2011-12-12, 16:42
Medlem
Haha, känner igen mig när jag pissa på mig i sängen senast. Var i en liknande situation där jag har somnat pissnödig och drömde att jag gick på toa. Det hände när jag var 14 tror jag
Citera
2011-12-12, 16:54
Medlem
Madiskens avatar
Faan, pissat i sängen har vi alla gjort. Själv drömde jag att jag var i simhallen som många andra och där tog en liten drill

Värre är det när man skiter ner sig i sömnen, har faktiskt hänt mig Var dock redigt sjuk så jag använder det som förklaring
Citera
2011-12-12, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paperfly

Någon som varit med om tillfällen i vuxen ålder då ni kissat på er i sömnen där ni drömt att ni faktiskt står på toaletten - men egentligen ligger i sängen?

Om jag dricker ca 4 liter vatten eller mer innan jag går och lägger mig kommer jag vakna extremt kissnödig. Men eftersom jag är så jävla morgontrött så somnar jag om kanske 5-6 gånger och vaknar därpå "extremt" kissnödig igen.

Varje gång jag somnar om så drömmer jag att jag ska på toaletten eller liknande. Tillslut så skiter det sig, och jag kissar kanske 1/25 del av vad jag kissar ut på toaletten sen. Blir en liten svart rund fläck på lakanet.
Citera
2011-12-12, 16:59
Medlem
dannywtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timazz
Sånna här saker borde bero på att man dricker mycket eller inte kisar innan man lägger sig. Om man blir kissnödig medans man sover så brukar man väl få mardrömar?

Det har jag aldrig hört, faktiskt. Lät mycket märkligt. Det finns säkerligen inget sammanhang.

OnT: Har man druckit mycket och drömmer att man kissar så reagerar kroppen lite som den förväntas göra i drömmen. Inga konstigheter.
Citera
2011-12-12, 17:45
Medlem
SallySimpsons avatar
Det kan hända alla, så länge det inte är något återkommande så är det knappast någon fara. Däremot kan det vara en bra idé med ett vattentätt madrasskydd! Vi har alltid ett sånt skydd i sängen som vi byter och tvättar tillsammans med övriga sängkläder varje vecka. Det är som ett extra lakan bara, syns eller känns inte men hindrar vätska från att sugas in i madrassen så att den håller sig fräsch. Det känns faktiskt ganska äckligt med folk som inte använder det: Svett, blandade kroppsvätskor av sex, eventuella mensfläckar och utspillda drycker, husdjur som plötsligt inte är rumsrena... Det lär bli en del med tiden, som ligger och gror i folks madrasser
Citera
2011-12-12, 18:05
Medlem
BrutalaFingrets avatar
Jag pissade på mig när jag var i 10 års åldern. Minns att jag låg och halvsov och var ganska pissenödig fast jag orkade inte gå de 5 meter till toaletten. Jag föll i en allt djupare sömn, där jag drömde att jag var vid ett vattenfall och övertalade mig att det var verkligt. Jag vaknade direkt när madrassen blev varm och blöt. Eftersom det var mitt på natten orkade jag inte byta lakan så jag vände bara på madrassen. När jag skulle börja sova igen hörde jag att de droppade, jag tände ljuset och hoppade ner från våningssängen och såg att det droppade rakt på min lillebror som sov under mig.
Citera
2011-12-12, 18:21
Medlem
fikusflickans avatar
HAhahahaah!! Sket ner hela sängen hemma hos farsan en gång i tonåren när jag var riktigt full. Låg massa skit över hela mig och hela sängen. Fick gå upp och slänga allt i tvättmaskinen och gå in i duschen mitt i natten. Men madrassen var fortfarande helt nerskitad dagen efter så fick tvätta bort allt ordentligt.
Citera
2011-12-12, 18:24
Medlem
cytrezs avatar
pissade på mig när jag var liten, och lärdomen jag tog av det var att alltid kissa innan man går och lägger sig!
Citera
2011-12-12, 18:33
Medlem
Pelsas avatar
Du går inte på tjack?

Mitt ex som tog väldigt mycket amfetamin brukade pissa på sig i sömnen var och varannan natt. Det kanske inte berodde just på hans drogvanor, men jag hade mina misstankar. En sak att pissa på sig själv i sömnen - inte värst trevligt att vakna av att någon annan pissar på en. Hua.
Citera
2011-12-12, 19:16
Medlem
Jag kissade faktiskt på mig för typ 6 månader sedan, aldrig gjort det förr. Inte ens när jag var liten. Visade sig att jag hade urinvägsinfektion och att det var därför jag kissat på mig. Nu är jag tjej och vet inte om urinvägsinfektion påverkar killar på samma sätt, men kan vara värt att kolla upp att man inte har något snusk därnere. Tror det kan hända om man har klamydia och så också
Citera
2011-12-12, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PositiveNegative
När jag var liten så drömde jag att jag kissa i poolen på badhuset, vaknade av att jag egentligen kissa ner min säng. Rätt coolt hur det kan hända. Tror inte att du ska oroa dig, en gång är ingen gång.

Haha, Fan vilken skön lirare du är

OnT: Ja, det händer väl kanske en gång var femte år eller någonting sådant, och jag vet egentligen inte varför. Skit samma, det får mig att känna mig ung igen!
Citera
2011-12-12, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timazz
Sånna här saker borde bero på att man dricker mycket eller inte kisar innan man lägger sig. Om man blir kissnödig medans man sover så brukar man väl få mardrömar?

I princip alltid när jag vaknar av en mardröm är jag ordentligt pissnödig, så jag tror absolut det finns ett samband. Men vad beror det på?

Är dock långt ifrån alltid jag får mardrömmar när jag är pissnödig, men det var nog vanligare när jag var liten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in