2012-01-09, 19:42
Medlem
Ettan1s avatar
God kväll.
Jag upptäckte nyligen en stor bugg i facebook systemet. Man kan i stort sett se alla privata konversationer från 2009 och bakåt. Titta gärna in detta, finns mycket intressant att hitta här!

Är det klantigt gjort av facebook?
Vad kan ha orsakat detta?
Citera
2012-01-09, 19:43
Medlem
Zkeks avatar
Om du har gjort detta så kan du ju skriva till facebook så får du ett svart bank kort med pengar laddat av dom
Citera
2012-01-09, 19:45
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettan1
God kväll.
Jag upptäckte nyligen en stor bugg i facebook systemet. Man kan i stort sett se alla privata konversationer från 2009 och bakåt. Titta gärna in detta, finns mycket intressant att hitta här!

...du menar att man kan scrolla upp i PM-rutor? Ingen nyhet, det är snarare en funktion.
Citera
2012-01-09, 19:46
Medlem
Ettan1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zkek

Jag har ej gjort det, upptäckt det bara. Testa själv och scrolla ner hela vägen på någons profil!
Citera
2012-01-09, 19:47
Medlem
Ettan1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carls

Nej, att du kan se alla andras privata meddelanden som är från omkring 2009.
Citera
2012-01-09, 19:48
Medlem
lyxos avatar
Citat:
God kväll.

Är det klantigt gjort av facebook?
Vad kan ha orsakat detta?

På vilket sätt menar du att detta skulle vara en bugg? att kunna se dina egna privata konversationer?
Citera
2012-01-09, 19:54
Medlem
Ettan1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyxo

Om du testar att gå in på någons facebook, eller din egen, och sedan scrollar längst ner tills du skapade den (om du har gamla profilen). Då kan du se alla meddelanden som skickades privat, fast på wallen, dvs. alla kan se dina meddelanden som du har mottagit på din wall.
Citera
2012-01-09, 19:59
Medlem
NeverArounds avatar
Citat:
[/spoiler]

Om du testar att gå in på någons facebook, eller din egen, och sedan scrollar längst ner tills du skapade den (om du har gamla profilen). Då kan du se alla meddelanden som skickades privat, fast på wallen, dvs. alla kan se dina meddelanden som du har mottagit på din wall.

Jag testade med en person men såg inga, kan du lägga upp en screenshot så vi kan se hur du menar att det ser ut?
Citera
2012-01-09, 20:05
Medlem
Ettan1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sharz

Jag trollar ej, dock är det möjligt att det fixas snart. Du behöver inte testa om du inte tror mig.
Citera
2012-01-09, 20:13
Medlem
fallingaparts avatar
Shit! Jag märkte det nu, jag tar nog bort min wall så länge, skulle ju kunna gå rent åt helvete om vissa personer skulle läsa vissa meddelanden där.

Tack för tipset! Det var jobbigt att scrolla hela vägen men märkte att man kunde se folks meddelande där ja....
Citera
2012-01-09, 20:16
Medlem
Boobous avatar
Vilket slöseri med tid
Citera
2012-01-09, 20:17
Medlem
Ettan1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fallingapart

Allt jag kan säga är, hida din wall om du vill gå säker!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in