2006-01-07, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boney M
Duktig hagelskytt (tävlat en del i trap och jaktstig), erfaren jägare.
Vikingabyn vid Skå han håller på med har det varit lite bråk om i media.
Ngt roligare skvaller har jag inte.

Med tanke på kretsarna så har väl åtskilliga liter sprit och skopor cola trillat på plats? Han har ju iaf erkänt att han är halvalkad.
Citera
2006-01-07, 02:24
Medlem
Glider väl mest runt på dagarna och lever gott på rojalties från sina låtar kan jag tänka mig. Höll på med något vikingby projekt han var iblandad i.
Citera
2006-01-07, 02:30
Medlem
Tippi Hedrens avatar
Han åkte omkring i en blå Porsche 928 GTS av sen 90-tals modell i slutet av 90-talet. Såg honom en del vid Fridhemsplan när Cheiron-studios låg där.
Citera
2006-01-07, 04:34
Medlem
Jag känner en kille som har jobbar som dörrvakt på någon av stureplans krogarna och han säger att E-type jobbar sent om nätterna och kommer alltid ditt tidigt på morgonen och varje gång så drar han med sig någon ny brud hem. Visst det här är inget skvaller...det är bara det att det är ganska konstigt, killen är faktiskt inte direkt snygg, men vadå...jag förstår liksom inte.
Citera
2006-01-07, 07:07
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaedecke
Jag känner en kille som har jobbar som dörrvakt på någon av stureplans krogarna och han säger att E-type jobbar sent om nätterna och kommer alltid ditt tidigt på morgonen och varje gång så drar han med sig någon ny brud hem. Visst det här är inget skvaller...det är bara det att det är ganska konstigt, killen är faktiskt inte direkt snygg, men vadå...jag förstår liksom inte.
stor kuk...
Citera
2006-01-07, 07:20
Medlem
stericans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaedecke

Snygg? Herregud, det räcker ju med att någen är en aning känd så kan de ju få hugg hur lätt som helst....
Citera
2006-01-07, 08:26
Medlem
erikbes avatar
Alla kanske känner till det men hans far är Bo G Eriksson, mannen bakom "Vetenskapens värld"
Citera
2006-01-07, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Med tanke på kretsarna så har väl åtskilliga liter sprit och skopor cola trillat på plats? Han har ju iaf erkänt att han är halvalkad.

Det verkar du veta bättre än mig, it takes one to know one.
Citera
2006-01-07, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tippi Hedren
Han åkte omkring i en blå Porsche 928 GTS av sen 90-tals modell i slutet av 90-talet. Såg honom en del vid Fridhemsplan när Cheiron-studios låg där.

Jo den minns jag med, han bodde på Flemminggatan (mellan 7-11 och ögonsjukhuset) brukade se honom gå till studion ibland, nu bor han tydligen på Ö-malm.
Citera
2006-01-07, 15:55
Medlem
E-Type verkar vara en cool lirare. Jag känner några som gick i samma gymnasium som honom. Det var en del roliga historier om fester och annat röj för dryga 20 år sen. Överhuvudtaget var det visst gott om partyfolk som gick på Bromma Gymnasium då.
Citera
2006-01-07, 16:23
Medlem
Forever Winters avatar
Han är ju en erkänt duktig trummis med förflutet i hårdrocksbanden Hexenhaus och Maninya Blade...
Citera
2006-01-07, 17:21
Medlem
Bacchus94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Alla kanske känner till det men hans far är Bo G Eriksson, mannen bakom "Vetenskapens värld"

Tänk att den coole Bosse G kunde få en sådan odåga till son? Han måste rodna av skam varje gång den förlorade sonen gör sig till åtlöje i TV.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in