera
2012-04-06, 21:55
Medlem
__Alez__s avatar
Oddset låg på strax över 2 att Per-Ola skulle åka, nu nere på 1.50. Tror ni han ryker? Närmast ligger Camilla H på odds 4.
Citera
2012-04-06, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Fredrik
Jag brukar inte kika på denna typ av tv-program men nu är det påsk vilket betyder att man hänger med sina föräldrar vilket i sig betyder Let's dance.

Men, skall inte de som dansar vara kändisar? Jag fattar inget, vill jag titta på Svensson som dansar halvfulla så hade jag gått ut på en klubb men detta? Läcker Erg kan jag KANSKE köpa pga. Hennes böcker men resten? Följer folk detta pga. "kändisarna" eller för man gillar dans? Eller är det helt enkelt så att jag inte hänger med i svängarna längre?

Tror nog det är svårt för dem att få med riktigt kända personer. Jag kollar för att Helena Paparizou är med. Hon må inte vara känd i Sverige men i Grekland är hon det!

Sen tycker jag det inte behöver vara kända personer med. Jag känner igen de flesta men danserna är väl det viktigaste.
Citera
2012-04-06, 21:58
Medlem
John-Pauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aceton-Sture
Helvete vilka lökar Helena visade upp!
Copy that, grymt sköna lökar.
Citera
2012-04-06, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Fredrik

Det är du som har bott i en grotta i så fall för jag vet vem alla är förutom Colin Nutleys dotter och jag tittar typ aldrig på tv
Citera
2012-04-06, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Det är du som har bott i en grotta i så fall för jag vet vem alla är förutom Colin Nutleys dotter och jag tittar typ aldrig på tv

Beror nog på vilken man är, vissa kanske snappar upp namn enklare och behåller dem i minnet längre.
Men jag hade inte heller någon aning om vem Nutley var heller. :P

Här är jurypoängen om man räknar ihop båda veckorna:
Helena Paparizou / David Watson (31)
Anton Hysén / Sigrid Bernson (31)
Camilla Läckberg / Kristjan Lootus (28)
Marcus Schenkenberg / Maria Bild (26)
Molly Nutley / Calle Sterner (25)
Pernilla Wahlgren / Tobias Bader (23)
Bengt Frithiofsson / Oksana Spichak (19)
Anders Timell / Cecilia Ehrling (19)
Camilla Henemark och Tobias Karlsson (19)
Pär-Ola Nyström / Jeanette Karlsson (13)
Citera
2012-04-06, 22:23
Medlem
TroLLisGoNNaTrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av penka
Hysen bögkillen ser påverkad ut av knark han tar sig väldigt mycket på näsan som en amfetamist

Kanske det. Blir du kåt?
Citera
2012-04-06, 22:30
Medlem
Pär-Ola Nyström och Jeanette Carlsson åkte ur denna vecka, om ni undrar!
Citera
2012-04-06, 23:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TroLLisGoNNaTroll
Kanske det. Blir du kåt?

nja blir mer kåt på dig och vill trolla trollistroll
Citera
2012-04-07, 00:03
Medlem
Hur var det 2011, dansades då det fyra olika danser som det kommer göras 2012, under program 3?
Alltså att de nio kvar dansar en dans var, denna dans blir de valda att göra som med de två tidigare programmen i år.
Citera
2012-04-07, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aceton-Sture
Helvete vilka lökar Helena visade upp!

Ja, hon såg jäkligt najs ut !

Såg ni David när han pratade med dem direkt efter dansen ? Han slängde en snabb blick på boobsen.. Bara en mikrosekund, för han visste att där fick man inte stanna med blicken..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in