Hyfsat söt, ganska mörk. Men helvete vad kåt hon var. Jag var betydligt yngre än henne och hon var inne på dirty talk.. vilket fick mig att börja uppskatta detta..
Sångerskan Ofra Haza i sin ungdoms dagar! (Finns bl.a. fint framträdande av henne på YouTube från 1978). Det skär till i hjärtat och jag blir alltid lika förälskad varje gång jag ser henne.
Ha Ha Ha Är ni bara allmänt kåta på äldre kvinnor eller varför postar ni enbart kvinnor 50+ som aldrig sett en frisör, eller ej köpt nya kläder på många år? Men för övrigt, i grunden ser jag inget fel på kvinnornas anlestdrag.
Tycker ni på ngt sett att de är representativa för alla judinnor?
Skulle ju vara finfint om man gjode detsamma i trådar tillägnade svenskor lr asiatiskor, bara la in random tant 50+ hämtade från 80 -talet, som haft en riktigt dålig dag, eller lider av någon sjukdom.
Fan vad ni har fått vaska!
Nej, erat spammande här genomsyras av antijudisk propaganda!
Några av er har postat främlingsfientliga postningar i tidigare trådar också. Så rätt genomskinligt, det ni syslsar med.
Citat:
Ursprungligen postat av FunkyCatso
Jag skulle ogilla judarna lika mycket även om de var lika snygga som tjecker eller norrmän. Och visst går det väl att hitta enstaka judinnor som är riktigt heta. Det finns ju trots allt runt 14 miljoner judar i världen. Det finns inte ens hälften så många svenskar, ändå kryllar det av snygga svenska tjejer överallt.
Kan dock hålla med om att Paulina Neduing är skapligt snygg.
Och där avslöjade du dig själv, i ditt förblindade judehat. De skulle inte spela någon roll hur judinnorna ser ut, för du hatar dem, enligt dig själv, och det genomsyrar varje inlägg från dig. Vilket jävla dravvel, finns säkert kvinnor som vunnit miss universum med judiskt påbrå också. Bara för att folk inte söker upp varenda vackra judiska tjej och leverar dem hem till dig, innebär inte att de ej existerar, din nöt!
När ska du fatta att alla har olika smak, och du kan ej säga vad som är fult eller ej, som någon objektiv sanning? För den finns ej! Vad man finner vacker eller attraheras av är subjektivt!
Rätt o slätt - smaken är som baken! Varken ni gillar det eller ej, det är ett faktum!
Du har knappast interjuvat varenda snubbe på den här planeten, så du har inte en susning om vad majoriteten har för åsikter och smak. Väldigt dålig liknelse du gör dessutom.
Vem är skräpet och vem är det vackra? Det är enbart till dig att bedöma, menar du? Som du skulle ha någons slags ensamt monopol, på att få tycka och avgöra vad som är attraktivt och vackert.
Stör mig verkligen på sådana som dig, som tror sig vara representanter för den stora massan, och tror sig kunna tala även för mig där.
En bättre jmf hade isf varit tex ,en del tycker det är finare med större ögon andra mindre, en del gillar större läppar på tjejen, andra mindre osv. Kan dra träd också: En del tycker björk är ett vackert träd medans andra tycker ek är finare, medans andra kan finna båda träden ä fina men på olika sätt osv. Do you get my point? Eller är du helt körd?
Citat:
Ursprungligen postat av gentleman
Inget större fel på henne, förutom att hon är VÅR OLYCKA
Hon hade utan att blinka skurit halsen av dig och sålt dig som fläskfärs, stackars goj.
Tog med henne för jag tycker hon är karakteristisk och intressant, varken ful eller vacker; liten och liksom smurfaktig, trekantigt ansikte med konstiga ögon.
påminner lite om dessa bilder på Silverman och Laura, turkish delight
Sarah Silverman är riktigt äcklig och tuttarna är inte stora, men hon trycker alltid upp dem. Hela kroppen är pojkaktigt klen och osexig, hade hon inte haft en normal näsa hade hon varit lika ful som Winehouse.
Ja, vilka likheter ha ha Smurf? Hon är vacker trots sin ålder, då kan man bara föreställa sig hur hon såg ut som en yngre.
Så kan man säga om vem som helst - byter vi ut näsan eller ögonen liknar personen den eller den, som man kanske ogillar eller gillar.
Det enda de har gemensamt är mörkt hår och bruna ögon, vilket miljader andra kvinnor också har. Ögonen är kanske lite lika, men Amy hade fina så. Nej annars är det inte ett dugg lika. Bara i din skalle. Sarah Silverman är riktigt snygg! Ser inte pojkaktig ut alls.
ja dom är vackra nån som säger nåt annat ljuger ni länkar till bilder på femtioåriga tanter Det märks att ni aldrig varit i Israel Då hade ni vetat hur snygga judinnorna där är!
Några av er har postat främlingsfientliga postningar i tidigare trådar också. Så rätt genomskinligt, det ni syslsar med.
vadå? Hur kan det vara propaganda att posta bilder på hur tjejer ser ut?
De är rätt representativa. En av dem är knappt i tonåren, vissa är vuxna.
Fadern var iransk jude, modern katolsk colombianska. Föräldrarna möttes i New York City på sjuttiotalet. Efter ett par år flyttade familjen till Miami, FL. Fadern var juvelerare (som många andra judar i USA) och dog tidigt.
Utseendemässigt, föreställ er en blandning av persiska och colombianska. Ungefär som Zoë Saldaña men kurvigare.
Hon är 34 år och det tog drygt fyra månaders hårt arbete innan jag fick sätta på henne för första gången. Det skulle visa sig att hon inte haft sex på 15 år!!!
Ha Ha Ha Är ni bara allmänt kåta på äldre kvinnor eller varför postar ni enbart kvinnor 50+ som aldrig sett en frisör, eller ej köpt nya kläder på många år? Men för övrigt, i grunden ser jag inget fel på kvinnornas anlestdrag.
Tycker ni på ngt sett att de är representativa för alla judinnor?
Skulle ju vara finfint om man gjode detsamma i trådar tillägnade svenskor lr asiatiskor, bara la in random tant 50+ hämtade från 80 -talet, som haft en riktigt dålig dag, eller lider av någon sjukdom.
Fan vad ni har fått vaska!
:[/quote]
Är det en vanliga judiska paranoian.
Jag visade de tre första kvinnorna som dyker upp om man söker på det extremt judiska namnet Goldstein på google bildsök. Jag tror knappast ingen av dem var över 50.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!