Citat:
Ursprungligen postat av aliqua
Jag förstår inte allt detta snack om täckning. Tre har vunnit mobils OBEROENDE test fem år i rad, har överlägset bäst 3G täckning och personligen har jag aldrig haft problem. Upplever att täckningen har börjat fungera extremt mycket bättre på sista tiden inomhus också. Där jag bara hade 2-3 streck förut har jag numera full mottagning. Älskar det faktum att mina kompisar med tele2, telesnor och Telia får koppla upp sig på MITT nät för att deras ligger på edge (GSM). Detta händer aldrig mig. Under mina två år som trea har jag aldrig tappat mottagningen helt där någon annan haft mottagning och jag har rört mig jävligt mycket i Sverige.
Detta erbjudande är så sinnessjukt bra att det enda felet är att vi som sitter med bindningstid på högre summa inte kan byta. Och vad det gäller 10 gb? Den som lyckas komma upp i det förtjänar fan en medalj. Jag har aldrig gått över 2 gb och jag använder min telefon mer än vad som anses vara hälsosamt.
Ni som inte tar det, må ni må dåligt varje gång ni hamnar på edge och när ni betalar era räkningar.
Jag hoppas att täckningen som du säger är bra

Jag har haft Telia respektive halebop dem senaste åren och det har fan bara gått neråt imo.
Och angående surfmängden, jag har haft 3 GB och lyckats använda allt en gång, det var när jag surfade i datorn och laddade ner via 3g:t...