2006-01-16, 18:34
Bannlyst
va visst redan postat
Citera
2006-01-17, 01:59
Medlem
nachos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smockad
Vi vet detta:

1. Virre-Varre Ollonskalle (som jag hörde att han kallades i unga år) har en penis som är exceptionell åt det ena eller det andra hållet. Väldigt stor eller väldigt liten.

2. Virre-Varre Ollonskalle själv hävdar att hans penis är normalstor.

3. Män tar inte i UNDERKANT när de beskriver storleken på sin egen penis, utan tenderar att ÖVERDRIVA den.

Slutsatsen känns rätt uppenbar.
Det är ju iofs ett logiskt resonemang. Ryktena har dock talat om det motsatta förhållandet, nämligen att den skulle vara "närmare 30 än 20". Intressant att han dementerar detta i Nöjesguiden. Den användare här som eventuellt skulle ha kunnat skapa klarhet i denna viktiga samhällsfråga är ju dessvärre bannad, så om det inte finns några andra av "Virres" ragg eller bastupolare här som vill träda fram så kan det bli svårt att komma så mycket längre i saken.

Nöjesguidenintervjun var riktigt rolig faktiskt. Att snubben knuffar andras bilar i vattnet och skriker åt tjejer att de är baltiska horor när han är full eller hög och att han dessutom går ut öppet med det är stor humor.
Citera
2006-01-17, 05:45
Medlem
wonderlands avatar
Såg reprisen på Ztv. Lamt är bara förordet.
Citera
2006-01-17, 06:55
Medlem
Pastor Sulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
1) Varför grimaserade han så mycket när han pratade? Det var verkligen irriterande?

Det är tics. Nervösa ryckningar, inte sällan uppkomna på grund av något trauma i tidig barndom.

Han angrep för mindre än ett år sedan Peter Harryson och tyckte att man inte ska visa tjockisar i tv. Det torde väl vara mindre irriterande med en glad knubbis än med en adolescent besserwisser och effektsökare med kramper i nyllet?
Citera
2006-01-17, 07:49
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smockad
Vi vet detta:

1. Virre-Varre Ollonskalle (som jag hörde att han kallades i unga år) har en penis som är exceptionell åt det ena eller det andra hållet. Väldigt stor eller väldigt liten.

2. Virre-Varre Ollonskalle själv hävdar att hans penis är normalstor.

3. Män tar inte i UNDERKANT när de beskriver storleken på sin egen penis, utan tenderar att ÖVERDRIVA den.

Slutsatsen känns rätt uppenbar.

1. Man ska inte tro på allt man hör. Under sin uppväxt kallades han kort och gott för: Kalle

3. Nu kanske det hänt en massa med hans kuk under senaste tid, men när jag såg den (skit i vilket sammanhang) så var det på intet sätt exeptionellt liten. Det var dock en 15-20 år sedan.
Citera
2006-01-17, 10:20
Bannlyst
Varför har man låtit snubben ha hand om ett tv-program.
Han har ju nåt uppenbart talfel. Pratar snabbt och sluddrit som om han är konstant på amfetamin. Jag har sett på ett avsnitt och det gick fan itne att höra vad fanskapet sa.
Citera
2006-01-18, 01:03
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastor Sula
Det är tics. Nervösa ryckningar, inte sällan uppkomna på grund av något trauma i tidig barndom.

Han angrep för mindre än ett år sedan Peter Harryson och tyckte att man inte ska visa tjockisar i tv. Det torde väl vara mindre irriterande med en glad knubbis än med en adolescent besserwisser och effektsökare med kramper i nyllet?
Haha!
Citera
2006-01-18, 23:13
Medlem
Sjuttiotvås avatar
Studio Virtanen på ZTV nu, bra för oss som inte har tv8. Eller bra? NEJ! Orkade med två minuter, alltså 14 felsägningar. Skräp.
Citera
2006-01-19, 09:11
Medlem
Säkre Sammys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuttiotvå
Studio Virtanen på ZTV nu, bra för oss som inte har tv8. Eller bra? NEJ! Orkade med två minuter, alltså 14 felsägningar. Skräp.
Kan man ringa in till studion?
Citera
2006-01-19, 19:21
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Säkre Sammy
Kan man ringa in till studion?
Haha, lär bli bannad redan i själva slussen.
Citera
2006-01-20, 23:14
Medlem
Det var rätt skoj när FV blev tillrättavisad av Rosenfeldt angående vem som skrivit Pride and Prejudice. Stackars FV trodde att det var Shakespeare.

Kan tyckas att viss research borde genomförts och att han kanske inte riktigt skulle litat så mycket på sin så kallade allmänbildning.
Citera
2006-01-21, 23:17
Medlem
Ett försök att få hans egen osäkerhet att se ut som självironi, men ack så genomskinligt;
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,765833,00.html

Citat:
Jag går i 08-snöstormen med Helmut Lang-jackan..

..sen börjar jag frysa om fötterna också för jag fattade inte att det var snöstorm när jag gick ut utan tog mina Church med hål i.

Jag köper snutjava i min för tunna Moschino-halsduk..

..och blir lycklig innan jag i mina Boss-byxor minns att det bara var ett konstprojekt av nån svartklädd.

Jag lyssnar på Damien Rices "The blower"s daughter" i Ipoden och undrar om jag är som den avstängde Nöjesguiden-cynikern DD (Eric Ericson) i "Storm".
..
inte värre än att vi mobbade på barns vidrigt korkade vis och att jag kastade en tung sten i Peters huvud men det var en hämnd för att han spöat mig näsblodig när vi spelade bandy.

Hallå.. Åttiotalet ringde, dom vill ha tillbaka journalister som name-droppar..

Det sista stycket i hans text är den defintiva lögnen, Virrepannan påstår att han har mobbade i skolan, sure..

Pinsamt så det förslår..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in