2011-12-05, 14:38
Medlem
EugeneHutzs avatar
Som svar på ämnesrubrik, så ifall det inte nämnts tidigare så var hon iallafall ihop med en kille uppe i norrland för nått år sen. Så det lutar väl åt nej.
Citera
2011-12-05, 18:16
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiavenga
Fast egentligen flydde ju familjen "bara" två gånger: Från Iran till Sovjet, samt från DDR till Sverige. Från Azerbaijan till Minsk till Östberlin, så flyttade de ju bara runt inom samma kommunistiska land (ja, DDR var i praktiken en del av Sovjet).

Ja men det kanske räckte?
Speciellt med tanke på att dom bytte namn.
Citera
2011-12-07, 05:52
Bannlyst
Laleh är inte lesbisk men kraftigt snygg, grymt vackra drag i den tjejen
Citera
2011-12-08, 21:20
Medlem
diemydarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Har du källa på att han var extremist och förespråkade självmordsbombningar?
Som jag fattat det var det tvärtom.
Dom flydde väl Iran just därför att religiösa ledare kom till makten och folket var inte längre fritt?
Jag har källa på att jag var ganska luttrad och att jag sett mycket nyheter innan jag droppade den där kommentaren.
Citera
2011-12-08, 23:37
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diemydarling
Jag har källa på att jag var ganska luttrad och att jag sett mycket nyheter innan jag droppade den där kommentaren.

Hmm, jag förstår inte riktigt vad du menar.
Har du källa på att han var extremist eller var du fördomsfull för att det varit mycket rapportering om självmordsbombare senaste tiden?

Har du källa så presentera gärna den.
Citera
2011-12-08, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erasethesun

Grymt vacker och klok.
Citera
2011-12-09, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erasethesun

Citat:
Ursprungligen postat av shri
Grymt vacker och klok.
Nåja, lugn i byxan nu!
Tjejen är, skulle jag vilja säga, tilltalande och i viss mån lite lätt småattraktiv.
Det där med grymt ... vetefan.

Framför allt är hon rätt behaglig och intressant som person, och intelligent.

(Jag menar, jämför andra sångerskors/artisters intelligenta respektive intellektuella förmåga och uppenbarelse såsom t.ex. Lena PH, Regina Lund, Malena Ernman, Lotta Engberg — med den smarta Laleh!)
Senast redigerad av PontusEnhorning 2011-12-09 kl. 00:40.
Citera
2011-12-09, 09:04
Bannlyst
Egentligen är det oviktigt om ni tycker hon är snygg då kvinnor från mellanöstern ändå bara gifter sig med män från den egna klanen..

Annat är det med våra egna härligt frigjorda svenska kvinnor som man ofta får knulla efter en timmes möte på puben..... Det är så jag vill ha det!
Senast redigerad av MarkaRagnos 2011-12-09 kl. 09:09.
Citera
2011-12-09, 09:29
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkaRagnos
Egentligen är det oviktigt om ni tycker hon är snygg då kvinnor från mellanöstern ändå bara gifter sig med män från den egna klanen..

Annat är det med våra egna härligt frigjorda svenska kvinnor som man ofta får knulla efter en timmes möte på puben..... Det är så jag vill ha det!

Fast hade/har hon inte en svensk sambo sedan några år?
Hon verkar ju inte direkt tillhöra normen i något avséende.
Citera
2011-12-09, 14:37
Bannlyst
Citat:
Nja skulle förvåna mig mycket om hon var tillsammans med en svensk, tror inte ens det får det av Islam?
Citera
2011-12-09, 18:09
Medlem
W@ffens avatar
Jag skulle gissa att Laleh är asexuell. Har svårt att tänka mig att hon kan bli sugen på en redig.
Citera
2011-12-09, 18:48
Medlem
Citat:
–––

Citat:

Citat:
Nja skulle förvåna mig mycket om hon var tillsammans med en svensk, tror inte ens det får det av Islam?
Hur ser då denna fröken Laleh Pourkarims "familj(eförhållande)" sett till närmaste kärlek ut?

Om man får tro Ratsit t.ex. bor hon alltså på Nejlikevägen i Tullinge. På samma adress bor (enligt Ratsit) den två år yngre Gustaf Thörn (27 år). Denne Gustaf är tillsammans med Laleh den person som sitter i bolaget GLM Production AB; Laleh är styrelseledamot och Gustaf är styrelsesuppleant. I 2010 års nyckeltal står att läsa att det var 2 anställda i GLM för övrigt.

Huruvida denne Thörn är Lalehs kärlekslivskamrat är jag för dåligt insatt om likväl.

Vidare kan sedan noteras att den som erhållits ansvaret att vara revisor för Lalehs (och Thörns) företag GLM, är ingen mindre än den med över 900 bolagsengagemang beryktade Nackabon Stefan Persson; han som var revisor för inte allt för länge sedan i Artister för fred-geschäftverksamheten. Man kan ju undra varför en sådan abundansrevisor "valts ut" att räkenskapsgranska och se till en del av Lalehs ekonomi?
Jag själv skulle dra öronen åt mig när det kommer till en Artister för fred-revisor ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in