2011-12-13, 12:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
De är kaukasier, vilket betyder att de är arier. Dock så är det helt irrelevant.

TS, du borde ta chansen medan du har den.
Han har ingen chans, kurdiska kvinnor blir bortgifta till män inom den egna klanen enbart. Även om denna kvinna mot förmodan vill ha hans svenne kuk så skulle han få en massa problem med hennes klan om han hade sex med henne och de fick reda på det.

Det är inte värt risken att knulla med kvinnor från klanfolk, även om man får den möjligheten.
Citera
2011-12-13, 12:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MarkaRagnos
Du menar alltså att hon är en typisk kurd? Både du och jag vet nog hur de flesta kurdiska kvinnor ser ut.

Hon är en mycket typisk kurd! Kolla på henne, en riktig vacker naturlig skönhet!

Peka ut en från bilden här som du tycker ser ut som en nigger

http://www.truthdig.com/images/eartothegrounduploads/kurds_dance_350.jpg
Senast redigerad av Lonex619 2011-12-13 kl. 12:40.
Citera
2011-12-13, 12:46
Medlem
Sittkissares avatar
http://www.youtube.com/watch?v=PreAABChTyQ

Tänka sig det du, kurder är också människor! Eftersom du har flickvän så skall du inte vara otrogen. Diggar du kurden så bör du i så fall göra slut med din svenska jänta först. Vem vet, du kanske växer upp och slutar hata folk pga "ras" och istället dömer dem efter deras handlingar? Rasblandning är väl kanske att ta i också? Jag tror hon mer är ute efter lite trevligt knull och föda dina barn. Även om jag personligen är för rasblandning och tycker att du skall föda hennes barn om det kommer till det, så är det ju ganska så jävla avlägset idag, eller hur? Göra slut med din jänta om du inte gillar henne, sätt på kurden, njut av livet och sluta hata folk pga "ras". Vill du hålla fast vid din konservativa och barnsliga världssyn så kan du ju berätta för kurden att du är rasist så slipper du hennes flörtande framöver.
Citera
2011-12-13, 13:03
Medlem
Adriadnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av real beginner
Tänk med skallen, var trogen mot din tjej. Eller gör slut med din tjej först var sedan med kurden och riskera att hon efter ett tag förändras till det sämre eller kanske hennes familj hälsar på om inte annat så blir ungarna något annat än vita. Är du bara ute efter att knulla henne eller något mer seriöst, varför tror du att hon som verkar vara ganska villig skulle nöja sig med dig och inte göra likadant mot andra killar efter ett tag bara en tanke. Röstar på den svenska tjejen helt klart lugnt problemfritt val.

Om du inte har världens dubbelmoral så skulle du även gilla om det var ombytta roller och din nuvarande tjej gjorde likadant med en kurd kille. Som var på henne och flörtade och var äventyrlig till skillnad från sin svenska tråkiga kille eller .........

Haha, eller hur! Jag undrar hur den här tråden hade sett ut om det varit en tjej som skrivit den och beskrivit en sexig, kurdisk kille som flirtade med henne i tvättstugan medan hennes svenske pojkvän satt uppe i lägenheten och käkade chips och kollade på fotboll... Undrar om Flashback hade varit lika mycket för äventyr och otrohet då.

OnT: Jag tycker att du ska göra slut med din tjej eftersom du inte verkar älska henne, alternativt arbeta på förhållandet och försöka göra det bättre. Sen tycker jag att du ska vara tydlig mot kurdiskan vad du är för slags människa, eftersom jag betvivlar starkt att hon skulle vara intresserad av dig om hon visste vilken liten rasist du är och på vilket sätt du ser på henne. Om hon trots allt tycker att dina åsikter är ok, så kan ni ha vilket slags förhållande ni vill, efter att du gjort slut med din tjej. Lycka till!
Citera
2011-12-13, 13:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lonex619
Hon är en mycket typisk kurd! Kolla på henne, en riktig vacker naturlig skönhet!

Peka ut en från bilden här som du tycker ser ut som en nigger

http://www.truthdig.com/images/eartothegrounduploads/kurds_dance_350.jpg
De flesta kurdiska kvinnor är inte vackra.

http://www.eupedia.com/europe/autosomal_maps_dodecad.shtml#African

http://www.forumbiodiversity.com/showthread.php?t=12081

Mellanöstern har en enorm admixture med afrikaner långt tillbaka i tiden, i mellanöstern hämtade man massor med slavar från Afrika som man skaffade barn med vilket gav folket där massvis med gener från Afrika.
Citera
2011-12-13, 13:08
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Jag skulle rekommendera att du håller dig till din tråkiga flickvän eller helt enkelt gör slut och träffar någon annan likasinnad. Du bör inte under några som helst omständigheter inleda någon sexuell relation med denna rasfrämling, hon kommer dra ner dig i fördärvet.
Dina snedvridna tankar kommer att straffas sig, herren kommer inte att vara nådig.
Citera
2011-12-13, 13:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sittkissare
http://www.youtube.com/watch?v=PreAABChTyQ

Tänka sig det du, kurder är också människor! Eftersom du har flickvän så skall du inte vara otrogen. Diggar du kurden så bör du i så fall göra slut med din svenska jänta först. Vem vet, du kanske växer upp och slutar hata folk pga "ras" och istället dömer dem efter deras handlingar? Rasblandning är väl kanske att ta i också? Jag tror hon mer är ute efter lite trevligt knull och föda dina barn. Även om jag personligen är för rasblandning och tycker att du skall föda hennes barn om det kommer till det, så är det ju ganska så jävla avlägset idag, eller hur? Göra slut med din jänta om du inte gillar henne, sätt på kurden, njut av livet och sluta hata folk pga "ras". Vill du hålla fast vid din konservativa och barnsliga världssyn så kan du ju berätta för kurden att du är rasist så slipper du hennes flörtande framöver.
Nu ligger det till som så att de flesta enbart håller sig till sin egen sort, uppenbarligen spelar rasen alltså in rätt mycket när man väljer partner.

Det bor kanske 300 000- 400 000 kvinnor från mellanöstern i Sverige, och 99 % av dem är gifta och tillsammans med män från deras egna hemländer. Det säger liksom allt om hur viktig rasen är när man väljer partner för de allra flesta.
Citera
2011-12-13, 13:56
Medlem
submariners avatar
hej,

kurdiska eller persiska tjejer är kanon på många sätt - go for it!
Citera
2011-12-13, 14:41
Medlem
Citat:
Du diggar alltså kvinnor som liknar kvinnan på min avatar?

Förmodligen gör han det.

Men TS, go for it!
Citera
2011-12-13, 15:26
Medlem
submariners avatar
Citat:
Du diggar alltså kvinnor som liknar kvinnan på min avatar?

nej, sådana tjejer måste man bara stå ut med om man har samma stil som Olepeter´s avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Förmodligen gör han det.

Men TS, go for it!

perser och kurder är kanon på många sätt - bryr sig sällan om islam och avslyr att bli kallade araber/muslimer, välutbildade, bra språkkunskaper, älskar heels och snygga underkläder, mycket feminina...
Citera
2011-12-13, 21:00
Medlem
fredd4ns avatar
Citat:
Ändrar inte på faktumet att de är klanfolk som enbart är med sitt eget folk. Det bor 300 000 kvinnor från mellanöstern i Sverige och 99 % av dem är med sitt eget folk, det säger rätt mycket om hur omöjliga klanfolken är att integrera i Europa.

Fler svenska män har kinesiska fruar än fruar från mellanöstern trots att det bor 100 gånger fler kvinnor från mellanöstern i Sverige än vad det bor kineser.

Enbart civiliserade folk går att integrera inte barbariska klanfolk.

Du kanske skall sluta ta din fakta från dingding värld, såsrunkare.. Om du kommer utanför din by så kommer du se skillnaden på verklighet och dina WT-ståndpunkter..

TS: Lämna dina rasistiska ståndpunkter, vad skall du med en halvfet, lat kärring till när puman från grannhuset vill leka?

Res lite i världen och lev lite annorlunda för ett tag.. Go nuts min vän!
Citera
2011-12-13, 22:54
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Blattar hatar rasblandning och om det mot förmodan fanns en kurdisk kvinna som vill ha svenne kuk så skulle hennes familj och släkt vilja döda er om ni satte på en släkting till dem.
Blattar älskar rasblandning, det är därför svenskar snart inte finns.
Citat:
Ursprungligen postat av Argrash
går hon klädd i mysbyxor och foppatofflor också?
Ja, hur fan visste du det?
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Jag vägrar tro att du är på riktigt.
Samma här, jag har inte varit mig själv senaste tiden.
Citat:
Han har ingen chans, kurdiska kvinnor blir bortgifta till män inom den egna klanen enbart. Även om denna kvinna mot förmodan vill ha hans svenne kuk så skulle han få en massa problem med hennes klan om han hade sex med henne och de fick reda på det.

Det är inte värt risken att knulla med kvinnor från klanfolk, även om man får den möjligheten.
Tror du jag bryr mig om kälkborgerliga fjanterier som äktenskap? Min övertygelse är revolutionär.
Citat:
Ursprungligen postat av Sittkissare
Vem vet, du kanske växer upp och slutar hata folk pga "ras" och istället dömer dem efter deras handlingar?
Jag hatar ingen. Jag älskar dock mitt folk, och vill bevara det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in