Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt
Visst kan man anmla anonymt, men d tror jag att utredningen lggs ned i ett tidigt skede p grund av brist p bevis. Jag tror tyvrr att masssen inte kommer att vittna emot sin arbetsgivare. Frgan r om man som kund kan slippa tal fr sexkp i utbyte mot att man vittnar om vad man sett? Kanske ngon poliskommissarie som studerar denna trd kan ge ett svar?
Fr vrigt tycker jag att det r ett bedrvligt upplgg av bossen. Det r definitivt frgan om bde koppleri och trafficking. Hoppas att det inte sprider sig...
Vi vet ju att det frekommit spaning mot salonger och ven tillslag, s varfr skulle utredningen lggas ner nr det faktiskt finns ngot att ta p? Vi ska inte freg hndelserna. Och hur masssen kommer att frhlla sig vet vi inte heller. Det kan lika grna bli tvrtom s, att hon r mer rdd fr polisen och drfr samarbetar, eller att hon ser det som sin chans att p s stt komma ur sin situation.
Jag tnkte ocks tanken om talseftergift, men vet inte hur amerikanskt den svenska polisen arbetar.
Citat:
Ursprungligen postat av BigBudda
namnge stllet s all vet vilket man ska bojkotta
Tyvrr tror jag att det finns alltfr mnga ktbockar som saknar bde etik, moral och medknsla och drfr kan det f motsatt effekt: Rusning till salongen.