2011-12-21, 14:49
Medlem
torenkajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ante1982
Jag hörde något snack om att kniven satt i låret och kroppspulsådern brustit och det var därför det var så mycket blod på platsen! är det någon som kan bekräfta detta?

om så skulle vara fallet så kan det mycket väl röra sig om ett självmord!!!

Går ju ej att bekräfta förän polisen går ut med information,
Men enligt den yngre GM jon*Y så högg roger sig själv i benet med kniven.
Men enligt källor så ska han endå ha varit brutalt misshandlad.
Hans syster hade nämligen varit dit förr att identifiera liket och hon hade menat på att han knappt var igen kännbar.

Men han kanske har fått stryk, blivit deppig å fått skuldkänslor å tagit livet av sig?
Citera
2011-12-21, 16:41
Medlem
xharleyhavocxs avatar
Har hört att BO misshandlats en gång innan incidenten. Var det samma män som numer är intressanta i utredningen?
Citera
2011-12-21, 17:19
Medlem
torenkajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xharleyhavocx
Har hört att BO misshandlats en gång innan incidenten. Var det samma män som numer är intressanta i utredningen?

Jo har hört något liknande, fast var bara en av dem skulle jag tro.
Citera
2011-12-21, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torenkajja
Jo har hört något liknande, fast var bara en av dem skulle jag tro.

så det är alltså möjligt pikku J fick en knäpp och gav en rak höger eller två och sen satte roger kniven i stora muskel gruppen själv! undrar vad slutsatsen blir rent juridiskt!!!
Citera
2011-12-22, 05:13
Medlem
torenkajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ante1982
så det är alltså möjligt pikku J fick en knäpp och gav en rak höger eller två och sen satte roger kniven i stora muskel gruppen själv! undrar vad slutsatsen blir rent juridiskt!!!

Historian låtet ju sjukt skum.
Å hur kommer man på å slå kniven i benet om man ska ta livet av sig,
Kan väl inte vara allt för vanligt.?
Citera
2011-12-24, 17:32
Medlem
Citat:
Historian låtet ju sjukt skum.
Å hur kommer man på å slå kniven i benet om man ska ta livet av sig,
Kan väl inte vara allt för vanligt.?
. Nä har då aldrig hört förr att man tar livet av sig med en kniv i benet,men idetta fall så är det nog så det har gått till.Det var nog inte mord,utan självmord
Gos Jul & gott Nytt År till er allesammans
Citera
2011-12-26, 01:23
Medlem
BO har misshandlats av GM Pikku J tidigare, fore shure! MEN J**l är fan inte misstänkt och håll ute honom nu ur detta!!!
Citera
2011-12-31, 07:43
Medlem
torenkajjas avatar
Senasre nytt..Har fåt
t höra från folk som var på begravningen av BO, att han var definitivt INTE MISSHANDLAD.
Så både pikk* å j*ani är oskyldiga skulle jag tro, men snacka om att herrarna borde få ett fett skadestånd från tidningarna, och eb enorm ursäkt från alla skvallrande bybor och fd b.ybor som fällt redan innan de blivit dömda

Sen kan man ju fundera på hur fan tidningarna kan få hitta på vad som helst
Citera
2011-12-31, 11:25
Medlem
Citat:
Senasre nytt..Har fåt
t höra från folk som var på begravningen av BO, att han var definitivt INTE MISSHANDLAD.
Så både pikk* å j*ani är oskyldiga skulle jag tro, men snacka om att herrarna borde få ett fett skadestånd från tidningarna, och eb enorm ursäkt från alla skvallrande bybor och fd b.ybor som fällt redan innan de blivit dömda

Har tidningarna namngett dom??

Knappast och då blir det inte ett enda korvöre...

Sen så ska du inse att tidningarna aldrig håller sig till sanningen..

.
Citera
2012-01-01, 03:10
Medlem
Har från säkra källor fått reda på att pikku vart nykter och försökt hjälpa till vid vad som troligen är ett själv mord så jag kommer inte diskutera mer i denna tråd!

Gott nytt år!
Citera
2012-01-03, 14:40
Medlem
Citat:
Senasre nytt..Har fåt

Begravningen har inte varit än men håller med att båda är oskyldiga men tidningarna går aldrig ut med att det har varit ett självmord eller vad jag mer tror en olyckhändelse Tror nog att han försökte skrämma npgon med det han gjorde tragiskt nog
Citera
2012-01-03, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sigge1234
. Nä har då aldrig hört förr att man tar livet av sig med en kniv i benet,men idetta fall så är det nog så det har gått till.Det var nog inte mord,utan självmord
Gos Jul & gott Nytt År till er allesammans
Tror inte att tanken var at ta bort sig själv men han stack nog fel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in