2012-03-07, 22:23
Medlem
Noxids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chino07
Vad menas med att få sitt abonnemang matchat?

Att ens pris på abonnemanget är konkurrerande med 3s erbjudande. Liknande pris för en liknande produkt alltså
Citera
2012-03-07, 22:24
Medlem
Noxids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guppster
Lyckades häva ett mobilt bredband hos tele2 en gång då jag påstod att jag inte hade någon täckning där jag bor. Det kanske är möjligt att jag försöker lite på de! Ska iaf imorgon ringa och göra ett försök!

Aha okej. Lycka till!
Citera
2012-03-07, 22:28
Medlem
Jag förstår inte allt detta snack om täckning. Tre har vunnit mobils OBEROENDE test fem år i rad, har överlägset bäst 3G täckning och personligen har jag aldrig haft problem. Upplever att täckningen har börjat fungera extremt mycket bättre på sista tiden inomhus också. Där jag bara hade 2-3 streck förut har jag numera full mottagning. Älskar det faktum att mina kompisar med tele2, telesnor och Telia får koppla upp sig på MITT nät för att deras ligger på edge (GSM). Detta händer aldrig mig. Under mina två år som trea har jag aldrig tappat mottagningen helt där någon annan haft mottagning och jag har rört mig jävligt mycket i Sverige.

Detta erbjudande är så sinnessjukt bra att det enda felet är att vi som sitter med bindningstid på högre summa inte kan byta. Och vad det gäller 10 gb? Den som lyckas komma upp i det förtjänar fan en medalj. Jag har aldrig gått över 2 gb och jag använder min telefon mer än vad som anses vara hälsosamt.

Ni som inte tar det, må ni må dåligt varje gång ni hamnar på edge och när ni betalar era räkningar.
Citera
2012-03-07, 22:40
Medlem
SkateBlinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aliqua
Jag förstår inte allt detta snack om täckning. Tre har vunnit mobils OBEROENDE test fem år i rad, har överlägset bäst 3G täckning och personligen har jag aldrig haft problem. Upplever att täckningen har börjat fungera extremt mycket bättre på sista tiden inomhus också. Där jag bara hade 2-3 streck förut har jag numera full mottagning. Älskar det faktum att mina kompisar med tele2, telesnor och Telia får koppla upp sig på MITT nät för att deras ligger på edge (GSM). Detta händer aldrig mig. Under mina två år som trea har jag aldrig tappat mottagningen helt där någon annan haft mottagning och jag har rört mig jävligt mycket i Sverige.

Detta erbjudande är så sinnessjukt bra att det enda felet är att vi som sitter med bindningstid på högre summa inte kan byta. Och vad det gäller 10 gb? Den som lyckas komma upp i det förtjänar fan en medalj. Jag har aldrig gått över 2 gb och jag använder min telefon mer än vad som anses vara hälsosamt.

Ni som inte tar det, må ni må dåligt varje gång ni hamnar på edge och när ni betalar era räkningar.

Jag hoppas att täckningen som du säger är bra Jag har haft Telia respektive halebop dem senaste åren och det har fan bara gått neråt imo.

Och angående surfmängden, jag har haft 3 GB och lyckats använda allt en gång, det var när jag surfade i datorn och laddade ner via 3g:t...
Citera
2012-03-07, 22:40
Medlem
Ska se vad Tele2 slår till med imorn, annars blir det en One X hos Tre. sjukt jävla erbjudande.
Citera
2012-03-07, 22:43
Medlem
Väntar också på Tele2
Citera
2012-03-07, 22:48
Medlem
Är det tele2s som ligger ute redan nu?

http://snackispott.tele2.se/

I så fall är väl 3 hetare...
Citera
2012-03-07, 22:51
Medlem
snackispott är inte det nya, såg den redan imorse.
Citera
2012-03-07, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minimalisten
Är det tele2s som ligger ute redan nu?

http://snackispott.tele2.se/

I så fall är väl 3 hetare...

Tror inte att det är den, den har väll funnits ett tag redan?
Citera
2012-03-07, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkateBlind
Jag hoppas att täckningen som du säger är bra Jag har haft Telia respektive halebop dem senaste åren och det har fan bara gått neråt imo.

Och angående surfmängden, jag har haft 3 GB och lyckats använda allt en gång, det var när jag surfade i datorn och laddade ner via 3g:t...

Jag och nästan alla mina vänner har numera tre och är riktigt nöjda. Jag hade tele2 i sex år innan tre och dem var en besvikelse i jämförelse! Speciellt deras kundtjänst. Om du bor långt norrut, inåt i landet så kan jag inte svara för täckningen personligen men kolla mobils test på mobil.se så kan du hitta vad dem har och vad de andra har i dina trakter.
Citera
2012-03-07, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Axan
Tror inte att det är den, den har väll funnits ett tag redan?

Okej, då får vi avvakta! Är själv trogen tele2 kund men imorgon kan det vara dags för ett byte. Alltid spännande med en fungerande konkurrensmarknad!
Citera
2012-03-07, 23:14
Medlem
GLYKOZs avatar
Som jag skrev i en annan tråd här, så påstod en försäljare på phonehouse att 3 abonnemanget "fria" samtal var begränsat till 1000 min samtalstid p/mån!? Kan inte hitta den informationen i deras avtal dock, någon som vet?
Senast redigerad av GLYKOZ 2012-03-07 kl. 23:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in