Citat:
Ursprungligen postat av gunseng2
hahaha
ja, hon verkar sannerligen leva i sin egen bubbla just nu.
Men helt seriöst angående blondinbella, någon gång inom en väldigt snar framtid kommer hennes stjärna komma kraschlandandes tillbaka, det är liksom så det är bara med tillfälliga stjärnskott. Och hon kommer antagligen genomlida det som många utfyllnadshalvkändisar som är kända för ingenting genomlider, alltså en chock över varför dom inte är bäst i världen längre.
Är det nån som har en vettig teori om när blondinbella försvinner från media och vad hon tänkt sig när den dagen kommer? Vad händer när ingen längre bryr sig?
Ja, jag har en teori (som är huvudet på spiken givetvis

):
Blondinbella är alltså sveriges mest lästa blogg. Hon har nu 700 000 läsare i veckan (sic!). Jag tycker att det är skrämmande, att en blogg som handlar om att handla på NK, smink och numera även hennes upptagna liv som media människa, är sveriges mest lästa blogg. Det finns utmärkta bloggar, som avhandlar viktiga och seriösa ting som aldrig kommer att komma ens i närheten av hennes.
som bisats innan jag fortsätter här kan jag tillägga att jag tycker många av er är oerhört löjliga och infantila som utövar inget annat än ren och skär mobbing på den här siten. Hoppas inte era barn blir behandlade och kallade samma saker som många av er kallar blondinbella.
Blondinbella startade sin blogg när hon var fjorton. Den blev efter ett par år värderad till 5 miljoner. Den är numera kanske värd det dubbla. Hon har uttalat sig om att hennes mål är 1: att bloggen ska ha 1 miljon läsare i veckan detta år 2: att hon ska vara ekonomiskt oberoende när hon är 20. Jag är inte förvånad om hon lyckas med båda. hon kommer i alla fall definitivt att lyckas med det senare.
Hon är definitivt ingen dagsslända. hon driver ett aktiebolag som omsätter många miljoner. när hon lägger ner bloggen kommer hon aldrig att behöva söka jobb en endaste gång, media- och finansbolag kommer att kasta sig över henne. det oavsett om hon studerar juridik eller inte, vilket är hennes plan och vilket är en promenad i parken för henne, för hon har toppbetyg från gymnasiet att söka till universitetet med.
Så, jag ville bara informera er om detta, ni alla ambitiösa, begåvade och hårt arbetande ungdomar som mobbar blondinbella här...
inget gör mig mer besviken över att en tjej som troligen har mycket begåvning bortom det hon pysslar med, har valt detta, men sorgligare är väl ända de 700 000 besökare hon har i veckan som får utbyte av det. men det kommer att gå bra för blondinbella, tro mig.
ja nu postar jag det här inlägget då, men jag slår vad om att ingen kommer att svara nu, för klockan är ju halv 9, och ni sitter nog alla spikade framför tv:n nu och kollar blondinbella på let´s dance ,ha ha