• 2
  • 3
2010-07-07, 12:52
Medlem
Lighthouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Baserat på vad jag ser när jag är ute och rör på mig så verkar blonda/ljusa tjejer föredra killar med alldagligt "svenskt" utseende. Ljusa och blåögda alltså. Så jävla fantasilöst. Själv är jag mörkhårig och brunögd. Har blivit misstagen för att vara utländsk mer än en gång. Verkar inte vara populärt hos tjejer med svenskt utseende.

Är själv brunhårig och brunögd och har aldrig upplevt att tjejer är selektiva på något sätt. Fast sen så ser jag super-arisk ut ändå så det kanske ligger där
Citera
2010-07-07, 13:55
Citat:
Ursprungligen postat av Lighthouse
Är själv brunhårig och brunögd och har aldrig upplevt att tjejer är selektiva på något sätt. Fast sen så ser jag super-arisk ut ändå så det kanske ligger där

Vad menas med superarisk? Perfekt kroppsbyggnad eller vad? För att vara mörk kan väl knappast anses "ariskt".
Citera
2010-07-07, 14:59
Medlem
Lighthouses avatar
Citat:
Vad menas med superarisk? Perfekt kroppsbyggnad eller vad? För att vara mörk kan väl knappast anses "ariskt".

Tja främst så skämtade jag men det är ju inte så att "ariskhet" mäts endast efter om du är blond eller inte. :P Det handlar ju om ansiktsform och kroppsbyggnad och liknande också. Vad jag menar, skämt åsido, är att jag är helt klart västeuropé även om jag har brunt hår och bruna ögon! Men detta är väl off topic alltihop egentligen.
Citera
2010-07-07, 18:03
Medlem
frozen-gooses avatar
Citat:
Baserat på vad jag ser när jag är ute och rör på mig så verkar blonda/ljusa tjejer föredra killar med alldagligt "svenskt" utseende. Ljusa och blåögda alltså.

Hur förklarar man då alla dessa trådar där blonda killar gnäller om att tjejer föredrar mörkt hår?
Citera
2012-01-18, 18:59
Bannlyst
Citat:
Baserat på vad jag ser när jag är ute och rör på mig så verkar blonda/ljusa tjejer föredra killar med alldagligt "svenskt" utseende. Ljusa och blåögda alltså. Så jävla fantasilöst. Själv är jag mörkhårig och brunögd. Har blivit misstagen för att vara utländsk mer än en gång. Verkar inte vara populärt hos tjejer med svenskt utseende.

Antagligen för att folk känner sig mer hemma med de som liknar de själva på något sätt ? Sen är det socialt också. På samma sätt som att araber tycker en tjej begår en stor jävla synd om hon vistas med en svensk kille, blir svenska tjejer också utfrysta av omgivningen (även om alla vill vara politiskt korrekta och hela tiden gärna säger att det inte spelar någon roll) om de vistas med en arabisk/mörkhårig person
Citera
2012-01-18, 19:20
Medlem
Jag föredrar brunhåriga män. I stort sett alla män jag varit med har haft brunt hår. De ljusaste har haft någon slags (mörkare) cendréfärg och mörka bryn och fransar. Det är min grej. Och helst ska de se ut som Christian Bale.
Citera
2012-01-18, 20:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av borgarbracka
Jag föredrar brunhåriga män. I stort sett alla män jag varit med har haft brunt hår. De ljusaste har haft någon slags (mörkare) cendréfärg och mörka bryn och fransar. Det är min grej. Och helst ska de se ut som Christian Bale.

Christians Bale's klon finns ju hur många som helst av nere i Balkan/Italien bara att ta en resa ner dit och knulla muttan av där
Citera
2012-01-18, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonex619
Christians Bale's klon finns ju hur många som helst av nere i Balkan/Italien bara att ta en resa ner dit och knulla muttan av där

Det gör det inte. Men du har rätt. Det finns många vackra män i norra Italien. Och jag känner en mycket snygg man från Kroatien.

Hursomhelst, jag är blond och föredrar mörkhåriga män.
Citera
2012-01-18, 22:31
Medlem
toyys avatar
Råblonda killar känns bara gay. Snyggaste hårfärgen tycker jag är mörkblont/ljusbrunt. Inget extremt, d.v.s. Men med tanke på hur lätt och smidigt det är att färga håret spelar det egentligen ingen roll, när jag tänker efter. Finns viktigare attribut att gå på.
Citera
2012-01-18, 22:35
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gungdungkung
Rubriken säger allt.

Själv är jag brunhårig och blir alltid uppraggad av brunhåriga tjejer vilket jag tycker är as jobbigt då jag uteslutet tänder/är intresserad av blondiner. Så kan detta enkelt bero på att brunhåriga attraheras till största del av brunhåriga och blonda till blonda osv?

Fan så gött att jag kan tända på alla quinnfolk med alla hårfärger... kanske även grått?
Citera
2012-01-19, 02:35
Medlem
envogues avatar
Brunhåriga killar absolut! Fast, det allra viktigaste är att killen har tjockt hår..
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in