2012-02-14, 22:05
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
Det finns lnkar till FUP p flera stllen i den hr trden: https://www.flashback.org/t1356154
(Brutalt kvinnomord p Helle Christensen i Skara.)

Men det har varit trassligt och dyrt att f ut handlingarna kring Micheles hemska dd mot Daniel Stenman, s det finns nnu ingen FUP tillgnglig hr p forumet.
okej.Tack
Citera
2012-02-14, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shaytanis
Folk borde st fr vad de sger oftare. Srskilt i fall som dessa.

Dda/skada/lemlsta/tortera, jag vet inte graderingen. Man kan ju alltid hoppas p det bsta. Lite av varje och inte i nmnd ordning.

r lite komiskt med folk som tror att dom skulle ha mycket att sga till om mot en mrdare om dom r en vanlig svensson fall dom skulle frska attackera mrdaren. Han skulle antagligen ha ihjl den som attackerar utan ngra strre bekymmer.
Citera
2012-02-14, 22:46
Medlem
rockandrollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rhondran
r lite komiskt med folk som tror att dom skulle ha mycket att sga till om mot en mrdare om dom r en vanlig svensson fall dom skulle frska attackera mrdaren. Han skulle antagligen ha ihjl den som attackerar utan ngra strre bekymmer.

Fr det frsta tro jag inte vanliga Svennsons frsker mrda mrdare speciellt ofta och fr det andra
tror jag inte att man blir ngon overvinnerlig ninja bara fr att man mrdar ngon.
Citera
2012-02-14, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rockandrolla
Fr det frsta tro jag inte vanliga Svennsons frsker mrda mrdare speciellt ofta och fr det andra
tror jag inte att man blir ngon overvinnerlig ninja bara fr att man mrdar ngon.
Fast mrdaren saknar ju i alla fall ofta de mentala sprrar som en Svensson har. Frdel till mrdaren!
Citera
2012-02-14, 23:24
Medlem
roobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DivJunk
Fast mrdaren saknar ju i alla fall ofta de mentala sprrar som en Svensson har. Frdel till mrdaren!

De flesta Svensson vill vl sllan mrda mrdare d de kommer ut frn fngelset/psykvrd. Det r vl isfall folk som drivs av ett hmdbegr och liknande. Dr saknas nog med strsta skerhet ocks sprrar. 1-1 allts.
Citera
2012-02-14, 23:35
Medlem
rockandrollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DivJunk

Vet inte om det hr klassas som OT, ber om urskt i s fall, men om nu denne Svensson bestmmer
sig fr att hmnas p en mrdare, fr man vl frutstta att vederbrande planerar sin attack
och kan attackera nr mrdaren/offret inte r beredd. Man blir inte oddlig fr att man mrdar.
Citera
2012-02-14, 23:40
Medlem
born-to-loses avatar
P tal om n helt annat s har jag idag lst HELA JVLA trden om agent nygren. Jag har aldrig garvat s mycket i hela mitt liv. S ett tips ls den!
Citera
2012-02-14, 23:56
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av born-to-lose
P tal om n helt annat s har jag idag lst HELA JVLA trden om agent nygren. Jag har aldrig garvat s mycket i hela mitt liv. S ett tips ls den!

Den r underbar, lser ett kapitel lite d och d, precis som en harry potter
Citera
2012-02-15, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av born-to-lose

Agent Nygren: Mannen Myten Msskissaren.

Han r s fel ute p s mnga stt att det bara faller sig naturligt att han trillar in i ett triangeldrama med en vampyrkvinna och en kanibal som bda sitter p psyket fr mord.

Skulle ngon skriva det filmmanuset skulle folk klaga p bristande realism.
Citera
2012-02-15, 08:07
Medlem
NurseDiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockandrolla
Efter att ha lst Agent Nygrens senaste blogginlgg: http://mrnygrenfan.blogg.se/2012/feb...b-13-2012.html s r jag rdd att du har rtt. Nygren kommer att gra en Flink 2.0

Herre min skapare, han har rakat huvudet! Han ska vl impa p Michelle genom att bli mer bad-ass i sin framtoning.
Han kommer att skra av hennes skinn och ha det p sig p sin fdelsedag.
Senast redigerad av NurseDiesel 2012-02-15 kl. 08:16.
Citera
2012-02-15, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn

Han r s fel ute p s mnga stt att det bara faller sig naturligt att han trillar in i ett triangeldrama med en vampyrkvinna och en kanibal som bda sitter p psyket fr mord.

Vilket jvla gng.
Citera
2012-02-15, 13:00
Medlem
rockandrollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn
Agent Nygren: Mannen Myten Msskissaren.

Skulle ngon skriva det filmmanuset skulle folk klaga p bristande realism.

Hahaha du har s rtt Det r bara Agent Nygren som kan lyckas!
Det hr trden kommer bli episk!

Har har Agenten fixat ngon slags hyllning till sin nyfunna krlek, vet dock inte riktigt vad han vill ha sagt

http://www.youtube.com/user/mrnygren2?feature=mhum
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in