2012-02-12, 18:39
Medlem
PartyNaked33s avatar
Det är nämligen så att när jag dricker så kan jag dricka en viss mängd, bli ganska lullig, och jag har aldrig druckit så mycket att jag inte minns något dagen efter, eftersom jag skulle inte våga då jag mår illa oftast efter en skvätt för mycket, medans andra kan dricka tills dom inte minns något alls dagen efter och ändå mått bra och inte spytt osv. Beror det bara på att man tål olika eller? Jag kan aldrig dricka så mycket att jag inte skulle minnas något, då skulle jag spy så in i helvete, men skulle ändå vilja testa hur det känns dagen efter att inte minnas något
2012-02-12, 18:41
Medlem
TheDenverGentlemans avatar
Beror förmodligen på förutsättningar i hjärnan. Jag har druckit väldigt mycket, rätt länge, och minns nästan alltid allting. Andra droger kan dock framkalla total minnesförlust för mig.
2012-02-12, 18:51
Medlem
Har också undrat över det där..

Tror mycket har med hur mycket man tänker att göra.. jag har fått för mig att när jag är packad och ska sova så blir jag snurrig, sen spyr sen kan jag somna..
En kväll när jag va tokfull så skulle jag iväg på fest, satte på en rulle och skulle bara försöka hålla mig vaken, Jag somnade och vaknade upp as bakis dagen efter, nu somnar jag utan problem varje gång jag är full

Tror att allt har att göra med hur mycket man tänker.. Alkohol förstärker ju känslorna, därför humöret går upp och ner.. så tror jag iaf :P..
2012-02-12, 18:55
Medlem
trallexs avatar
jag tror inte på folk som säger "jag minns ingenting". för att det ska hända måste man dricka satan i det och då kan man definitivt inte må prima dan efter. jag kan dock köpa att man har lite minnesluckor.
2012-02-12, 18:56
Medlem
Det är väl inte så farligt att spy ? Jag får en minneslucka varje lördag och spyr varje söndag, det händer lite då och då att jag får en minneslucka som varar i flera timmar.

Det är väldigt ovanligt att jag minns något av hemvägen efter krogen.
2012-02-12, 18:59
Medlem
PartyNaked33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pilif922
Har också undrat över det där..

Tror mycket har med hur mycket man tänker att göra.. jag har fått för mig att när jag är packad och ska sova så blir jag snurrig, sen spyr sen kan jag somna..
En kväll när jag va tokfull så skulle jag iväg på fest, satte på en rulle och skulle bara försöka hålla mig vaken, Jag somnade och vaknade upp as bakis dagen efter, nu somnar jag utan problem varje gång jag är full

Tror att allt har att göra med hur mycket man tänker.. Alkohol förstärker ju känslorna, därför humöret går upp och ner.. så tror jag iaf :P..

Så va det för mig i helgen, jag mådde ganska normalt först, sen när jag la mig i sängen och skulle sova blev jag snurrig mådde illa osv, så gick till toan och spydde sen somnade jag :P
2012-02-12, 19:05
Moderator
vfs avatar
https://www.flashback.org/t495405 /Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in