2012-03-14, 15:00
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjugohundratolv
Och jo det skrivs elaka kommentarer om hennes barn hela tiden. Sedan när väljer barn sina föräldrar?

Jag håller def. med om att hennes barn skall lämna utanför och inte nämnas i tråden. Nu sker det dock inte så ofta, men visst händer det. Det är helt galet.

Linda själv bidrar konstant till denna trådens existens. Visst har hon gift sig och "stadgat" sig, men det är ju inte slut på dumheterna för det.

Hur många månader sedan är det som hon ropade "terrorism" när hennes blogg blev hackad, och ställde upp på foto i AB med en "livvakt" ? Verklighetsförankring någon.

Detta är bara ett ex. av många.

Men hennes barn skall def. hållas utanför.
Citera
2012-03-14, 15:09
Medlem
【ツ】

Jag är helt och hållet enig
Citera
2012-03-14, 16:00
Medlem
Blinda Trosing tycker att hon babblar, på ett speciellt och charmigt sätt med bögbästisen Bobby....! Visst, jättecharmigt ungefär som det här:http://www.youtube.com/watch?v=YJd1vH0kfDU
Citera
2012-03-14, 23:05
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ja hon har gjort misstag, men vem av er har aldrig gjort misstag. Men hon försöker ju ändra på sig och nu har hon ju faktiskt slagit sig till ro med man och barn.

Fast... har hon verkligen ändrat sig?

Linda har tidigare sagt att hon ofta fallit för dominanta och aggressiva män - på vilket sätt skiljer sig Peter från denna mall?

Linda har tidigare sagt att hon ångrar att hon inte funnits där för sina barn under deras uppväxt - hur exakt skiljer sig situationen nu när hon bollar runt en som basketboll och mellanbarnet verkar helt ha glömts bort?

Linda säger att hon har missbrukat tidigare - numera käkar hon centralstimulerande, häver i sig öl för att komma över fobier och umgås med tveksamma människor.

Osv osv. Linda springer runt i sitt hamsterhjul.
Citera
2012-03-15, 02:21
Medlem
Citat:
Ja hon har gjort misstag, men vem av er har aldrig gjort misstag. Men hon försöker ju ändra på sig och nu har hon ju faktiskt slagit sig till ro med man och barn. Varför kan ni inte peppa henne istället?
Varför ska man slå ner på någon som ligger?
Var finns er empati?

Om nu ni alla är så perfekta varför ger ni inte henne vettiga råd istället för käftsmällar hela tiden?
Och jo det skrivs elaka kommentarer om hennes barn hela tiden. Sedan när väljer barn sina föräldrar?
Ni klagar på att Kean går på dagis och samtidigt klagar ni på hur hemskt han har det hos Linda. Var glada för att han går på dagis som kan titta till honom. Dagis skulle ha gjort socialanmälan om han for illa eftersom det är deras skyldighet och dom ser honom hela tiden. Ni har väl aldrig träffat honom ändå ropar ni på vanvård och socialanmälningar. Kom igen nu. Visa att ni faktiskt kan skvallra på riktit sätt. Inte ens Åsa vars sambo tuttat eld på en kåk blir så nertryckt som Linda.

jag tycker att Linda Gedin-Rosing ska vara den hon VILL vara. en porrig glamour-modell med jättepattar.

jag har aldrig tyckt illa om henne, eller hur hon behandlar sina ungar. jag bryr mig inte.

jag tror, som jag skrivit tidigare, att Lindas stora chans att dra in lite pengar är att hoppa in i porrbranschen på något sätt.

då får hon ju också möjligheten att fortsätta vara intressant för svenska medieföretag. vilket i sin tur betyder mer kosing.

för Silverkepzen gäller det att ligga i och skriva låtar till melodifestivaler och unga lovande tuggummidiscoartister. där har han en potentiell framtid.

men den är osäker. för att säkra familjens ekonomi behöver Linda Gedin-Rosing dra sitt strå till stacken.

hon verkar ju ha svårt att klara av att hålla riktiga jobb. men att knulla kanske hon kan (då skämtar jag faktiskt inte ). hon kanske till och med är riktigt duktig.

det är trist med alla som fördömmer Lindas white thrashiga bag in box-supande på fredagkvällar och hetsbantande och att hon är så lite med sina äldre barn.

jag tycker i stället att det bara är en fantastisk ögonblicksbild av Sverige i dag 2012.

och Linda tänker jag fortsätta gilla.
Citera
2012-03-15, 06:12
Medlem
MassiveBs avatar
Hade en liten träff med henne efter en klubbkväll. Var länge sedan, och det blev fyllesex bara. Blev hemma hos mig i Alvik. Rätt så nice.
Citera
2012-03-15, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MassiveB
Hade en liten träff med henne efter en klubbkväll. Var länge sedan, och det blev fyllesex bara. Blev hemma hos mig i Alvik. Rätt så nice.
Var det under tiden hon träffade fadde? Lite mer detaljer skulle vara kul. Var hon duktig i sängen t ex?

Mkt trevligt med konkreta historier om Sveriges egen skandal-princessa.
Citera
2012-03-15, 09:42
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyYuma
jag tycker att Linda Gedin-Rosing ska vara den hon VILL vara. en porrig glamour-modell med jättepattar.

jag har aldrig tyckt illa om henne, eller hur hon behandlar sina ungar. jag bryr mig inte.

jag tror, som jag skrivit tidigare, att Lindas stora chans att dra in lite pengar är att hoppa in i porrbranschen på något sätt.

då får hon ju också möjligheten att fortsätta vara intressant för svenska medieföretag. vilket i sin tur betyder mer kosing.

för Silverkepzen gäller det att ligga i och skriva låtar till melodifestivaler och unga lovande tuggummidiscoartister. där har han en potentiell framtid.

men den är osäker. för att säkra familjens ekonomi behöver Linda Gedin-Rosing dra sitt strå till stacken.

hon verkar ju ha svårt att klara av att hålla riktiga jobb. men att knulla kanske hon kan (då skämtar jag faktiskt inte ). hon kanske till och med är riktigt duktig.

det är trist med alla som fördömmer Lindas white thrashiga bag in box-supande på fredagkvällar och hetsbantande och att hon är så lite med sina äldre barn.

jag tycker i stället att det bara är en fantastisk ögonblicksbild av Sverige i dag 2012.

och Linda tänker jag fortsätta gilla.

Det är nog ingen av oss här som hatar Linda.
Herregud, hon bjuder ju oss på underhållning, hela hon är som ett vandrande Big Brother hus på två ben men det har varit ont om skandaler på sistone.
Vi gillar henne och det speciellt när hon trampar i klaveret
Citera
2012-03-15, 12:00
Medlem
MaeWests avatar
http://gfx2.aftonbladet-cdn.se/image...ing_dubbel.jpg

Bildtext: Bild 1: I Big Brother-huset tillsammans med dåvarande pojkvännen Mikael Lindgren, 2003. Bild 2: I sitt hem, 2012.

Bild två är nästan grotesk. Hålögd, magerlagd, fårad och snipig. Ja, Linda börjar faktiskt att se ut som någon som har levt ett väldigt hårt liv på droger, sex och rockenrolla! I Ryssland!

Texten från "Plus Aftonbladet" som faktiskt listar vår kära Linda som "Kändis"! Under rubriken "De klädde av sig för karriären!" Mohaha.....

"Linda Thelenius
Linda Rosing blev en superkändis bland framför allt dokusåpafantasterna när hon medverkade i Big Brother 2003, och bland annat hade sex i direktsändning. Efter programseriens slut så vek hon ut sig i ett flertal herrmagasin, bland annat Slitz.
Var under perioder ihop och förlovad med Fadde Darwich, men när det tog slut hade hon i stället sitt eget tv-program "Den rätte för Rosing".
Efter succén i Big Brother släppte hon också en singel "Summer Love", vilket inte blev den framgång som hon hoppats på. Två år senare gav hon ut singeln "Forget me, forget me not" under artistnamnet "Bionda". Karriären lades dock på is 2007.
Till riksdagsvalet 2006 bildade hon "Unika partiet", där hon själv var partiledare. En dryg månad efter starten fick hon trots allt 222 röster i riksdagsvalet. Hon är numera gift med Peter Thelenius, sångaren i Basic Element och har bytt efternamn från Rosing till Thelenius.
"

Så Linda har faktiskt haft sitt sex i TV-rutan att tacka för sin "karriär" för! Vad nu denna "karriär" går ut på!
Och att det ÄR sex som är den springande punkten i Lindas "karriär"!
Men enligt artikeln så gick "karriären" i stå 2007!

Så sedan dess så har Linda tydligen mest ägnat sig åt att trampa vatten, karriärmässigt!

Roligt att även en av Stockholms mest utskrattade buksvågrar fick vara med i artikeln!
"Min Maaaaan"!

Ny titel på en av Lindas alla planerade boksläpp? "Jag och alla mina ligg i Stockholm under min karriär som sexatlet"!
"En rafflande historia som nu släpps och kommer att orsaka ett ramaskri i Stockholm! Linda Gedin-Rosing-Thelenius lättar nu på locket till Pandoras ask och skriver både medryckande, humoristiskt och med stor självinsikt om alla de män som hon nedlagt runt om i Stockholm! Läs och förundras över alla pikanta detaljer i Lindas värld!
Till boken medföljer även en CD där bl a Peter Thelenius medverkar med sina senast alster."

Förresten: Linda får gotta sig riktigt över att få vara nakenkändis i Aftonbladet!
Hon delar plats med: Marcus Schenkenberg, Carolina Gynning, Fredrik Ljungberg, Systrarna Graaf, (en då, väldigt smal) Börje Ahlstedt, Pamela Anderson, Sharon Stone, Josefine Öqvist, Sylvester Stallone, Paris Hilton, Kim Kardashian, Kendra Wilkinson, Helena Bergström, Victoria Silvstedt.

Lite lustigt....den enda i denna grupp, som i princip inte tjänat speciellt mycket på att göra karriär nakenvägen, är just vår Linda!
Mysko!
Citera
2012-03-15, 12:22
Medlem
Storblottarns avatar
Citat:
Ja hon har gjort misstag, men vem av er har aldrig gjort misstag. Men hon försöker ju ändra på sig och nu har hon ju faktiskt slagit sig till ro med man och barn. Varför kan ni inte peppa henne istället?
Varför ska man slå ner på någon som ligger?
Var finns er empati?

Visa att ni faktiskt kan skvallra på riktit sätt. Inte ens Åsa vars sambo tuttat eld på en kåk blir så nertryckt som Linda.

Haha! Och detta kommer från den person som startat en av de mest populära skitkastartrådar för tillfället. Där du dessutom är en av de mest pådrivande vad det gäller att trycka ned Åsa. Åsa som inte ens är misstänkt för brott och förmodligen inte kommer att bli det heller.

Du måste ju ha allvarligt psykiska problem.
https://www.flashback.org/t1816246
Citera
2012-03-15, 19:04
Gammal artikel:

Citat:
– Jag har drabbats av äggledarinflammation. Jag har fortfarande enormt ont, eftersom de har sytt igen flera olika skikt i magen.

Linda Rosing var i natt kvar på sjukhusets akuta gynavdelning.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle10387982.ab

*nyfiken* Kom det nånsin fram vilken sjukdom som Linda hade?

Citat:
Den vanligaste orsaken till äggledarinflammation är sexuellt överförbara infektioner, till exempel klamydia och gonorré.

http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-o...rinflammation/
Citera
2012-03-15, 19:20
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Gammal artikel:

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle10387982.ab

*nyfiken* Kom det nånsin fram vilken sjukdom som Linda hade?

http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-o...rinflammation/

Jag för min del har utgått från att Linda helt enkelt hade ett utomkvedshavandeskap!
Samma symptomer och snabb opreration.

Att operera någon för äggledarinflammation har jag faktiskt knappt hört talats om.
Än med vår unikt unika Linda, då!

Sedan att Linda gjorde en abort under tiden med Fadde, var tydligen mest för att Linda trodde att hon skulle få medverka i någon dokusåpa som skulle gå av stapeln, och att en graviditet/ett barn, varit kritiskt i vägen då!
Att Linda sedan inte fick åka/vara med, var ju ett stort smolk i Lindas lilla värld!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in