2011-11-23, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BogdanBulldog
Det lär finnas en hel del fula kukar där ute, ibland skymtar man (av misstag) en fuling i allmänna duschutrymmen, men annars sällan eller aldrig. Här tänkte jag att flashbacks damer, och möjligen bögar om andan faller på, kan lämna anekdoter om skämskukar de haft i sin mun, eller vägrat tillträde.

De manliga läsarna kan gotta sig i andras olycka, eller kanske komma ut som ägare till en ful kuk själva.

Hur viktigt är egentligen utseendet på kuken
Citera
2011-11-23, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rutan123
Hur viktigt är egentligen utseendet på kuken
Det är väl lika viktigt som vad vi killar gilllar utseendet på fittor, om det typ är häng, streck, bull, missfärgad fitta.

Jag tror nog killar är mer fixerade på utseendet på fitta en vad tjejer är på kukar om man nu kollar FBs statistik på trådar som handlar om detta.
Citera
2011-11-23, 14:49
Medlem
Jag har haft turen att bara ha träffat på fina kukar. En kille hade dock en som var ganska böjd. Likt den bilden som Roxana länkade till. Något mer böjd kanske. Såg lustig ut när den var hård. I övrigt snygg kuk (och pung) på en snygg kille. Dock svår att deepa vid avsugning.

Har hört andras historier om möten med mindre fina kukar. Glad att det inte hänt mig. Ofta nämns en ful pung i sammanhanget. Märklig färg, för liten, för stor, sladdrig, knottrig... Jag vet inte. Har hittills inte stött på någon ful pung heller. Har visserligen inte sett alla pungar jag legat med. Engångsligg, mörker, suddig blick... Men som sagt, när mina väninnor snackar om fula kön är det inte sällan pungen de ogillar.
Citera
2011-11-23, 15:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
, men sen har vi andra avarter som tex denna , detta exemplar och den här.

Känns som att liknande boomerangkukar blir knepiga att ha i munnen ,tex. Och för att inte tala om i en tight pussy.

Haha men dom värsta exemplen där kommer "ni" ju knappast att möta, kan ju inte gå att knulla med en "ringkuk" liksom

Citat:
Ursprungligen postat av borgarbracka
knottrig...pung...

Existerar den ens icke knottriga pungar?
Citera
2011-11-23, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Existerar den ens icke knottriga pungar?

Sjukt jävla knottriga pungar. Så knottriga att det ser konstigt och avtändande ut. Jag antar att du förstår precis vad jag menar. Men ja, jag kan vara övertydlig; pungar med förbannat fula knottror är inte hett.
Citera
2011-11-23, 16:24
Medlem
felias avatar
Citat:
Sjukt jävla knottriga pungar. Så knottriga att det ser konstigt och avtändande ut. Jag antar att du förstår precis vad jag menar. Men ja, jag kan vara övertydlig; pungar med förbannat fula knottror är inte hett.

Man kan alltså ha en deformerad kuk som inte går att "deepa" med men även en knottrig pung, vilka bekymmer. Jag var tvungen att kolla min pung efter det här beskedet och kan konstatera att jag har en "förbannat ful pung", kuken ska jag nog inte ens nämna. Tror jag ska utrusta mig med en dildo inför nya bekantskaper, vem vet vilken skrevgranskande kuk&pungsugerska man springer på.
Citera
2011-11-23, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av felia
Man kan alltså ha en deformerad kuk som inte går att "deepa" med men även en knottrig pung, vilka bekymmer. Jag var tvungen att kolla min pung efter det här beskedet och kan konstatera att jag har en "förbannat ful pung", kuken ska jag nog inte ens nämna. Tror jag ska utrusta mig med en dildo inför nya bekantskaper, vem vet vilken skrevgranskande kuk&pungsugerska man springer på.

Köp en strap-on om ditt köns utseende oroar dig så.
Citera
2011-11-23, 17:07
Medlem
felias avatar
Citat:
Köp en strap-on om ditt köns utseende oroar dig så.

Jag är mest bekymrad över den stackars kvinnan som får uppleva en ful kuk med tillhörande knotterpung, vad gör du då? Springer?. Man kanske ska bära armbindel eller en kragnål som varnar för motbjudande skrev. Strap har jag redan i leksakslådan.
Citera
2011-11-23, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av felia
Jag är mest bekymrad över den stackars kvinnan som får uppleva en ful kuk med tillhörande knotterpung, vad gör du då? Springer?. Man kanske ska bära armbindel eller en kragnål som varnar för motbjudande skrev. Strap har jag redan i leksakslådan.

Som du säkert läste har jag själv inte haft oturen att ligga med en fulpung. Åtminstone inte vad jag har sett. Jag vet inte vad jag skulle göra om jag kom till skott med en man med oattraktivt kön. Jag kanske inte skulle lägga benen på ryggen men det är inte omöjligt att jag skulle backa ur. Dock känns det hemskt avlägset att se en annan mans pung.

Armbindel är en god idé. Kragnål är mer svårburet?

Fint, då kan du använda strapen du har. Behåll underbyxorna på så ska det inte vara något problem!
Citera
2011-11-23, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macke85
Vad skulle ni tjejer säga om vi killar diskuterade utseendet på era snippor?

-Maria hade hängiga läppar, men Cecila var skön att slicka trots att hon inte var helt rakad. Jennys smakade slem.. -Du skulle ha sett...

Du menar "vad säger ni tjejer om att vi killar diskuterar utseendet på era snippor".

Just nu antyder du att killar inte gör det. Hur många trådar finns det inte på t.ex Flashback där allt från fittors utseende, smak och hårighet diskuteras? Ämnen som "ful fitta" är inte direkt ovanliga. Finns även en mängd tjejer som skär av blygdläpparna, gör klitorislyft och fettsuger venusberget för att killar haft åsikter om deras "snippor".

Naturligtvis har även kvinnor åsikter om fula kukar och precis som i fallet med de "fula fittorna" så gäller det att inte börja titta innanför kalsongerna/trosorna och ta åt sig.

OnT: Har bara sett en kuk som inte var estetiskt tilltalande. Var med väldigt synlig förhud även vid stånd. Blev mer tydligt eftersom att omkretsen var lite under medel och sen kom förhuden som hängde likt en platspåse typ. Inte så att jag blev äcklad direkt, den fungerade ju i övrigt och jag gillade killen. Men finns vackrare saker att titta på än vissa snoppar.
Citera
2011-11-23, 21:44
Medlem
Roxanas avatar
Och så håller vi oss till topic,gott folk!

* raderat mycket OT*

Vill ni börja dividera om fula fittor och huruvida killar diskuterar sånt , får ni ta det i en egen tråd.

/ mod
Citera
2011-11-24, 22:31
Medlem
PeterBorossys avatar
Själva storleken på kuken måste väll matcha hur killen är uppbyggd? Det måste ju se proportionsenligt ut, eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in