2012-02-16, 20:36
Medlem
svenskryttares avatar
Duchslangen, upp i arslet, ljummet vatten dra på lite tills du känner dig ganska full. SKIT! Vattenblandat bajs kommer nu spruta hejvilt ur ditt skithål så håll dig i badkar eller på toalett stol. Gör om det tills du känner att tarmen börjar bli tom, det är en riktig upplevelse som du aldrig kommer att glömma!
Citera
2012-02-16, 21:35
Medlem
Vad fan det där? Tarmvred?

Man borde nog kontakta doktorn om man inte tryckt ut några bajskorvar/fyra dagar.
Citera
2012-02-16, 23:15
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stormtrooper9
Det är ingen fara Jag sket inte på 9dagar efter cataclysm kom levde på chips och cola. Som sagt ingen fara

Fan va du ljuger http://imgur.com/ZjgM6

OnT: Sjukt intressant att en del bara bajsar några gånger i veckan, vad och hur mycket äter ni och hur mycket bajsar ni när det väl är dax? Måste bli några Couric?
Citera
2012-02-16, 23:23
Bannlyst
Tugga 20-30tuggummi.. Gör jag ofta för att det är så gott. Idag hade jag världens sprutdiarre.
Citera
2012-02-17, 00:01
Medlem
xrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenskryttare
Duchslangen, upp i arslet, ljummet vatten dra på lite tills du känner dig ganska full. SKIT! Vattenblandat bajs kommer nu spruta hejvilt ur ditt skithål så håll dig i badkar eller på toalett stol. Gör om det tills du känner att tarmen börjar bli tom, det är en riktig upplevelse som du aldrig kommer att glömma!

Hahaha, mental picture...

Sjukan hade jag iallafall uppsökt om rövhålet inte levererade normalt. Det sista jag hade gjort är nog starta en flashbacktråd, säger väl sig själv att det inte är så bra att fortsätta vänta ut det efter över en vecka.
Citera
2012-02-17, 00:02
Medlem
xrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plufsan
Jag har gått 14 dagar,, gick på Heroin, Metadon,, sen tände jag av och då kom det, satt skrek på toan har aldrig haft så ont, fick till gräva ute.. Blödde en del också

Alla pundarfördomar bekräftade!

OnT: hur har det gått för TS?
Citera
2012-02-17, 02:46
Medlem
Ja precis hur gick det TS. Du är het nu ju Nej allvarligt jag undrar hur det med dig, men med tanke på vissa svar du fått här kan jag förstå om du inte känner nån direkt längtan efter att posta
Citera
2012-02-17, 04:40
Medlem
dra till läkaren, du är förmodligen redigt förstoppad.

var själv det när jag var liten, spydde och hade mig - slutade med att jag fick en jävla massa (en halv till en liter iskall gelé uppkört i röven.) roliga var att han bad mig ligga 2 minuter på vardera sida och försöka hålla mig. tog 25 sekunder innan jag sket så mycket och så länge att jag blev fysiskt utmattad. Spydde vatten/lavemang (förmodligen) när jag kom hem.

slutade med att jag sov i 16 timmar och vakna med den största biafra hungern, som tur var vaknade jag på eftermiddagen och morsan hade precis lagat mat (spaghetti och köttfärssås) kan tillägga att jag åt mer än min farsa den dagen
Citera
2012-02-17, 17:21
Medlem
in med fingrarna plocka ute lite så gjorde , glid medel, jag är alltid hård maggen av medicin. Men har blivit slappare i röven, och skita ut extremt stora tollar.
Citera
2012-02-17, 22:11
Medlem
cybergrodans avatar
Hur mår du nu ts?

Äter du mycket skräpmat? Man kan bli riktigt dålig i magen av det. Ett tips är (om du inte vill uppsöka läkare vilket du egentligen borde göra) så fortsätter du käka laxeringsmedel, drick mycket kaffe och ut och spring eller något för att ''få igång'' magen, att massera nedre delen av magen kan också ''mjuka upp'' Drick jävligt mycket vatten, käka plommon, bönor, blomkål, broccoli, ja mat som helt enkelt sätter igång magen!

Lycka till nu, och blir det inte bättre tills imorgon borde du verkligen uppsöka läkare! Försök att inte dricka nå sprit i helgen också, är det något allvarligt med tarmen blir det bara värre om du dricker.

Kika in den här sidan för fler tips:
http://www.1177.se/Fakta-och-rad/Sju...an-gora-sjalv/
Citera
2012-02-17, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av friteradbanan
Ironi i det va? då det finns tusentals människor där ute som hetsäter och äter hur jävla mycket som helst. ( fetton ) tror inte deras magar exploderar precis..

Läste en krönika skriven av en bulimiker för ett par år sedan. Det var först efter at hon spräckt magsäcken som hon valde att söka hjälp. Så jo, det går.

När min mormors syster emigrerade till Amerika för en herrans massa år sedan så blev hon förstoppad strax efter att hon anlänt till Minnesota. Hon kunde ingen engelska, och detta var ju på den tiden då kroppsliga besvär fortfarande var genant att tala om, så hon vågade aldrig söka läkarhjälp. Efter tre veckors förstoppning dog hon. True story.

Jag har för mig att Elvis Presley också dog av förstoppning.
Senast redigerad av hasseochtage 2012-02-17 kl. 22:40.
Citera
2012-10-28, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowcrusher
dra till läkaren, du är förmodligen redigt förstoppad.

var själv det när jag var liten, spydde och hade mig - slutade med att jag fick en jävla massa (en halv till en liter iskall gelé uppkört i röven.) roliga var att han bad mig ligga 2 minuter på vardera sida och försöka hålla mig. tog 25 sekunder innan jag sket så mycket och så länge att jag blev fysiskt utmattad. Spydde vatten/lavemang (förmodligen) när jag kom hem.

slutade med att jag sov i 16 timmar och vakna med den största biafra hungern, som tur var vaknade jag på eftermiddagen och morsan hade precis lagat mat (spaghetti och köttfärssås) kan tillägga att jag åt mer än min farsa den dagen

Jag håller med, gå till läkaren nästa gång du blir förstoppad och försök inte med att stoppa upp duschslangen i rumpan som någon föreslog. Själv blev jag förstoppad en vecka när jag var 9-10 år. Pappa tog mig till sjukhuset där jag fick lavemang (sånt som de sprutar upp genom ändtarmen). De bad mig hålla mig så länge som möjligt, tog dock inte mer än ca 2 minuter innan jag rusade på toa och bajsade som aldrig förr .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in