Frågeställningen är enkel! Hur spenderar ni nyårsafton? Tycker ni det är en stor högtid? Vart? Hur? Var? När?
Jag vet att många där ute firar nyårsaftonen helt ensamma, och jag lider med er. Försök hooka någonting att göra nu en vecka innan! Och varför inte tipsa varandra här? Vet att det finns en hel del som är ensamma denna kväll av olika anledningar.
Själv så blir det att traditionellt fira kvällen med mina närmsta vänner, äta och dricka fint. Därefter rör vi oss utåt till någon klubb eller liknande.
Senast redigerad av Aind 2011-12-26 kl. 15:46.
Först ska jag på dejt och efter det drar vi på en stor fest tillsammans.
Annars brukar det oftast bli en middag tillsammans med familjen och sen ut och dricka skumpa.
Först ska jag på dejt och efter det drar vi på en stor fest tillsammans.
Annars brukar det oftast bli en middag tillsammans med familjen och sen ut och dricka skumpa.
Intressant! Dejt på nyår.. Restaurang eller? Spännande brud som satt ett sådant datum!
Frågeställningen är enkel! Hur spenderar ni nyårsafton? Tycker ni det är en stor högtid?
Jag vet att många där ute firar nyårsaftonen helt ensamma, och jag lider med er. Försök hooka någonting att göra nu en vecka innan! Och varför inte tipsa varandra här? Vet att det finns en hel del som är ensamma denna kväll av olika anledningar.
Själv så blir det att traditionellt fira kvällen med mina närmsta vänner, äta och dricka fint. Därefter rör vi oss utåt till någon klubb eller liknande.
Min nyårsafton består av Black & White med några kamrater. Sedan "utgång" som dom kallar det nu förtiden, och köper en fyrverkeri låda eller enskilda raketer och samlas på en större plats för att avfyra detta. Alltså en go kväll med kamraterna.
Det blir middag först med de närmsta vännerna och efter det blir det fest med lite mer löst folk.
Blir väl även att man smäller av lite raketer på kvällen också. Om tillståndet tillåter
Äta nått gott, sen slå sig ner med en kopp kaffe i soffan och kolla på grevinnan och betjänten (Dinner for one).
Förbli där ett tag och senare på kvällen röra sig till dumburken och se på nån serie eller film.
Same procedure as every year james
Senast redigerad av Swenzor 2011-12-26 kl. 15:51.