Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-03-14, 23:18
  #25
Medlem
Fangfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexyBlatteKille84
Fangface

Vi vet sen innan du inte har alla bollar i stallet, Men var god för någon skull kom med något konkret istället för att kasta skit hela tiden.
Pararell universum har inte med detta att göra, då det är långsökt eftersom det finns många pararell universum minst 10st så det blir onödig scenario, vi är här och nu vi kör på denna universum, inte i dina fucking drömvärldar

Bollar i stallet? Den har jag aldrig hört innan. "Alla hästar hemma" kanske du tänker på. Men förstår att det inte är så lätt med en underutvecklad hjärna. Jag är imponerad varje gång jag ser att du lyckats skriva ett nytt inlägg (även om det alltid innehåller massa fel). Men du har säkert hjälp av någon...

Minst 10 parallella universum? Hur vet du det? Kom gärna med något konkret, du vet sånt som jag aldrig kommer med....

Citat:
Ursprungligen postat av SexyBlatteKille84
Vi kan alla allafall komma överens om att det kan finnas en sanning bakom Star Trek.
Visst, och Star Wars oxå

Eventuellt även Bamse.

Puss på dig, och ha det bra
Citera
2012-03-14, 23:39
  #26
Avstängd
SexyBlatteKille84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fangface
Bollar i stallet? Den har jag aldrig hört innan. "Alla hästar hemma" kanske du tänker på. Men förstår att det inte är så lätt med en underutvecklad hjärna. Jag är imponerad varje gång jag ser att du lyckats skriva ett nytt inlägg (även om det alltid innehåller massa fel). Men du har säkert hjälp av någon...

Minst 10 parallella universum? Hur vet du det? Kom gärna med något konkret, du vet sånt som jag aldrig kommer med....


Visst, och Star Wars oxå

Eventuellt även Bamse.

Puss på dig, och ha det bra

Ok... Jätte givande inlägg igen av dig, hur orkar du egentligen? Gillar du jiddra runt i alla trådar utan att komma med någon? Växa upp istället.

Hur vet du det inte finns 10 parrarell universum? Bevisa motsatsen, faktum är att pararell universum är inte bevisat första början. Bara för att partiklarna inte har en fast bas och åker runt överallt.
Om det finns ett ufo, varför finns det inte 10? Eller 1000? eller 10000000? Fattar du i din lilla ärthjärna? Förstår du?

Va lite mer seriös i fortsättningen och disskutera med intryck istället för att kladda runt sen inte sa kan igen letat efter svaren.
Citera
2012-03-14, 23:52
  #27
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexyBlatteKille84
Ceph: Jag vet fortfarande inte vad federation är? Kan du förklara eller någon annan, är det som en slags regering som bestämmer?
Du vet att det finns ett uppslagsverk på nätet va? http://sv.wikipedia.org/wiki/Federation Du kanske inte gillar Wikipedia för det står en massa sånt som vi robotmyror tror på där men du hittar samma förklaring i vilken uppslagsbok som helst. Kort sagt, ett förbund av medlemmar som har ganska mycket självstyre.

Just den galaktiska federationen nämns inte men nu när du vet vad en federation är så kan du kanske tänka ut vad den skulle vara i galaktisk form.
Citera
2012-03-15, 00:04
  #28
Medlem
Paid in Fulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexyBlatteKille84
Ok... Jätte givande inlägg igen av dig, hur orkar du egentligen? Gillar du jiddra runt i alla trådar utan att komma med någon? Växa upp istället.

Hur vet du det inte finns 10 parrarell universum? Bevisa motsatsen, faktum är att pararell universum är inte bevisat första början. Bara för att partiklarna inte har en fast bas och åker runt överallt.
Om det finns ett ufo, varför finns det inte 10? Eller 1000? eller 10000000? Fattar du i din lilla ärthjärna? Förstår du?

Va lite mer seriös i fortsättningen och disskutera med intryck istället för att kladda runt sen inte sa kan igen letat efter svaren.

När du stavar som du gör, gör du det så att utomjordingarna ska känna igen dig eller är korrekt grammatiska meningar en del av Illuminati?
Citera
2012-03-15, 00:27
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paid in Full
När du stavar som du gör, gör du det så att utomjordingarna ska känna igen dig eller är korrekt grammatiska meningar en del av Illuminati?

Så du menar att om man inte är så bra på att stava så har man ingen rätt att yttra sig?
Citera
2012-03-15, 05:26
  #30
Medlem
Fangfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexyBlatteKille84
Ok... Jätte givande inlägg igen av dig, hur orkar du egentligen? Gillar du jiddra runt i alla trådar utan att komma med någon? Växa upp istället.

Hur vet du det inte finns 10 parrarell universum? Bevisa motsatsen, faktum är att pararell universum är inte bevisat första början. Bara för att partiklarna inte har en fast bas och åker runt överallt.
Om det finns ett ufo, varför finns det inte 10? Eller 1000? eller 10000000? Fattar du i din lilla ärthjärna? Förstår du?

Va lite mer seriös i fortsättningen och disskutera med intryck istället för att kladda runt sen inte sa kan igen letat efter svaren.
Suck....jag ger upp.
Ska åka till jobbet och diskutera detta med en torkcylinder istället....
Citera
2012-03-15, 08:08
  #31
Avstängd
SexyBlatteKille84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Du vet att det finns ett uppslagsverk på nätet va? http://sv.wikipedia.org/wiki/Federation Du kanske inte gillar Wikipedia för det står en massa sånt som vi robotmyror tror på där men du hittar samma förklaring i vilken uppslagsbok som helst. Kort sagt, ett förbund av medlemmar som har ganska mycket självstyre.

Just den galaktiska federationen nämns inte men nu när du vet vad en federation är så kan du kanske tänka ut vad den skulle vara i galaktisk form.

Hmm men enligt GFOL så finns det ingen ledare eller dylikt och alla lever i harmoni utan ondska mer eller mindre, men i Star Trek har dom visst massa ledare, dom har ju kapten Kirk tex, han verkar ha sista ordet, ungefär som en diktator.

Krockar lite.

Till er andra ni behöver inte skriv om ni ska tracka ner mig, väx upp

Federationen känns lite som usa som ska lägga sig i andras problem hela tiden och få respekt av andra??
Citera
2012-03-15, 17:19
  #32
Medlem
lampross avatar
Den Federation som mänskligheten i Star Trek ingår i är väl, som antytts i tråden, en jämställd sammanslutning. I teorin är federationer egalitära förbund, jämställda föreningar av stater.

Gällande "verklighetsbakgrund" i ST: upplägget i Star Trek och Enterprise' färder är väl att man ska observera olika kulturer men inte gå in och blanda sig i om de är på för låg nivå. Jag har ingen källa på detta men detta är vad David Wilcock antydde i en video (kan ha varit Prophecies and Science of a Golden Age, del 1). Och som Wilcock sa så var detta en antydan om att Star Trek var kanaliserad, dvs återgav en stellär verklighet = antydde förhållanden som rådde i Galactic Federation of Light. Som t.ex inte intervenerat på Jorden särskilt mycket, bara observerat - tills nu, det ödesdigra 2012 då Allt Ska Bli Bra (efter lite lagom kaos och födslovåndor följt av galaktisk masslanding).

My two cents.
Citera
2012-03-15, 18:15
  #33
Avstängd
ParanoidRockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lampros
Den Federation som mänskligheten i Star Trek ingår i är väl, som antytts i tråden, en jämställd sammanslutning. I teorin är federationer egalitära förbund, jämställda föreningar av stater.

Gällande "verklighetsbakgrund" i ST: upplägget i Star Trek och Enterprise' färder är väl att man ska observera olika kulturer men inte gå in och blanda sig i om de är på för låg nivå. Jag har ingen källa på detta men detta är vad David Wilcock antydde i en video (kan ha varit Prophecies and Science of a Golden Age, del 1). Och som Wilcock sa så var detta en antydan om att Star Trek var kanaliserad, dvs återgav en stellär verklighet = antydde förhållanden som rådde i Galactic Federation of Light. Som t.ex inte intervenerat på Jorden särskilt mycket, bara observerat - tills nu, det ödesdigra 2012 då Allt Ska Bli Bra (efter lite lagom kaos och födslovåndor följt av galaktisk masslanding).

My two cents.
Japp, har läst och sett på precis samma Wilcock är en mycket intressant man!
Rekommenderar dig, Sexyblattekille89 att se på hans verk, tror med största sannolikhet att du kommer gilla det


Tänk positivt~
Citera
2012-03-15, 19:35
  #34
Medlem
JustBecauses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lampros
Som t.ex inte intervenerat på Jorden särskilt mycket, bara observerat - tills nu, det ödesdigra 2012 då Allt Ska Bli Bra (efter lite lagom kaos och födslovåndor följt av galaktisk masslanding).

My two cents.

Okej, vi ses i denna tråden den 1 januari 2013 så får du förklara varför inget hänt.
Citera
2012-03-15, 23:01
  #35
Avstängd
SexyBlatteKille84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lampros
Den Federation som mänskligheten i Star Trek ingår i är väl, som antytts i tråden, en jämställd sammanslutning. I teorin är federationer egalitära förbund, jämställda föreningar av stater.

Gällande "verklighetsbakgrund" i ST: upplägget i Star Trek och Enterprise' färder är väl att man ska observera olika kulturer men inte gå in och blanda sig i om de är på för låg nivå. Jag har ingen källa på detta men detta är vad David Wilcock antydde i en video (kan ha varit Prophecies and Science of a Golden Age, del 1). Och som Wilcock sa så var detta en antydan om att Star Trek var kanaliserad, dvs återgav en stellär verklighet = antydde förhållanden som rådde i Galactic Federation of Light. Som t.ex inte intervenerat på Jorden särskilt mycket, bara observerat - tills nu, det ödesdigra 2012 då Allt Ska Bli Bra (efter lite lagom kaos och födslovåndor följt av galaktisk masslanding).

My two cents.
Wow känns väldigt creepy måste jag säga

Så med andra ord stämmer det att Star Trek är annat namn på GFOL?? Eller vice versa?

Snacka om vi människor varit blinda alla dessa år och inte insett detta! Helt sjukt!

Tycker mer och mer tragiskt för dom som fortfarande är robotmyror och inte fattar detta än.

Speciellt en användare Ceph som verkar otroligt kunnig och insatt i allt och allt, känns nästan overkligt i sig, men vägrar inse detta faktum. Ceph VAKNA!

Man blir lite orolig.

Annan sak jag undrar, vad händer när GFOL är på jorden? Dom säger dom ska befria oss, men alla som tex sitter i fängelse eller så, kommer dom också gå fria?
Citera
2012-03-16, 06:39
  #36
Medlem
lampross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexyBlatteKille84
Annan sak jag undrar, vad händer när GFOL är på jorden? Dom säger dom ska befria oss, men alla som tex sitter i fängelse eller så, kommer dom också gå fria?

Vad jag tror: GFL kommer att bistå oss med råd och dåd, teknik och vetenskap. Men vi människor fortsätter ju att styra jorden; vi styr med GFL som ett slags högre konsulter. Så att: kriminella som är farliga för allmänheten får fortsätta att vara inspärrade. Stiftade lagar gäller. Om vi sedan på sikt ändrar lagarna så ska det ske i sedvanlig, demokratisk ordning.

GFL, Ashtar Command och Ascended Masters ska "hjälpa att befria oss" från andligt slaveri, från vår självvalda slaveri i materialismen. Så ser jag det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback