2009-01-09, 15:38
Medlem
Hon lär ju tjäna mindre nu med tanke på den ekonomiska kris vi är i, med tanke på att företag drar ner på reklamen i första hand

Eller det borde vara så i alla fall, nu är väl självklart inte så fallet. Typiskt...
Citera
2009-01-09, 16:05
Medlem
10mgs avatar
Jo jag antar jag är avundsjuk på henne. Går och sätter på mig min blonda peruk...
Citera
2009-01-09, 16:14
Medlem
William Hainess avatar
Ska bli intressant och se hur det går för henne i Let's Dance - Blondinbellas Dagbok har knappast blivit en gigantisk hit direkt...
Citera
2009-01-09, 16:30
Medlem
.-.-.s avatar
Ska bli intressant se hur det går för henne i lets dance.
Kan ge mig fan nästan på att hon kommer klara sig långt, en massa småtjejer som har henne som idol sitter och röstar upp hela veckopengen.

Kan ingen hacka sig in och ta bort alla hennes röster? Så vi slipper se hamsterkinderna och den irriterande rösten.

Hon verkar ha gått ner ganska mycket i vikt, men hamsterkinderna blir hon visst aldrig av med, fläskansiktet passar inte riktigt hundra med resten av kroppen. Behöver nog ta en kniv och karva bort lite.
Citera
2009-01-09, 16:47
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Ska bli intressant se hur det går för henne i lets dance.
Kan ge mig fan nästan på att hon kommer klara sig långt, en massa småtjejer som har henne som idol sitter och röstar upp hela veckopengen.

Fast är Let's Dance-röstarna verkligen bloggläsare? Såvida hon inte är riktigt bra så kan jag inte se henne komma långt. Klimakterietanterna som vanligtvis röstar lär väl inte lägga sin röst på en 18-årig blondin.

Blondinbellas tv-dagbok har inte dragit några nya tittare för Tv400 så jag tror bloggar är helt överskattat som medie.
Citera
2009-01-09, 16:58
Medlem
http://www.bellasuger.se/

Citera
2009-01-09, 17:21
Citat:
Ursprungligen postat av 2006

Jävligt bra du är som länkar till någon helt sanslöst dålig sida som inte blivit uppdaterad sen den fjortonde november.... Jävla stolpskott
Citera
2009-01-09, 19:10
Medlem
Clit_Commanders avatar
Hoppas hon åker ut i första avsnittet av Lets Dance... har aldrig följt skiten förut och tänker definitivt inte göra det nu när Miss Piggy är med! Även om man är sugen på att se Hasse Aro och Magnus Samuelsson dansa
Citera
2009-01-09, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rytterstedt
Jävligt bra du är som länkar till någon helt sanslöst dålig sida som inte blivit uppdaterad sen den fjortonde november.... Jävla stolpskott

Ja, då får du hitta någon bättre i stället!
Citera
2009-01-09, 20:33
Medlem
roras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gunseng2
hahaha

ja, hon verkar sannerligen leva i sin egen bubbla just nu.

Men helt seriöst angående blondinbella, någon gång inom en väldigt snar framtid kommer hennes stjärna komma kraschlandandes tillbaka, det är liksom så det är bara med tillfälliga stjärnskott. Och hon kommer antagligen genomlida det som många utfyllnadshalvkändisar som är kända för ingenting genomlider, alltså en chock över varför dom inte är bäst i världen längre.
Är det nån som har en vettig teori om när blondinbella försvinner från media och vad hon tänkt sig när den dagen kommer? Vad händer när ingen längre bryr sig?

Ja, jag har en teori (som är huvudet på spiken givetvis ):
Blondinbella är alltså sveriges mest lästa blogg. Hon har nu 700 000 läsare i veckan (sic!). Jag tycker att det är skrämmande, att en blogg som handlar om att handla på NK, smink och numera även hennes upptagna liv som media människa, är sveriges mest lästa blogg. Det finns utmärkta bloggar, som avhandlar viktiga och seriösa ting som aldrig kommer att komma ens i närheten av hennes.

som bisats innan jag fortsätter här kan jag tillägga att jag tycker många av er är oerhört löjliga och infantila som utövar inget annat än ren och skär mobbing på den här siten. Hoppas inte era barn blir behandlade och kallade samma saker som många av er kallar blondinbella.

Blondinbella startade sin blogg när hon var fjorton. Den blev efter ett par år värderad till 5 miljoner. Den är numera kanske värd det dubbla. Hon har uttalat sig om att hennes mål är 1: att bloggen ska ha 1 miljon läsare i veckan detta år 2: att hon ska vara ekonomiskt oberoende när hon är 20. Jag är inte förvånad om hon lyckas med båda. hon kommer i alla fall definitivt att lyckas med det senare.

Hon är definitivt ingen dagsslända. hon driver ett aktiebolag som omsätter många miljoner. när hon lägger ner bloggen kommer hon aldrig att behöva söka jobb en endaste gång, media- och finansbolag kommer att kasta sig över henne. det oavsett om hon studerar juridik eller inte, vilket är hennes plan och vilket är en promenad i parken för henne, för hon har toppbetyg från gymnasiet att söka till universitetet med.

Så, jag ville bara informera er om detta, ni alla ambitiösa, begåvade och hårt arbetande ungdomar som mobbar blondinbella här...

inget gör mig mer besviken över att en tjej som troligen har mycket begåvning bortom det hon pysslar med, har valt detta, men sorgligare är väl ända de 700 000 besökare hon har i veckan som får utbyte av det. men det kommer att gå bra för blondinbella, tro mig.

ja nu postar jag det här inlägget då, men jag slår vad om att ingen kommer att svara nu, för klockan är ju halv 9, och ni sitter nog alla spikade framför tv:n nu och kollar blondinbella på let´s dance ,ha ha
Citera
2009-01-09, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rora
för klockan är ju halv 9, och ni sitter nog alla spikade framför tv:n nu och kollar blondinbella på let´s dance ,ha ha

Ja, för hon är ju den enda som är med i Let's Dance så självklart kollar alla på henne...
Citera
2009-01-09, 20:35
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Ja, då får du hitta någon bättre i stället!

Haha, ja jag måste ge dig lite "cred" där, jag drog faktiskt på smilbanden åt dit sista inlägg.

Ang. Let's Dance så skulle det inte förvåna mig ifall hon fick en plats endast för att hon lovade att "videoblogga" lite åt TV4. Dock så har det inte vart någon direkt succé så TV4 lär väl kuppa ut henne så fort som möjligt. Fast å andra sidan så är det inte direkt några superstjärnor som är med i denna omgången heller vem fan vill se på fjortis-Kitty och Magnus Samuelsson som struttar runt som några fån? Jag hoppas att Isabella åker ut så det ryker om det så fort som möjligt men det kommer troligen inte hända då hennes så kallade "fans" säkert röstar upp hela månadspengen varje vecka så deras stora förebild här i livet kan skämma ut sig varje fredag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in