2008-09-10, 15:33
Bannlyst
Max reklam var ju skojig, Det där skulle E-type tagit lite cred för istället, istället för att böla. Humor är aldrig fel.

Roligt att läsa en bit ner:

Citat:
Ursprungligen postat av E-typ aka Martin Erikson
– Skivbolaget ska ha krismöte i dag (läs i går) och de är oerhört upprörda. Jag håller på att ringa alla de tyngsta juristerna. Jag har fått noll kronor och har inte med skiten att göra. Jag har inte gjort en Dogge. "

haha, anmälan om förtal, någon?
Senast redigerad av Schnitzel Fritz 2008-09-10 kl. 15:38.
Citera
2008-09-10, 15:36
Bannlyst
Max reklam var ju skojig, Det där skulle E-type tagit lite cred för istället, istället för att böla. Humor är aldrig fel.

rOLIGT
Citera
2008-09-10, 15:40
Medlem
Carl Serungs avatar
E-type förlöjligar sig själv rätt bra med isn pudelfrissa och sin "sjungaisammatonhelatiden" stil...
Citera
2008-09-10, 15:42
Medlem
Tritecs avatar
Stackars sopa
Citera
2008-09-10, 15:44
Medlem
Himmler!s avatar
Han bör väl vara glad att någon minns honom överhuvudtaget.
Citera
2008-09-10, 15:46
Medlem
Vicious_s avatar
Han är orolig för att alla på skolorna tycker han är en sellout
Allvarligt, tror han att han är någonting överhuvud taget?
Citera
2008-09-10, 15:53
Medlem
epost72s avatar
"brilleaux, 42 år, Idag 12:54 Nog sammanknippar man E-Type med reklamen, det har jag gjort sedan första gången jag såg den, trodde även det är han som rapar "crunch krispy burger med bla bla bla.." eller vad de nu sjunger, det är ju helt klart gjort för att det ska framstå som hans röst.. Sen om man ska hårddra det är reklamen farlig för den ungdomsgrupp den vänder sig till, apan tar ju burgaren med höger hand men fortsätter ändå vingla fram i oförminskad fart vilket betyder att han har semestergas.. är det nåt man ska uppmuntra dagens moppeungar till som redan nu saknar allt vad trafikvett heter? "

Ingen som har någon kommentar på kommentaren som "brilleaux, 42 år" lämnat på Aftonbladet jag tycker den är festlig i sig.

Det värsta är att jag tror inte "brilleaux, 42 år" är ironisk
Senast redigerad av epost72 2008-09-10 kl. 15:59.
Citera
2008-09-10, 15:53
Medlem
-jOE!s avatar
Max gör om reklamfilmen
Max backar och väljer att göra om sin reklamfilm efter E-types krav på att den ska stoppas. I filmen hörs "This is the Way" men med en annan artist. E-type är upprörd över hur låttemat används under det avslutande erbjudandet.

http://www.dagensmedia.se/mallar/dagensmedia_mall.asp?version=186726
Citera
2008-09-10, 16:03
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av curdman
Att förlöjliga E-Types musik låter omöjligt, han låter ju redan som en parodi på sig själv.
Hur som helst väldigt klantigt av Max om de inte har clearat musiken.
Att förlöjliga E-type är i princip omöjligt då han är ett skämt i mänsklig skepnad.
Citera
2008-09-10, 16:07
Medlem
Tritecs avatar
Kolla in hans "coola" site http://www.e-type.se/
Citera
2008-09-10, 16:14
Medlem
BettyBoop80s avatar
Ja, han framstår som löjlig. Men det är pga att han hänger på Stureplan och tror han är värsta coooola braten typ. Han är 43, inte 23. Så väx upp, klipp dig och skärp till dig liksom!!
Citera
2008-09-10, 16:15
Medlem
LiquidSwordss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tritec
Kolla in hans "coola" site http://www.e-type.se/
Citat:
Ursprungligen postat av E-type
Pardon My ugly Mouth
In todays Aftonbladet it clearly sais that i have nothing to do with the commercial film for Max Hamburgers, and for that I am happy, But only happy? No, off course not.. the language im using is horrible, not appropriate at all.. after the intervju the reporter asked me if i felt like i was run over by a big company and screwed... stupid as i can be i translated that word in to swedish and agreed...it became a not so beautiful word.. hmmm.. but i couldnt in my wildest dreams think that he would use that word in the article... guess i still have some lessons to take in how to handle the media.. never learn, do i?.. so for this i will wash my mouth with a soap for the rest of the day and i cincerely apologize to anyone offended!

But now everyone knows that I don´t rap about salsa sauce in my beloved This is the way...well, if everyone reads aftonbladet, that is..

Cheers

E-type with the mouth full of soap
Published: 2008-09-10 12:54:00
Updated: 2008-09-10 13:53:16
Så skriver E-type..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in