2011-12-29, 19:33
Medlem
krigsbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inhalator
Det är inte sååå jävla beroendeframkallande. Har man ett uns självdisciplin, (vilket många pundare iofs inte har), så är det inga problem.
Om du inte pundar själv vet du ej hur beroendeframkallande det är, så jag antar nu att du pundar eller har pundat heroin under en längre period och att du ljuger om dagarna när du låg och kved av smärta i ditt eget piss.
Citera
2011-12-29, 19:37
Medlem
Aldrig träffat någon lyckats IV:a heroin bara en gång, men visst det kan gå något år om han verkligen försöker men han kommer garanterat göra om det någon gång i livet.
Citera
2011-12-29, 19:42
Medlem
IntoTheVoids avatar
Nu är jag själv ingen pundare och har mycket liten erfarenhet av droger. Men det är väl allmänt känt att just heroin kan bringa fram en sådant enormt lyckorus att man psykiskt sätt bara skriker efter mer redan efter första gången?

Tycker verkligen inte det verkar som en bra idé. Dessutom måste det finnas oändligt många roligare saker du kan slå vad med din polare om att han inte klarar av.
Citera
2011-12-29, 20:15
Medlem
Hangurselfs avatar
Ni kan nästintill slå vad om VAD som helst och ni väljer heroin? Jag antar att ni aldrig har testat någon opiat förut så det kommer antagligen bli sjukhuset eller så händer inget. Lycka till!
Citera
2011-12-29, 20:27
Bannlyst
Killen tänker inte ta 1gram.. Men vi kanske bjuder pundaren som fixade det, lite välgörenhet. Man får ju dela med sig.

Ni säger att han kommer bli illamående, varför blir alla som får morfin på sjukhuset lulliga då?

Det är alltså jag som får 1k om han bangar ut som en mus. Han får 1k och jag betalar grejerna om han gör det.
Citera
2011-12-29, 20:28
Medlem
JoliQuZs avatar
Heroin och dess starka beroende är så jävla upp blåst... Det tar en lång tid att bli beroende, över en månad iaf. Har polare som tagit det på helger några gånger sedan lagt av. Personligen har jag bara kört Oxycontin några gånger och fyfan vad jag hatar det, fattar inte ens att man kan uppskatta det?

Näe centralstimulerande ska det vara... Svär på allt att killen kommer bli mer hooked på en 250mg MDMA bomb än på heroin.
Citera
2011-12-29, 20:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hangurself
Ni kan nästintill slå vad om VAD som helst och ni väljer heroin? Jag antar att ni aldrig har testat någon opiat förut så det kommer antagligen bli sjukhuset eller så händer inget. Lycka till!

Du läste inte va? Killen har bara kört alkohol och koffein i drogväg..
Citera
2011-12-29, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JoliQuZ
Heroin och dess starka beroende är så jävla upp blåst... Det tar en lång tid att bli beroende, över en månad iaf. Har polare som tagit det på helger några gånger sedan lagt av. Personligen har jag bara kört Oxycontin några gånger och fyfan vad jag hatar det, fattar inte ens att man kan uppskatta det?

Näe centralstimulerande ska det vara... Svär på allt att killen kommer bli mer hooked på en 250mg MDMA bomb än på heroin.

Tack för svaret!
Precis som jag trodde då, alla säger att heroin är så jävla farligt, när det egentligen blir farligt först efter ett långvarigt bruk.

Finns dock en ett skimmer runt det här med heroin, så någon alternativ drog är det itne frågan om.
Citera
2011-12-29, 20:33
Medlem
GLHFJKURBADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyxius
Misstänker att en hel del människor vill slå mig på fingrarna för att jag säger följande:

En substans i sig skapar inget beroende. Det måste finnas underliggande beroendepotential för att människan i fråga ska skapa ett beroende. Jag skulle även vilja argumentera för att ett "fysiskt beroende" är långt ifrån enbart fysiskt.

Var försiktiga och lycka till.

Så det faktum att en alkolist kan dö av alkoholavtändning är också bara en psykisk grej?

Citat:
Ursprungligen postat av Attraktiv
Killen tänker inte ta 1gram.. Men vi kanske bjuder pundaren som fixade det, lite välgörenhet. Man får ju dela med sig.

Ni säger att han kommer bli illamående, varför blir alla som får morfin på sjukhuset lulliga då?

Det är alltså jag som får 1k om han bangar ut som en mus. Han får 1k och jag betalar grejerna om han gör det.

Han får alltså gratis droger och pengar om han gör det? Låter som ett svårt val

Nejmen, skulle aldrig i livet testa heroin själv, men efter 1 gång blir man inte beroende, iallfall inte i fysisk mening. MÖJLIGTVIS psykiskt om han är svag. Men vad vet jag?
Citera
2011-12-29, 20:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GLHFJKURBAD
Så det faktum att en alkolist kan dö av alkoholavtändning är också bara en psykisk grej?

Han får alltså gratis droger och pengar om han gör det? Låter som ett svårt val

Nejmen, skulle aldrig i livet testa heroin själv, men efter 1 gång blir man inte beroende, iallfall inte i fysisk mening. MÖJLIGTVIS psykiskt om han är svag. Men vad vet jag?

Psykiskt svag är han inte. Då skulle jag inte umgåtts med honom.
Förstår inte varför ni är så rädda för att pröva heroin om man nu inte blir beroende..
Citera
2011-12-29, 20:50
Medlem
kufits88s avatar
Jag hoppas att pundaren kommer hjälpa er med fixen, om ni ska ge er på att koka upp och skjuta lär det väl gå åt helvete. Har svårt att tro att ruset kommer bli skönt för han med den erfarenhet han har från droger.
Citera
2011-12-29, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hangurself
det skulle ju inte vara ett vad annars, att snorta tjack en gång utan att bli beroende är ju ingen konst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in