2012-02-07, 09:36
Medlem
WTF?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaeze
Jag kommer svara men jag har barn att ta hand om vars behov för mig är högre prioritet än era behov av svar. Orkar inte sitta och skriva en massa med en hand, svarar på allt när jag har båda händerna fria

Vad bra! Det skulle vara kul att höra din version av BO's berättelse från rättegången, eftersom du nämner att den skiljer sig från vad som skrivits här.

Samt hur du kan stå ut med en fullvuxen man som rånar ungdomar och fegt ger sig på ensamma, äldre män tillsammans med sina vänner. Knivbråk, rån, narkotika m.m , var går gränsen för dig? Hur kan du leva med en så tungt belastad kriminell man? Eller det kanske var dessa charmiga egenskaper som fick dig att falla för honom?

Din sambo låter som en riktig man. Ge sig på folk i underläge, det krävs verkligen stake att utföra något sånt.

Hoppas han ruttnar i fängelset.
Senast redigerad av WTF? 2012-02-07 kl. 09:39.
Citera
2012-02-07, 13:18
Medlem
Den andre gärningsmannen är Aboubakri Kante med personnummer 791025-8271.

Intressant vändning i tråden, följer den med spänning! Luktar korruption i Malmö Stad.

Edit: Glömde tillägga att Aboubakri Kante haft ett annat namn och personnummer tidigare, tror det var Bouba Kante, men eftersom han blivit utvisad en gång tidigare bytte han identitet och kom tillbaka till vårt land två veckor efter utvisandet.
Senast redigerad av intercranial 2012-02-07 kl. 13:20.
Citera
2012-02-07, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intercranial

Intressant vändning i tråden, följer den med spänning! Luktar korruption i Malmö Stad.

Edit: Glömde tillägga att Aboubakri Kante haft ett annat namn och personnummer tidigare, tror det var Bouba Kante, men eftersom han blivit utvisad en gång tidigare bytte han identitet och kom tillbaka till vårt land två veckor efter utvisandet.
Hur kan man få PUT som Gambian i Sverige? Vilka skyddsskäl har de?

Synd om tjejen som har barn med black Einstein, någon som ger odds på hur deras barn kommer klara sig i livet?
Citera
2012-02-07, 19:40
Medlem
Gideon-Stures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intercranial

Det e en stor jävla skandal rent utsagt. De som e ansvariga för att den här jävla lakritstomten kunde ta sig tillbaka in i landet två veckor(!) efter en utvisning borde få ett flerårigt fängelsestraff... dom har ett stort delansvar till att vi har sånt här pack i Sverige från första början.
Senast redigerad av Gideon-Sture 2012-02-07 kl. 20:00.
Citera
2012-02-08, 14:00
Medlem
Om jag inte är helt ute och cyklar så torkar katrins man rumpor på gamlingar. tydligen rätt reko
Citera
2012-02-08, 14:03
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bravo2zero
http://www.sydsvenskan.se/malmo/arti...-av-offer.html

Nu fick den ena rånaren smaka på sin egen medicin!

Hur hade du reagerat om du hade blivit rånad?

Den rånade gav sig till känna, det var dumt, nu får han betala både skadestånd och får böter eller fängelse.

En Stiletto i magen på rånarna sedan dra man
Citera
2012-02-08, 14:14
Medlem
WTF?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gefundenes F
Den rånade gav sig till känna, det var dumt, nu får han betala både skadestånd och får böter eller fängelse.

En Stiletto i magen på rånarna sedan dra man

Du har uppenbarligen inte läst tråden..
Citera
2012-02-08, 15:48
Medlem
00:58 kommer Katrin Stjernfeldt Jammeh in i bilden. Kom man någonsin fram till vem hon egentligen är släkt med?

http://www.sydsvenskan.se/webbtv/web...om-morden.html
Citera
2012-02-08, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adaeze
Jag kommer svara men jag har barn att ta hand om vars behov för mig är högre prioritet än era behov av svar. Orkar inte sitta och skriva en massa med en hand, svarar på allt när jag har båda händerna fria

Då kan du läsa detta först och sen svara på frågorna efter:

Lamin Jammeh, 780721-xxxx
Dom: 2010-11-15
Malmö TR

Begångna brott:

Brott mot vapenlagen
Rattfylleri
Olovlig körning
Narkotikabrott

Vid förhöret med Lamin Jammeh har han uppgett att han inte använder annan narkotika än
cannabis. Han kan inte förklara hur det kan komma sig att han den 21 april 2010
hade morfin i urinen och att han den 16 juli 2009 hade diazepam i blodet och
amfetamin i urinen.

I beslag tagna patroner förklaras förverkade. Beslagen ska bestå (2010-1200-BG4976 p
1).

Övrigt:
Lamin Jammeh ska till staten betala tillbaka kostnaderna för blodanalys på 280 kr.

Påföljd m.m.

Dagsböter 100 å 50 kr
----------------------------

Fråga: Hur länge har han knarkat och vad går han på idag? Har han kvar vapnet till patronerna?
Bra ansvarsfull pappa som knarkar och kör bil full och rånar folk. Hur känns det?
-------------------------------------

Bor ni båda nu på Sankt Hans Gränd 38 A Lgh 1001? Eftersom han har c/o till dig?
Hur ska han ha råd att betala skadeståndet till sista offret?

Tacksam för seriösa svar.
-----------------

Edit: Glömde detta:

Dom: 2009-12-18 Mål nr B 9294-09

Narkotikabrott

Påföljd m.m.

Dagsböter 30 å 50 kr
-------------------------
Senast redigerad av Audi-cab 2012-02-08 kl. 16:29.
Citera
2012-02-08, 17:40
Medlem
Underbart när denna WT-gris liksom slänger sig in i bilden Vilken vinnare. Ska bli kul att läsa.
Citera
2012-02-10, 14:04
Medlem
anna_83s avatar
adaeze har lämnat tråden. Och det kan väl enklast förklaras med att hon skäms för mkt över sin partners och hennes eget omdöme. De som det är mest synd om i sammanhanget, är dels flickans föräldrar, men också hennes barn som tvingas växa upp med en påtänd pappa bakom lås och bom. När blev han för övrigt svensk medborgare?
Citera
2012-02-10, 16:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anna_83
adaeze har lämnat tråden. Och det kan väl enklast förklaras med att hon skäms för mkt över sin partners och hennes eget omdöme.

Hon kanske inte ens visste om vem/vad hennes partner var,
kanske var stolt över honom som pappa till sitt barn och fick en chock när sanningen uppdagades?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in