2012-02-19, 16:15
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungensFrilla
Jag tycker att du ska polisanmla garinnan. Grnsen fr det acceptabla r verskridd i detta fall. Tjejerna ska naturligtvis ha inkomsterna sjlva. Detta r trafficing (stavning?)! Den vanliga ruljansen med thaibrudar som kommer hit och gr sig en hacka har jag inga problem med. Jag kan inte se det som ett utnyttjande av tjejerna, som moralisterna hvdar. Snarare r det vi, kunderna, som blir utnyttjade.

Du kan vara anonym i din anmlan.

Visst kan man anmla anonymt, men d tror jag att utredningen lggs ned i ett tidigt skede p grund av brist p bevis. Jag tror tyvrr att masssen inte kommer att vittna emot sin arbetsgivare. Frgan r om man som kund kan slippa tal fr sexkp i utbyte mot att man vittnar om vad man sett? Kanske ngon poliskommissarie som studerar denna trd kan ge ett svar?

Fr vrigt tycker jag att det r ett bedrvligt upplgg av bossen. Det r definitivt frgan om bde koppleri och trafficking. Hoppas att det inte sprider sig...
Citera
2012-02-19, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt
Visst kan man anmla anonymt, men d tror jag att utredningen lggs ned i ett tidigt skede p grund av brist p bevis. Jag tror tyvrr att masssen inte kommer att vittna emot sin arbetsgivare. Frgan r om man som kund kan slippa tal fr sexkp i utbyte mot att man vittnar om vad man sett? Kanske ngon poliskommissarie som studerar denna trd kan ge ett svar?

Fr vrigt tycker jag att det r ett bedrvligt upplgg av bossen. Det r definitivt frgan om bde koppleri och trafficking. Hoppas att det inte sprider sig...

namnge stllet s all vet vilket man ska bojkotta
Citera
2012-02-20, 02:29
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt

Vi vet ju att det frekommit spaning mot salonger och ven tillslag, s varfr skulle utredningen lggas ner nr det faktiskt finns ngot att ta p? Vi ska inte freg hndelserna. Och hur masssen kommer att frhlla sig vet vi inte heller. Det kan lika grna bli tvrtom s, att hon r mer rdd fr polisen och drfr samarbetar, eller att hon ser det som sin chans att p s stt komma ur sin situation.

Jag tnkte ocks tanken om talseftergift, men vet inte hur amerikanskt den svenska polisen arbetar.

Citat:
Ursprungligen postat av BigBudda

Tyvrr tror jag att det finns alltfr mnga ktbockar som saknar bde etik, moral och medknsla och drfr kan det f motsatt effekt: Rusning till salongen.
Citera
2012-02-20, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigBudda

Du tror att frfarandet endast gller en salong?? Vakna upp, tack. Om du inte kan tnka dig att utnyttja en fattig flicka i beroendestllning ska du inte g p Thaimassage ht. Det som skiljde sig hr och i mnga andra salonger r endast frdelningen av intkterna.
Citera
2012-02-20, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Du tror att frfarandet endast gller en salong?? Vakna upp, tack. Om du inte kan tnka dig att utnyttja en fattig flicka i beroendestllning ska du inte g p Thaimassage ht. Det som skiljde sig hr och i mnga andra salonger r endast frdelningen av intkterna.

Ne det r sjlvklart naivt att tro att detta skulle vara enda salongen med det upplgget. Men jag ser inget fel i att varna fr de salongerna. Det finns faktiskt mnga salonger dr garinnan och tjejen delar p pengarna fr massagen (oftast en fr tjejen ganska kass ersttning, kanske 100 spnn fr en timmes massage) men dr tjejen sen behller alla extrapengar sjlv.
Men sen r ju frgan vad en uthngning egentligen fr fr effekt, det kanske r som ngon ovan hr skrev att det finns s mnga samvetslsa idioter som skiter i vad tjejen fr s det kanske blir motsatt effekt, det blir rena reklamdriven fr salongen istllet.
Citera
2012-02-20, 14:34
Medlem
Mycket Snack om happy-ending, men i Skaraborg?

Det r ju mycket snack om HE nr det gller Thaimassage, men knner att det mest berr storstadsomrden?

Jag bor i skaraborg och tnkte unna mig en massage och det vore kul med mjligheteten till
en HE p slutet, men finns de massagestllena hr?

Kanske Skvde, skara lidkping mariestad treboda eller ngot?

Vet ni bra stlle att rekommendera ven utan HE r det en brjan ocks.
Citera
2012-02-20, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dalle70
Det r ju mycket snack om HE nr det gller Thaimassage, men knner att det mest berr storstadsomrden?

Jag bor i skaraborg och tnkte unna mig en massage och det vore kul med mjligheteten till
en HE p slutet, men finns de massagestllena hr?

Kanske Skvde, skara lidkping mariestad treboda eller ngot?

Vet ni bra stlle att rekommendera ven utan HE r det en brjan ocks.

Ls thaimassageguiden istllet fr att skapa ondiga trdar hr.
Citera
2012-02-20, 15:58
Medlem
Men ni som vill knulla och inte njer er med HE. Varfr inte hyra en hora? G till en prostituerad och betala. Dessa stackars thaitjejjer, ska de suga er fr 500-600 spnn. Skamligt..de vill skerligen inte ens gra det men det r deras stt att tjna en extrapeng.
Skamligt faktiskt.
Citera
2012-02-20, 16:47
Medlem
Ok, ledsen om jag missat nt men hittade inget aktuellt dr?
Citera
2012-02-20, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maagz
Men ni som vill knulla och inte njer er med HE. Varfr inte hyra en hora? G till en prostituerad och betala. Dessa stackars thaitjejjer, ska de suga er fr 500-600 spnn. Skamligt..de vill skerligen inte ens gra det men det r deras stt att tjna en extrapeng.
Skamligt faktiskt.

I vad bestr skillnaden frutom ersttningens storlek?
Citera
2012-02-20, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpmaster
Ne det r sjlvklart naivt att tro att detta skulle vara enda salongen med det upplgget. Men jag ser inget fel i att varna fr de salongerna. Det finns faktiskt mnga salonger dr garinnan och tjejen delar p pengarna fr massagen (oftast en fr tjejen ganska kass ersttning, kanske 100 spnn fr en timmes massage) men dr tjejen sen behller alla extrapengar sjlv.
Men sen r ju frgan vad en uthngning egentligen fr fr effekt, det kanske r som ngon ovan hr skrev att det finns s mnga samvetslsa idioter som skiter i vad tjejen fr s det kanske blir motsatt effekt, det blir rena reklamdriven fr salongen istllet.

Nja, money talks. Klart att det r billigare att betala en tjej p garanti 3000 kr i mnaden oavsett hur mnga hon masserar n att betala ngon 100 kr i timmen. Den uppmrksammade hrvan med garen av tre salonger hade ju 18-21(beroende p tidning) tjejer p garanti. De fyller ett flertal salonger, och hon r definitivt inte ensam om upplgget.
Citera
2012-02-20, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dalle70
Ok, ledsen om jag missat nt men hittade inget aktuellt dr?

Jag hittade direkt stllen i TMG. Sen str inte alla stllen i TMG men kr du en Eniro p thaimassage s brukar det ploppa fram mer stllen n vad du hittar i TMG.
Googla, Eniro, TMG... hur svrt kan det vara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in