2011-06-30, 15:57
Medlem
Hemulis avatar
Låt bli.

Du kommer förr eller senare hamna i trubbel. Det finns svartsjuka fruar. (Om det nu är med någon som är gift)
Är någon dum nog och ta en 20åring, ja då.. (tänker massa dumt) är det nog något fel i huvudet på dom, för att inte tala om dig som vill ha en gubbe.. Pappa komplex?
Citera
2011-07-08, 15:38
Medlem
Jag har alltid haft tjejer som är yngre än mig, 10-13 år yngre..
Nu är jag snart 41 och absolut, tjej under 20 skulle absolut vara nice!
Citera
2011-07-08, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kribblo
Jag är mellan 35-40, utbildad om än inte på professorsnivå så har jag definitivt ett "white collar job". Och stack hemifrån innan jag fyllde 20. Inte helt säker på vad du vill höra, men here goes:

Jag föredrar definitivt yngre tjejer, både rent utseendemässigt men också för att de är mycket mer levnadsglada - kanske vissa skulle kalla det "oseriösa", vad vet jag. Jag gillar fortfarande att kunna ha roligt när andan faller på, dra på en festival eller spelning, eller allt annat som de flesta kvinnor i 30-årsåldern slutat med för längesen. Har de inte redan barn och det är enda intresset så är det stela middagar eller annat tjafs, vem fan tycker det är roligt egentligen? Surpuppor!

Jag har då och då denna sortens förbindelser, sällan eller aldrig som ett riktigt fullt ut förhållande även om det förekommer att man gör mer än bara knulla, speciellt om man gillar samma saker. Skulle också kunna ha förhållande om det vore så, men då får det ju vara äkta girlfriend material. Jag varken skäms för att ha en ung tjej eller har något som helst behov av att "skryta" så det brukar vara precis så officiellt som hon vill att det ska vara - ganska ofta inte alls, troligen pga sociala stigmata.

Åldersskillnaden upplever jag inte som ett problem, visst finns det unga som man inte klarar av för att de är "dumma i huvudet" men då går det heller aldrig så långt.

Enda problemet är väl att starta upp förbindelserna - jag är helt ointresserad av kontaktannonser eller liknande, även om jag ser att det funkar så kan jag bara inte med den grejen. Jag är oftast heller inte så intresserad av att ragga ute. Det som återstår - och vilket jag gillar - är att hitta upp i bekantskapskretsen, då vet man dessutom mycket mer vad man får och det känns bättre på många sätt. Jag känner och umgås med folk aktivt från säg 20-40 eller så och det är absolut inga konstigheter att jag till exempel är på fest med 20-åriga tjejer. Jag ser förvisso inte ut som jag är gammal och/eller sliten heller, men alla vet hur gammal jag är, det är något jag snarare är stolt över än försöker mörka.

Dock! Så håller jag mitt flörtande/raggande på låg nivå helt enkelt för att även om jag gillar unga tjejer och inte skäms det minsta för det så kan jag inte förutsätta att alla unga tjejer tycker det är ok och jag har ingen lust alls att utsätta dem för obekväma situationer om de inte gillar det. Det här är ju ändå oftast folk som jag gillar att hänga med utan sex också. Lägg till faktum att jag är ganska kräsen, haha... Det här får den olyckliga konsekvensen att de måste så att säga ta något första steg och visa intresse, vilket strider mot hur de flesta tjejer vill ha det och på det viset missar jag säkert massa skoj, men i slutänden är det ändå viktigare för mig att sköta det hela snyggt. Men lite av ett dilemma är det.

Hittills har det funkat bra, som jag sa så har åldersskillnader inte varit ett problem och det har heller inte varit ett problem när man har avslutat, för vi har lyckats lägga saker på en bekväm nivå för båda inblandade, sen är kanske det mer tur än skicklighet och framför allt har jag haft stor tur i att hittills har ingen kärat ner sig jättemycket mer än den andre, även om det absolut har förekommit känslor med vissa.

För att sammanfatta: jag tycker det är fantastiskt med unga tjejer, inga problem att få det att funka, men jag tycker det kan vara svårt att hitta sagda tjejer när man inte gillar kontaktannonser eller att göra de som inte gillar äldre obekväma med för frikostigt raggande. Ett tips alltså är att åtminstone på något vis signalera att du gillar äldre män och är bekväm med att bli raggad på, eller om det inte är ett problem för hur du vill ha det, gå fram och ragga upp. Ingen, och jag menar verkligen ingen man kommer bli annat än smickrad av att bli uppraggad av en ung tjej, även om de inte är intresserade eller inte kan, så visst kan det absolut bli nej, men med all säkerhet ett ganska bekvämt nej. Och det lär bli ja oftare än du tror.

Hahaha, skriv en bok!

Och till TS, kan tänka mig om hur du drömmer om könsmogna, håriga snoppar som daskas i din un.. soft.. kinky brud, undrar dock när du är 40, kommer du ligga med 20 åriga pojkar då? hoppas det "the naughty doctor" synd att jag inte är 15 år äldre.
Citera
2011-07-08, 16:20
Medlem
snafflebits avatar
TS, en update? Någon jaktlycka?
Citera
2011-07-08, 16:27
Medlem
Prodiguss avatar
Det är inget konstigt att tjejer gillar äldre män och vise versa, min syster har hela sitt liv levt med äldre herrar, när hon var 18år gifte hon sig med en 40åring, och sedan skilt sig för att träffa en annan man osv typ alla har haft skägg och varit mycket äldre förutom den sista som hon nu e gift med han e bara 18 år äldre och numera skäggfri, dock inte från början då de träffades :P
Jag själv är 31 år och älskar yngre lagliga tjejer och den gubbsjukan lär väl hålla i sig resten av livet även kallat Huge hefner disease
Senast redigerad av Prodigus 2011-07-08 kl. 16:30.
Citera
2011-07-10, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
För två år sedan på en midsommarfest var jag 32 år och satte på en 17 åring mitt ute i det fria. Vissa personer bevittnade händelsen och det uppstod lite skitsnack bakom ryggen. I sanningens namn så var skitsnackarne en bunt småbarnspappor i ungefär samma ålder som mig själv. Jag vet att dom bara var avundsjuka för att dom lever tråkiga jävla familjeliv och saknar tiden då de kunde svina runt som jag gjorde.
Och om vi måste gå in på detaljer så var det 17 åringen som kom fram till mig och undrade om jag ville knulla. Jag hade fått i mig en jävla massa starköl och hade inte aning om hur gammal tjejen egentligen var, men om jag hade vetat att hon var 17 så hade hon fått min kuk oavsett!

Så var det garanterat Dom hade gett hela sin kuk för att få byta med dig dom där familjefäderna
Citera
2012-03-12, 19:09
Medlem
Trakigtaliass avatar
Nu är ju jag bara något äldre än dig, men råder dig (och andra) ändå till att tänka efter lite innan du hoppar i säng med någon så mycket äldre. Kan vara lätt att ångra. Men som svar på din fråga har jag kommit på mig själv många gånger med att flirta med stiliga snygga 45+ på Östermalm. Inga byggarbetare eller dylikt heller, tänder inte på det. Det är nog vanligare än vad man tror
Citera
2012-03-12, 19:18
Medlem
MrsPresleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P-L
Det kanske finns något liknande ämne men jag hittar inget lämpligt.

Jag är iallfall under 20 år och har på senaste året märkt att jag tänder på äldre män. Kan var upp till 45 år. Jag vågar inte riktigt ta steget att ens försöka eftersom jag undrar hur äldre män tänker? Ofta när äldre män "småflörtar" tänker jag att de kanske bara är av vänlighet och att de ser mig som ett barn?
Är det många äldre som kan tänka sig ligga med en tonåring? Finns det någon över 30 som kan svara hur ni ser på saken? Är det här ett vanligt bland er tjejer?
jag är tjej på 20 år som tänder på äldre :P och jag e stolt över de :P
Citera
2012-03-12, 20:29
Medlem
ZlatanManias avatar
Är det många äldre män som kan tänka sej att ligga med en tonåring? Frågan låter nästan som ett skämt därför att självklart finns det väldigt många äldre män som är intresserade utav unga kvinnor.. Det bör inte bli nåt problem för dej att få ligga. Försök med nån dejting hemsida så kommer du nog inom tio minuter att få många kandidater att välja på! Försök med det
Citera
2012-03-12, 20:39
Medlem
Strangeflowers avatar
Jag har alltid dragits till äldre män. Har råkat på en del rötägg som försökt dölja att de är gifta och bara ute efter lite sex, men har tack och lov upptäckt det i tid. Har nu hittat min prins, 18 år äldre (jag 27, han 45), med ett kraschat äktenskap bakom sig. Vet inte vad det är som gör att jag dras till äldre, men har sällan känt nån connection med killar i min egen ålder.

Om honom, vad som attraherar mig; Det är något med den där känslan av just erfarenhet som lockar, en slags trygghet - vi vägleder varandra, men på olika sätt och jag ser inte det som något negativt, tvärtom. Utseendemässigt så uppskattas han också, givetvis. Manlig, självklar, lite burdus men med ett hjärta av guld. Jag antar att han har sådant som för de flesta tar år att samla på sig, förmågan att vila i sig själv. Mognad, kort och gott. Med det där sprudlande barnasinnet som glimtar i ögonen. Detta har jag haft svårt att finna hos yngre killar, men vad vet jag, kan ha haft otur. Vet bara att vi är på samma nivå, oftast. Givetvis finns det stunder på åldersskillnaden blir uppenbar, det är ofrånkomligt men överkomligt.

Självklart ska jag inte förneka att det är mycket sexuellt också, han kan verkligen knulla och vill ofta och gärna. Får mig att känna mig åtrådd och kvinnlig, men samtidigt liten och hjälplös, på ett sätt som hetsar mig till vansinne! Ska inte förneka att det förekommer inslag av rollspell med ageplaytema när vi sexar. Helt fantastiskt upphetsande.
Citera
2012-03-30, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P-L
Det kanske finns något liknande ämne men jag hittar inget lämpligt.

Jag är iallfall under 20 år och har på senaste året märkt att jag tänder på äldre män. Kan var upp till 45 år. Jag vågar inte riktigt ta steget att ens försöka eftersom jag undrar hur äldre män tänker? Ofta när äldre män "småflörtar" tänker jag att de kanske bara är av vänlighet och att de ser mig som ett barn?
Är det många äldre som kan tänka sig ligga med en tonåring? Finns det någon över 30 som kan svara hur ni ser på saken? Är det här ett vanligt bland er tjejer?

Haha samma med mig. Är 18 och vill helst ha från 35-55. Ingen aning vart man hittar dom dock
Citera
2012-03-31, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KJH-
Haha samma med mig. Är 18 och vill helst ha från 35-55. Ingen aning vart man hittar dom dock

Vi finns överallt KJH och vi tänker på sex och kvinnor; både på äldre och yngre ganska ofta. Själv knullar jag med min jämngamla fru - 50 år - hyfsat ofta och eftersom det känns tryggt så fortsätter jag nog med det. Men visst, att knulla en tjugoåringen skulle vara häftigt, dock är man ju i den åldern att man fattar problematiken efteråt, och dock ganska svårt att hitta. Unga damer ringer ju inte på dörren två timmar efter att hustrun gått till nattskiftet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in